Politie

107 9 0
                                    

Even later zag ze de gebouwen uit de stad. Ze rende nog sneller. Nog sneller dan ze kon. Door alle winkelstraten. De mensen keken haar raar na. Het maakte haar allemaal niet uit. Ze rende tot dat ze plots stilstond voor de electronica winkel. Haar hart bonkte in haar keel en stapte het halletje in. Haar ademhaling versnelde toen de schuifdeuren open gingen.  Ze liep naar binnen. Overal was politie en ze werd tegengehouden door een agente. "Ho meisje, je kan hier nu niet komen." Haar vader kwam aangesneld en trok haar naar zich toe. Hij zag bleek. "Maria... Maria, alles goed?" Hij keek haar aan. Ze knikte. Maar wat was dat voor vraag wat dachten ze? natuurlijk ging het niet goed. Ze moest tranen bedwingen. "Dus dit is uw dochter." Zei de agente nu met een zachtere stem. Hij knikte. De agente liep naar een ander en zei tegen hem dat de zoektocht naar het meisje kon stoppen, omdat ze terecht was. Haar vader liet haar los en ze liep door de agenten heen ze liep naar voren. Een nog best jonge agent hield haar tegen. "Wacht, meisje." "Ja?" Vroeg ze onzeker. "Wat is je naam?" "Maria..." de agent keek haar aan. Wist hij dat dan niet? Dacht ze bij zichzelf. "Hallo Maria, kan ik je ergens mee helpen? Vroeg hij vriendelijk. "Mag ik de leiding geven spreken? Ik wil weten wat er is gebeurd" Vroeg ze een prop weg slikkend.

Één TV is één dode manWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu