Capitolu IV

191 11 1
                                    

     Capitolul  IV
*Ethan*
       Când eu și Ryan am ajuns, ne-am cazat la un hotel unde aveam să petrecem cateva zile  bune.
       Ceasul este 7:46 și cum Ryan a vrut să se odihnească după acest drum lung, eu am plecat in căutarea lui Alison și oarecum să văd orașul.

      *Alison*
      Am lăsat-o pe Maya cu gândurile ei știind că sa liniștit si am plecat spre casă. Ajunsă in apropierea casei mele imi aud telefonul cum sună.
"07......"
-Da?
El:- Bună, ce faci?
-Bine dar cine ești?
El:-Mike.....tipul din parc.
-Aa.
Mike:-Ce zici, vrei să ieșim?
-Sigur.
Mike:-Acum? In același parc?
-Ne vedem acolo.
   
       Și după ce i-am inchis am pornit vesela spre acel parc, așteptam de ceva timp să mă sune.
       Ajunsă in parc incep să mă plimb pe diferite alei, când cineva mă oprește prinzându-mă de mână. Surpriza mea era Mike, ne-am plimbat și am tot povestit chesti pe care dacă nu mi le-ar fi spus la'ș fi intrebat eu până la urmă. Am avut un dialog destul de deschis impreună și mă simţeam lejeră in preajma lui. Intr-un final destul de trist căci timpul nu ţinea cu noi, am mers acasă iar el din politeţe ma condus.

     *Ethan*
      Ajung până la urmă să mă plimb pe străzile unui cartier destul de plăcut si primitor. Când in faţa mea la o distanţă destul de mare văd ceva ce mă face să imi "pice faţa".....

   

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum