12.BÖLÜM : SONA YAKIN

114 62 19
                                    

Bazen yalnız kalırlardı insanlar . O an düşünürlerdi . Ben bir insana ne oldum ki ?diye . Ona ne kattım ? Yani bir insanın hayatındaki yerim ne gibi soruları düşünürlerdi . Belkide sadece yalnızlar düşünürlerdi bunları . Belkide ben sadece sadeceydim . Bir insanın gözünde sadece sadeceydim .

Eda benden ne saklıyordu ? Bu soru aklımı kurcalıyordu .

Karşımdaki Hara'ya baktım .

Şimdilik bunu düşünmesek . Ben Karma 'yı yok etmek istiyorum artık .

Tamam diye konuştu Hara . O zaman bugün planımızı deneyelim .

Aklıma başka bir yol geldi Buse . Sadece bir aşamayla onu yok edebiliriz . Öz kardeşime bunu yaptığıma inanamıyorum ama sizler iyisiniz oyüzden sizlerleyim.

Sahte bir gülücük kondurdum yüzüme .

Teşekkürler Hara . Planın ne peki ?

Papatya .

Papatya mı ?

Evet papatya .

Papatyayla ne yapacağız ?

Tek sorunumuz şu bu evrende papatya yok seni başka bir evrene göndereceğim . Orada papatyayı bulunca ismimi söyle bu evrene geri getireceğim seni . Sonrada bit toz yapıp Karma'ya püskürteceğim ve Karma yok olacak .

Tamam dedim şimdi yapsak okur mu ?

Olur dedi soğuk sesiyle Hara .
Hazır mısın ?

Evet .

O anda gözümü kırpıştırdım ve kendimi bambaşka bir evrende buldum .

Her yer kırmızıydı . Kırmızı ağaçlar ,kırmızı gökyüzü ,kırmızı çiçekler her yer kırmızıydı .

Biraz irkilsemde yürümeye başladım . Umarım şanslıyımdır ve papatyayı hemen bulurdum . O anda karşımdaki bir leoparla irkildim . Yutkundum .

Kalbimin hızlı atışlarını hissediyordum . Yavaşça geriye adımladım . Leopar hırlamaya başladı . Yavaşça bana ilerledi . Hızlıca arkamı dönüp koşmaya başladım . İmdat diye bağırıyordum . Arkamdan koşuyordu leopar . O anda karşımda bir çadır gördüm ve hemen içeriye girip hızlıca fermuarı kapattım . O anda kaşlarım çatıldı. Burada bir sürü papatya vardı . Papatyadan bir kaç tane kopardım ve Hara'nın ismini söyledim .

O anda kendi evrenimde buldum kendimi .
Hara elimdeki papatyayı aldı ve ortadan kayboldu .

ARALIK KAPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin