Ze wilde zo snel mogelijk weg, maar moest eerst nog afspraken maken met de psygologe. Over twee dagen moest ze naar het hasseltplein gaan. Daar zat Saskia's kliniek. Haar vader zou op het bureau blijven en werd ook ondervraagd. Maar voor Maria was het beter om naar huis te gaan.
--------------------------------------------------------------
Ze duwde haar fiets de schuur in waar bijna geen ruimte was en deed die op slot. Ze liep naar binnen en zag haar moeder in de keuken staan, die haar vragend aan keek. "Ja." Zei Maria zachtjes. "Wat heb je allemaal gedaan?" "Praten." Haar moeder knikte zacht en Maria liep naar de woonkamer en plofte op de bank neer. "Chocomelk?" Hoorde ze haar moeder uit de keuken roepen. Ze knikte dat kon haar moeder niet zien dus zei ze: "Ja, graag." Haar moeder wist dat ze daar altijd vrolijker van werd. Ze snoof de geur op en kwam eindelijk een beetje tot rust. Haar moeder zette de kop chocolade melk voor Maria neer. Er zat een extra grote toef slagroom op. Het drinken ging wat moeilijk met de slagroom en het meerderdeel van de slagroom belandde op haar neus. Maria keek haar moeder aan en grinnikte beide.Toen ze haar slagroom op had liep ze naar boven. Haar buik was lekker warm. Waarvan ze slaperig werd. Ze trok een dekentje over zich heen en rolde zich er helemaal in op. Dat voelde fijn en vertrouwd. Ze wilde even alle gevoelens van zich afschudden. Ze zapte de tv aan en luisterde naar de stemmen zonder echt te horen wat ze zeiden. Langzaam sloot ze haar ogen en viel in een diepe slaap.
Kirsten bedankt dat je een deel van je boek aan mij hebt opgedragen. Dat vond ik echt super gaaf. Daarom draag ik dit deel op aan jou. :)
Slaap lekker iedereen! :)
JE LEEST
Één TV is één dode man
Mystery / ThrillerMaria loopt op de verkeerde dag met haar vader een TV winkel binnen. Een vreselijke dag met een trauma voor de rest van haar leven. Dit zal haar altijd bij blijven.