Capitolul VIII

166 9 0
                                    

Capitolul VIII
       Dupa ce am plecat din cafenea, m-am dus sa vad ce mai face Maya, cand am ajuns si am intrat in curtea ei, ea statea pe veranda asezata pe un scaun. Mi-am dat ceaca si ceanta de pe umar jos si m-am asezat langa ea.
-Esti bine?
Maya:-Cred ca da...
-Sa mai intamplat ceva?
Maya:- Am aflat de ce se despart.
-Crezi ca imi poti spune?
Maya:-De cand m-am mutat de la ai mei, tata isi gasise pe cineva si...o batea pe mama.
-E groaznic.
Maya:-Bataile nu au inceput de cand am plecat eu, tata a mai lovit-o pe mama si inainte.
-Imi pare rau, cred ca ai avut o copilarie oribila.
Maya:-Nu sti cum e.

*Ethan*
Stateam ascuns dupa gard si le auzeam pe cele doua vorbind.
Alison:-Crezi ca nu stiu?
???:- Ai o familie perfecta.
Alison:-Asa pare nu?
???:-Ce vrei sa spui?
Alison:- Familia mea a murit cand eu eram mica, ramasa cu fratele meu"crede ca sunt fratele ei?" la scurt timp intr-o seara nu imi aduc aminte bine ce sa inramplat dar stiu ca si el a murit"crede ca sunt mort?". Iar familia pe care o am acum mi-as dori ca pe acele persoane sa nu le fi cunoscut niciodata.
???:-De ce?
Alison:-Cole ma agreseaza, Leei nici nu-i pasa ca exist iar asa zisul meu frate nici nu ma priveste. Sunt invizibila pentru ei...inafara de Cole, el e singurul care ma vede. "O auzeam pe Alison cum suspina, iar din inima mea parca se rupea cate o particica la fiecare suspin al ei"
???:-Alison...
Alison:-Trebuie sa plec...a si apropo daca vrei sa vi diseara in club cu noi te asteptam.
        Cand am auzit ca ea pleaca nu stiam unde sa ma ascund asa ca am fugit cat am putut de repede spre un copac dupa o secunda eram deja dupa el.

*Alison*
         Ma indrept spre casa si incerc sa ma opresc din plans, cand ajung aproape de casa. Incerc sa il ignor pe Cole care de cum am intrat in casa a inceput sa fluiere si sa faca gesturi de magar infect. M-am dus la baie si mi-am facut un dus rapid cand am auzit ca Cole urca scarile am fugit repede spre camera mea si am incuiato, m-am imbracat repede si m-am asezat pe pat. Cole statea in fata usi mele, imi striga numele si incerca sa deschida usa. Pana la urma sa dat batut si a plecat iar eu am rasuflat usurata. Sunt total scarbita si saturata de acest moș impuţit imi este frica de el, de ce ar putea sa imi faca. A mai incercat de cateva ori sa ma violeze dar gaseam tot timpul ceva cu care sa il lovesc iar el se enerva si ma batea apoi ii pierea cheful si ma lasa sa zac pe podea.
       Timpul trecea destul de repede, incuiata in camera, si seara a venit rapid. Am inceput sa ma pregatesc pentru club, cum toate fetele de acolo probabil erau imbracate in fuste scurte nu am vrut sa par o ciudata dar nici sa port fusta. Mi-am luat o pereche de blugi scurti,rupti,gri inchis cu talie inalta, un tricou alb,larg pe care l-am bagat in pantaloni, geaca de piele si niste ghete negre,cu ţinte fara toc,punk. Mi-am prins parul intr-un coc ciufulit si mi-am luat la intamplare mai multe bratari negre.
Am indesat niste bani in buzunar,mi-am luat telefonul si am iesit din casa fara sa fac zgomot.
        Ceasul este 00:32 si intr-un sfert de ora pot ajunge la club pe jos.
***********
        Ajunsa la club intru si ma indrept direct spre gasca, asezandu-ma langa Wyatt , observ ca este doar una din pitipoance.
-Avery, unde e Olivia?
Avery:- Habar n-am.
Zambeam ca proasta pentru ca ma gandeam ca am scapat de una si complotam in mintea mea cum sa fac sa dispara si Avery dar cred ca osa se plictiseasca ea singura pana la urma si va pleca.
        Am iesit pana la urma din club pentru ca incepea sa ma doara capu din cauza muzici. Am inceput sa fumez o tigare cand imi aduc aminte ca am numarul lui Ethan, ma gandeam sa il sun doar ca nu stiam ce sa ii zic asa ca m-am gandit sa il invit si pe el aici.
"Ethan:-Da?
-Buna.
Ethan:-Buna.
-Ma gandeam...
Ethan:- La....?
-Pai acum sunt cu gasca intr-un club si ma gandeam daca vrei sa vi si tu.
Ethan:-Sigur, unde mai exact?"
Si dupa ce ii dau indicatiile necesare ii inchid si il astept in faţa clubului.
        Fumand deja a 3-a tigare vad cum parcheaza o masina si din instinct ma indrept spre ea, aruncand tigara pe jos si calcand-o cu picioru. Cand Ethan iese din masina il salut si il iau in brate.
        Intram in club iar el ramane blocat la intrare, il trag de mana pana la masa unde stateam noi si ne asezam, eu langa Wyatt iar el langa mine. Avery se aseaza langa Ethan si incepe sa ii puna tot felul de intrebari ciudate. Pana cand eu ma enervez:
-Avery vrei sa il lasi in pace?
Avery:- De ce? Din cate stiu nu este iubitul tau deci il pot intreba orice vreau. eu tac din gura iar ei ii da satisfactie asa ca mormaie:- panaramo...
-Poftim?
Avery:-Ce, nu auzi bine?
Vreau sa ma ridic sa ii trag una dar Wyatt ma prinde de talie si ma aseaza inapoi.
Wyatt:-Avery daca nu taci o las pe Alison sa te bata.
Avery:- Vai ce dragut esti tu! Sti ceva Alison m-am cam saturat de tine pana peste cap.
-Sentimentu-i reciproc.
Avery:-Curvo!
-Stai linistita ca nu te-am intrecut!
         Si cand am spus asta m-am ridicat si mi-am infipt mainile in parul ei tragand-o si trantind-o jos, am inceput sa o dau cat de tare am putut cu capul de podea.
Ethan:-Nu ai de gand sa le desparti?
Wyatt:-Nu, o merita.
Ethan vine si ma ia pe sus de pe Avery iar eu ma zbateam sa ajung inapoi la ea dand din maini si din picioare. Dar ma opresc cand il aud pe Ethan cum imi sopteste la ureche
Ethan:- Am venit sa petrec timpul cu tine nu sa vad cum te bati cu ea.
El statea in spatele meu si isi tinea mainile in jurul taliei mele, strans ca sa nu sar dinou pe Avery.
Ethan:-Gata, te-ai calmat?
-Da.
Si el imi da drumul asezandu-ne inapoi. Am inceput sa beau cam tot ce imi pica la mana iar Ethan doar se uita la mine.Cand terminam un pahar comandam altul si tot asa.
        Iar cand am inceput sa vad dublu si sa delirez mi sa taiat filmul.

*Ethan*
Cand am vazut ca Alison si-a lasat capul pe masa si aproape adormise pentru ca inca bombanea:"o omor! Lasati-ma ca o omor!" Ma gandeam ca ar fi timpul sa o duc acasa.
-O duc eu acasa.
     Ma ridic si arunc niste bani pe masa dupa care o iau pe Alison in brate si ies cu ea din club.
Alison:- Lasa-ma ca pot merge si singura!
-Nu te ti nici pe picioare.
     Ajungem la masina si o las putin sa se rezeme de un stalp pentru a deschide masina. Cand ma intorc sa o iau o vad pe jos si ma bufneste rasul, ma grabesc sa o ridic si o pun usor in masina. Urc si eu iar cand imi intorc privirea spre ea, ea deja adormise.
      Mergand pe un pod ea tresare deodata si se trezeste, se uita la mine si imi spune sa opresc repede. Opresc masina pe pod chiar daca nu aveam voie iar ea iese din masina, se sprijina de pod si incepe sa vomite, ma duc langa ea sa o tin pentru ca imi era frica sa nu cada.
      Dupa ce termina o duc inapoi in masina iar ea adoarme dinou. Ajung acasa la ea si incerc sa o trezesc dar imi aduc aminte de tatal ei care acum iar putea face rau. Asa ca o iau in brate si sar pe gard apoi in copac dupa care pe balconul ei, intru in camera o descalt si ii dau ceaca jos. O intind in pat si o invelesc, vreau sa plec dar aceasta ma prinde de tricou si ma trage, ma asez in spatele ei si o iau in brate.

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum