1.BÖLÜM: ARALIK KAPI

373 86 91
                                    


Arkadaşlıkta bulamadığınız sevgiyi belkide kitaplarda bulabilirsiniz .

Telefonumdan bir arama sesi geldi. Hemen cevapladım aramayı. Arayan Merih'ti. Efendim Merih diye konuşmaya başladım bir yandan da hazırlanırken.

Buse ben Cansu'yu aldım okula geçiyoruz. Sen ne zaman gelirsin?

Bende bir yarım saate okulda olurum.

Tamam o halde görüşürüz canımın içi.

Sende kalbimin köşesi diyerek kıkırdadım ve aramayı kapattım.

Arkadaşıma sevgi sözcükleri söylemek hoşuma gidiyordu.

Arkadaşlarımı insanlar sevdiğimi bilmeli diye düşünüyordum, onlar benim sevgimi hissetmeli yani.

Saçıma hızlıca bir fön çektim. Arkadan küçük bir tokayla ön taraf saçımı bağladım.

Üstüme uzun kollu hafif kısa bir spor tişörtü giydim. Altımada esnek bir taytla kombinimi oluşturdum. Sırtıma siyah şişme montumu geçirdim.

Havalar bu aralar biraz soğuktu. Sırtımada mor çantamı geçirdim ve hemen bir alt kata annemin yanıma ilerledim.

Annem ben okula gidiyorum gelince görüşürüz.

Görüşürüz kızım. Dikkat et üşütme.

Tamam annecim dedim ve ilerledim.

Hemen spor ayakkabımı giydim ve kendimi dışarı bıraktım. Dışarıdaki soğuk hava içimi rahatlattı ve bir oh çektim. Soğuk havaları çok severdim. Hatta bazen mont bile giymez kısa kolluyla dışarı çıkmak isterdim ama annem izin vermiyordu. Çünkü en son öyle çıktığımda bir hafta okula gidememiş ve çok fena üşütmüştüm.

Aslında 17 yaşındaydım ama bağışıklığım çok düşüktü.

Hemen hastalanıyordum. Okula ilerledim. Okula yürüyerek giderdim. Yürüyerek gitmek bana spor gibi geliyordu. Buyüzden yürüyerek gidiyordum.

Lise zordu. Ama bu aralar derslerle aram iyiydi. Hatta en son sınavda sınıf birincisi olmuştum. Annem ünlü bir doktordu babam ise ünlü ve tanınmış bir avukattı. Okula varmak üzereydim. Bu aralar bu okulda değişik bir şeyler hissediyordum.

Sanki bu okula baktığımda içimde huzursuz bir şeyler oluyordu ve ben bundan rahatsız oluyordum. Okula geldiğimde o tabelayı gördüm.

KARMA KOLEJİ

İsim değişikti ama güzeldi de. Ama hiç böyle bir isim görmemiştim.

Okula girdim ilk güvenlikle karşılaştım bana selam verdi bende ona kafamı salladım.

Babam önceden bu okulda bir ara müdürlük yapmıştı ama sonra çok müvekkili olduğu için ayrılmak zorunda kaldı. O an kapıda bizimkileri gördüm.

Merih ile Cansu bir şeyler konuşuyorlardı. O an beni gördüler ve ikiside bana döndüler . Hemen gidip ikisine de sarıldım. Okul iki haftalık tatil olmuştu ve onları çok özlemiştim. Aslında onlarla buluşabilirdim ama çok yoğun ders çalıştığım için buna vakit ayıramamıştım.

İki haftalık tatilde tam 10 tane modern klasik kitabı okumuştum lisede modern klasik kitapları şarttı ardından 3 tanede test kitabı bitirmiştim.

Merih ve Cansu koluma girdiler.

Dersimiz beden tatlım diye konuştu Cansu.

Yine mi ya nefret ediyorum şu bedenden yani beden yerine oturur ders çalışmak daha mantıklı bence yada, kitap okumak beden çok sıkıcı.

ARALIK KAPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin