Object?

30 6 3
                                    

Ze wist niet hoe lang ze er had gezeten. Maar zeker een uur toen er iemand de deur open deed en binnen kwam. Er stond een man met zwart haar en donkere ogen. Hij had een tatoeage in zijn nek en in zijn hand had hij een pistool. Hij zette een stap naar voren. Waardoor Maria verder naar achter schoof. Ze ademde snel in en uit door haar neus en beet op haar lip. De man deed niks, hij stond daar alleen maar. Het leek of hij haar bestudeerde, hij bekeek haar van top tot teen, al wist ze niet waarvoor. Na ongeveer vijf minuten ging hij weg en sloeg de deur hard dicht. Ze hoorde een slot dichtdraaien en er rolde een traan over haar wang.

De grond was hard, daarom ging ze in kleermakerszit verzitten. Opeens voelde ze een vreemd object in haar zak. Ze voelde en haalde het object uit haar zak. Haar telefoon. Godzijndank haar telefoon. Die hadden ze niet afgenomen. Ze begon razend snel naar haar moeder te typen.

'Help. Ontvrot. Industry trrein. Help. Pistolen. Bang. Haal polite. Ik hou van jull alleml
- Maria'
Snel zond ze het bericht, verwijderde het en stopte haar telefoon weg.

Een kwartier later begon haar telefoon heel hard te rinkelen. Haar gesloten ogen schoten open. Meteen werd de deur open gezwaaid en kwam er een man binnen. Hij trok haar hard omhoog en onderzocht al haar zakken en grisde de telefoon eruit. Ze werd ruw op de grond gegooid en de man sloeg haar hard in haar gezicht. Hij smeet de deur dicht. Er stonden tranen in haar ogen. Over haar lip liep bloed. Haar schouders schokte. Machteloos... Machteloos. Ze was Machteloos.

999 lezers in totaal AAH. Waarschijnlijk komt er in het volgende hoofdstuk met een hele lange ode aan al mij lezers. :)))
Bedankt!!!!

Één TV is één dode manWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu