01.03.2016

128 69 23
                                    

01.03.2016

Bağırdım arkasından. Beni bırakma Eda. Beni bırakma. Arkasına döndü o an. Bırak beni artık, artık seni umursamıyorum istersen dizimin dibinde öl seni umursamıyorum diye bağırdı. Yutkundum yani ölsem umurunda olamayacaktım.

4 yıllık geçmişimizden sonra olanlar buydu büyük bir hayal kırıklığı. Onun gözünde bir hayal kırıklığı olmuştum. Beni başkasına tercih ettin ama emin ol Eda o seni benden daha çok sevemeyecek ben seni herkesten daha çok sevdim dedim artık gözyaşları bir bir gözümden akarken. İşte yine yalnızlık devri beni bekliyordu.

Hiç bir zaman mutlu olamayan o kızın hikayesiydi bu. Tekrardan bağırdım. Beni hiç sevmedin mi kaç yıl beraber kardeş gibi olduk beraber birbirimizi koruyup kolladık ama sen beni hiç sevmedin mi?

Sevdim dedi bir anda ama sen sevgimi aldattın. Bu muydu yani ufacık bir şey için bizi mi mahvediyordu. Daha çocuktum ya daha küçüktüm. Ama o beni acı geçmişimle bırakıp gidiyordu.

Elveda Eda dedim tekrardan umarım beni tercih ettiğin kişi seni mutlu eder umarım benle olduğundan daha mutlu olursun. O benim o zamanlar tek yaşam umudumdu. Eda benim tek yaşam fidanımdı. Ama fidanımı biri alıp koparıp terk etmişti beni o toprağın içinde. Hayatımdaki en değerlim beni bırakıp gitmişti.

Yolun ortasına çöktüm bir anda. Gözümden yaşların boşalmasına izin verdim. Dizimden akan kana izin verdim ve bağırmaya başladım.

Bak yine yalnızım sokaklarında.

Eda beni gördü ama aldırış etmeden tekrar önüne dönüp gitmeye devam etti. O anda karşı taraftan üzerime gelen arabayı gördüm aldırış etmedim.

Eda yine gelen arabayı gördü ama umursamadı. Araba gelirken artık insanların gözünde nasıl küçüldüğümü görmüştüm.

Tam araba çarpmadan kalkıyordum ki bir taşa takılıp tekrar düştüm. O an arabanın korna seslerini duyabiliyordum araba birden üzerimden geçti ve artık acının her zerresi benimleydi.

Eda beni yine görmüştü ama beni bırakıp gitti onunda gözünden akan bir damla yaşı görmüştüm. Ama ben artık kimsenin umurunda değildim. Kemiklerimin kırılışını duymuştum. Belkide hayatım burada sonlanacaktı. Çok sevdiğim arkadaşım için kardeşim için şimdi ölüm ile burun burunaydım.

Artık ben bir çıkmaz sokaktaydım. Yalnızlık bana pusu kurmuştu artık ben yalnızlığın kollarında mutluluğu bekliyordum. Bu cehenneme girip cennete gitmeye çalışmak gibiydi son bir kelime döküldü dudaklarımdan. EDA.

Artık bilincim yok olmaya başlamıştı. Ben bir acı çukurumunun ortasındayım.

ARALIK KAPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin