Evet demiştik kabullenmiştik her şeyi .Ne olursa olsun birlikteyiz demiştik .
Mutluluğumuz için katlanmıştık herşeye .
Hayat bizlere acımamıştı yıpratmıştı bu hayatı dünyayı yani kendisini yok etmeye çalışmıştı hayat .
Hayat bütün insanları değersizleştirmişti .Hayat kendisinden de bizlerden de nefret etmişti demekki .
Hayat kimi sevmiştiki bizi sevmesin . Bizde artık bir uçuruma sürüklenmiştik .Bu uçurum ölüm sahnemizdi .Ne aşağıya bakabiliyorduk ne de atlayabiliyorduk o çukura sadece bakıyorduk ama o anda sırtımızdan hissedilmeyen bir el bizi aşağı sürüklüyordu .
Azrail'in bizim ruhumuzu alması kalıyordu geriye .
Azrail geliyordu sonra ruhumuz alınıyordu sonra ise sorgulanıyorduk .
Her bağırışımızda öldüğümüz geliyordu aklımıza .
Bazılarının ruhu ceset olmuştu bazılarının ise bedenleri toprak olmuştu .
Bizler kötülüğe mahkum edilmiştik. Bizlerin bedeni değil ruhumuz ceset olmuştu bizi en kötü ölümle cezalandırmışlardı. Biz kötülüklere maruz kalmış bazılarımız ise pes etmiş yenilgiyi kabul eden o mahlûklardır .
Bizler yaşayan cesetlerdik.
Bazılarında ise neden yaşıyor bunlar hissi uyandıran varlıklardır biz .Bizler hor görülmüştük kabul edilmemiştik bu dünyaya .Artık dünya bizim için cehennem gibiydi .Biz değersizleşmiştik .Ne zaman değerimiz olmuştu ki ?
GÜNÜMÜZDEN
Biz artık bir ekiptik .Biz birlikteydik biz hep beraberdik . Biz artık mutlu ve huzurlu bir dünya için savaşacaktık. Bizler artık değerli kılınacaktık .Bizler attık mutlu olmak için mutluluğu sağlamak için savaşacak ve elimizden geleni yapacaktık .
Şu an saat gece yarısı ikiye gelmek üzereydi .Bizlerde bu gün buluşmuşuz diyerek sinema izlemeye karar verdik saat bire kadar düşünmüştük . Şimdide ben mutfağa inmiş ve Mısır patlatacaktım .
Biraz kafamızı dinlendirmeye karar vermiş ve komedi bir film seçmiştik .
Ocağa koyduğum mısırın olmasını bekledim .Cansu da yanımdaydı. Merih ile Arda ise filmi ayarlıyorlardı yukarıda .
Cansu'ya Mısır kaplarını işaret ettim hemen çekmeceyi açtı ve Mısır kaplarını çıkardı .Patlamış mısırları hemen kaplara koymaya başladım bolcana yapmıştım .
Annem ile Babamın gece gece işleri çıkmıştı teyzemlere gittiler yani bugün orada kalacaklardı . Patlamış mısırları Cansu'yla birlikte yukarı çıkardık .Erkekler ise filmi seçmiş bizi bekliyorlardı . Hemen yanlarına ilerledik ve herkese birer kap uzattım .Her kese birer kap yapmıştım her kes bol bol ve rahatça yesinler diye .
Film başladı film komik gibiydi ama aramızdan kimse gülmüyordu .
Patlamış mısırları elimle aldım birazını ve ağzımı biraz açarak ağzıma attım .Güzel olmuşlardı .
Filim eğlenceliydi .Cansu ile ben ise birbirimize sarılmış filme odaklıydık .
Erkekler ise daha çok Mısır yemekle uğraşıyorlardı film pek de umurlarında değil gibiydi .
Cansu'yla ilkokulda tanışmıştık .Ortaokula geldiğimizde ayrılsakta lisede yine birbirimizi bulmuştuk .Bu çok büyük bir tesadüftü .Ama en güzel tesadüfüm diyebilirdim buna . Cansu'yu çok seviyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARALIK KAPI
FantasiOkulun bodrum katına bir top düştü o an. Kız kapıyı araladı ve gördüğü şeyle birlikte gözleri açıldı. Kız korkmuştu. Gelecekteki kız konuştu o an. Her şey o günden sonra mahvolmuştu. Birdaha da eskisi gibi olmayacaktı. Peki eskinin gizemi neydi? Ası...