Capitolul XX

185 8 0
                                    

Alison

Cobor cu Ethan scarile iar il living era Ryan si Melisa.

Ryan:-Ethan, nu te superi daca va ramane Melisa aici cat vom fi noi plecati? cand aud asta imi vine sa sar in sus de bucurie asteptam de mult sa mai vorbesc cu ea.

Ethan:- Daca ramanea in apartamentul tau, ce se intampla?

Ryan:-N-o puteam lasa singura. Plus mi-e cam frica de ce-as putea gasi cand ma intorc.

Ethan ofteaza apoi spune:- Fie...

-Ieeei!! izbucnesc eu deodata si toti se uita la mine apoi sar spre Melisa si o iau in brate.

Melisa:- Mai usor nebuno. spune ea razand.

-Scuze dar nu ma asteptam ca Ethan sa accepte sa ramai cu mine.

Melisa:- Si daca nu accepta dupa ce pleca tot veneam la tine. spune zambind.

Poate nu e chiar asa de rea pe cat pare. Poate Ethan exagereaza.

Ethan: d-na Alaina ai grija de Alison te rog! striga cat sa auda dansa, se apropie de mine si ma saruta pe frunte apoi spune: Fi cuminte! si imi zambeste.

-De parca as fi un copil mic....Tu sa fi cuminte! Cine stie cat bei si pe ce boloasa ti se pune pata.

Ethan:- Boloasa? se uita nedumerit la mine.

-Adica tarfa cu boale.

Ethan:- Aa. si incepe sa rada isteric. Esti nebuna.

-Multumesc.

Ethan: Pa. si ma mai saruta o data pe frunte apoi pleaca.

Raman cu Melisa,

-Comandam pizza?

Melisa:-Sunt vampir.

-A, da.

Ethan

Ne asezam la bar si incepem sa comandam bauturi alcoolice. Si continuand sa bem Ryan deja adormise iar eu ma uitam la paharul gol din fata mea. Mi-e dor sa beau si sa simt gustul acoolului. Sa ma imbat si pentru cateva ore sa nu mai stiu nici cum ma cheama si sa uit de toate problemele pe care le am acum. Holbandu-ma la pahar observ cum imi pica ceva in el. Il apropi de fata si observ ca era sange. Il asez inapoi pe bar si ridic privirea in tavan. Din conductele de ventilatie se scurgea mai mult. Ma ridic de pe scaun si urc scarile pana la acoperis, deschid usa acoperisului si in fata mea era o bucata mare de beton neacoperit. Fac cativa pasi in fata si ma uit in stanga si-n dreapta. Ma duc pana la inceputul conductelor de ventilatie si observ jumatate de corp uman cum iese din-nauntru, stramb din nas apoi ma intorc cu spatele. Scot telefonul si ii trimit un mesaj lui Ryan: "Pe acoperiș. Hai!" Dar primesc inapoi:"Sd ft maa". Raman pentru cateva secunde holbandu-ma la telefon apoi tresar cand imi aud numele.

- Ethan! ma intorc spre persoana care ma strigat si era Ian, un fost prieten. Ști decand ai plecat tu din San Francisco sau schimbat multe. Nu numai tu esti ciudatul. ma uit nedumerit la el iar el continua. Ar fi trist daca cineva s-ar atinge de micuta ta Alison. ma incrunt si il privesc cu dipret dar continua. Trebuie sa recunosc tipa arata bine, frumoasa, tanara, desteapta, ma atrage. Sa nu mai vorbim de fizic...

-Taci! ii spun si ma incordez asteptand ca el sa se potoleasca.

Ian: Are un corp ah. ma uit nervos la el iar el schiteaza un ranjet pervers pe fata. Ce n-as da sa o .....nu il las sa continue ca sar la gatul lui si il trantesc cu spatele de betonul rece, sta cateva secunde nemiscat apoi incepe sa rada. Ethan ma tem ca de cand ai plecat sau schimbat multe. apoi incepe sa maraie, ochii ii devin galbeni si ii cresc colti.

Din pacate Ian nu era vampir ci varcolac.Vrea sa se ridice si sa ajunga el peste mine dar il trantesc inapoi cu spatele de beton si ii blochez orice miscare. Mainile mele erau inclestate pe gatul lui si vice versa.
Intr-un moment de neateptie el scapa si se ridica de jos, ma ridic si eu si sar din nou la gatul lui. Incepem a ne lovi cu pumni destul de puternic in stomac, incerc sa ma feresc cat pot sa nu ma muste. O simpla muscatura imi poate fi fatala.
Ne despartim iar lui ii curgea sange din gura. Ma uit la el si pentru un moment niciunul nu zice nimic, apoi el se lasa in jos si ramane pe vine, se aseaza in fund si ma priveste. Ochii ii inlacrimeaza iar eu raman blocat.
-Ian...
Ian:- Nu sti ce greu mi-a fost. Nici nu-ti imaginezi! .....A trebuit sa rezist! A trebuit sa ma apar! Mai abandonat! Te credeam prieten si mai transformat intr-un monstru! Te urasc!
-Nu stiam...
Ian:- Nu aveai de unde sti! Umblai tot timpul cu Ryan si mereu vorbeai despre Alison cum o vei gasi....pur si simplu a trebuit sa fac ceva.
-De ce ai ales sa fi varcolac?
Ian:- Nu am ales! Sa intamplat.
-Cum?
Ian:- Flavia. Sti ca Alfa va urmarit pana in L.A.?

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum