''ဟန်ဂျွန်း....မင်းဒီနေ့စောစောပြန်လိုက်တော့..ငါသွားစရာရှိလို့''
''ဘယ်ကိုလဲ CEO''
''ဟေ့ကောင် ရုံးဆင်းချိန်ရောက်ပြီ...လွတ်လွတ်လပ်လပ်ခေါ်စမ်းပါကွ''
'' အကျင့်ပါနေလို့ပါ အကိုjungkook....ဘယ်သွားမလို့လဲ''
''ဒီနေ့ ငါသူ့ကို ဖွင့်ပြောတော့မယ် ဟန်ဂျွန်း''
''အကိုSeokjinကိုလား....''
''အင်.......''
''ယွန်းဂျီဆွန်းကိစ္စကရော ဘယ်လိုလုပ်မလဲ''
''ငါသူ့ကိုမကြိုက်တာမင်းသိတာပဲ....ပြီးတော့ ငါအဲ့စေ့စပ်ပွဲကို လက်လဲမခံဘူး တကယ်လို့စေ့စပ်ပွဲ ဖြစ်ခဲ့ရင်တောင် ငါရအောင်ဖျက်မယ်''
''အင်....ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် အကို့စိတ်ကြိုက်တာလုပ် အကိုစိတ်ချမ်းသာဖို့အရေးကြီးတယ်...ကံကောင်းပါစေ အကိုjungkook.....အကူညီလိုလဲ ပြောနော်..သွားပြီ''
''အေ...ကောင်းကောင်းသွား''
———————————————————
''အန်တီ.....''
''သမီးဂျီဆွန်း....လာလေ''
''ဟုတ်.....''
''မျက်စိလည်လာတာလား...ဟင် ပြောပါအုံး''
''မဟုတ်ပါဘူး...အန်တီ့ဆီကိုလာတာ..ပြီးတော့ဒါလေး''
''ဘာလေးလဲ''
''ဟယ် ဆွဲကြိုးလေးပဲ.....''
''ဒီနေ့ shoppingထွက်ရင်း ဒါလေးအရမ်းလှလို့ အန်တီ့အတွက်ဝယ်လာတာ''
''အမယ်လေး သမီးရယ် မလိုပါဘူး...အန်တီက အသက်လဲရလာပြီ အလှအပတွေဝတ်ဖို့ မသင့်တော်တော့ပါဘူးကွယ်''
''ဒါပေမယ့် သမီးဝယ်ပေးတာတော့ လက်ခံပေးပါနော်''
''ကောင်းပါပြီရှင့်....ဒါနဲ့ ဘယ်ချိန်ထိ အန်တီလို့ခေါ်နေမှာလဲ''
''မကြာခင် ယောက္ခမဖြစ်လာတော့မယ်သူ့ကို အခုထိအန်တီလို့ခေါ်နေတာ မဟုတ်သေးဘူးနော်...ဘယ်လိုခေါ်ရမလဲ သိတယ်ဟုတ်''
''ခေါ်နေကျဖြစ်နေလို့ပါ....အန်တီ...အာ...အမေဆန္ဒရှိရင်ပြင်ခေါ်ပါ့မယ်''
''ဒီလိုမှပေါ့...''
''ဒါနဲ့ အမေ.... သမီးဒါသွားဝယ်တော့ jewelဆိုင်မှာjeonကိုတွေ့လာခဲ့တယ်''
YOU ARE READING
တိတ်တခိုးချစ်ရသူ
Romanceပထမဆုံးကျောင်းမှာစတွေ့ခဲ့တဲ့မင်းကိုကိုယ်ရူးရူးမူးမူးချစ်ခဲ့တယ်. . . . . ကိုယ်ဖွင့်မပြောပဲ တိတ်တဆိတ်နဲ့ပေါ့. . . . . . .