Capitolu V

220 11 0
                                    

Capitolu V
..... in faţa mea la o distanţă destul de mare văd ceva ce mă face să imi "pice faţa". Era Alison, eram atât de fericit revăzând-o după atât de mult timp dar cu cât de mult voiam să mă duc să o i-au in braţe, cam atât de mult ma făcut să mă răzgândesc văzând-o cu acel tip.
        M-am ascuns după un gard inainte ca cei doi să mă observe, când sau oprit cred că in faţa casei ei au stat puţin după care el a plecat iar ea a intrat in curte. Fără să stau pe gânduri am fugit până in faţa casei ei și am așteptat să intre in casă.          Când lumina uneia dintre camere sa aprins, m-am urcat in copacul din dreptul ei si incercam să văd ce face Alison.
Uitându-mă in camera ei o văd cum iși dă pantaloni jos si rămâne in chiloţi, când continuă să dea jos și tricoul stând cu faţa in spre fereastră observ că nu are sutien. Devin roșu ca racul la faţă și imi bag faţa in tricou.
       Am așteptat ceva timp după care mi-am intors privirea spre ea.
       După ce ea stinge lumina imi era destul de greu sa observ ce se intâmplă, am rămas cu simpla idee că a adormit si m-am reintors la hotel.
Când soarele a răsărit Ryan era deja in camera mea.
Ryan:-Mergem?
-Unde?
Ryan:-Să o cautam pe Alison.
-Am gasit-o.
Ryan:-A, bun, mâine plecam.
-Nu.
Ryan:-Cum adica nu?
-Am spus că am gasit-o nu că am și vorbit cu ea.
Ryan:-Păi și ce mai astepţi?
-A nustiu, eu mă găndeam să mă duc la ea și să ii spun: Buna Alison știu că poate nu mă cunoști dar eu te cunosc, sunt vampir și de asemenea viitorul tău soţ. spun ironic.
Ryan:-Viitor soţ?
-Da.
Ryan:-Dacă tipa nu te vrea.
-A...ahm...a....la asta nu m-am gândit. Dar eu o iubesc și chiar dacă nu mă va vrea eu tot voi avea grijă de ea.
Ryan:- Si dacă, poate ea nu vrea să ai grijă de ea?
-Vom deveni prieteni și ii voi fi aproape.
Ryan:-Si dacă ea nu vrea sa fi in preajma ei?
-O violez! Pleacă d****u cu prostiile tale.
Ryan:- Dar până la urmă care e faza cu tipa asta? spune printre râsete.
-Păi acum 11 ani, când ea avea 10 mă plimbam pe marginea unei păduri când am auzit un zgomot foarte puternic. M-am grăbit in aceea direcţie care ducea la un pod, nu imi dădeam seama unde se intâmplase până nu a inceput ea sa ţipe, m-am aplecat peste pod și am vazut pe margine o mașină răsturnată. Am coborât la mașină, parinţi ei deja muriseră, ea când ma observat a rămas cu privirea blocată spre mine. Am scos-o din mașină si am dus-o la spital, după ce doctori au consultat-o si i-au curăţat rănile, o priveam cum stătea pe pat și când m-am uitat in ochii ei pur și simplu am văzut mai multe imagini cu ea când era mai mare. Si m-am indrăgostit de ea acceptând să am grijă de ea până va crește mare. Doi ani mai târziu am pierdut-o, când un număr mare de persoane au intrat in camera ei, m-au batut și au rapit-o pe ea.
Ryan:- Nu te supăra, mi se pare că erai umpic cam pedofil...
-Nici nu mă aștept să inţelegi. Mă, nu aveam de gănd să mă culc cu ea până nu devenea majoră și inţelegea chestiile astea!
Ryan:- Gata, ho, am inţeles....și ce ai de gând să faci in continuare?
-Să o fac să se indrăgostească de mine.

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum