Maria stond buiten de deuren van het ziekenhuis. Haar moeder had haar opgehaald. Ze stapte in de auto. "Mag ik kauwgum? " Haar moeder humde. Het was 11 uur dus nog best vroeg. Ze had geen schade of letsel opgelopen, dus ze had alleen maar een paar dingetjes met de arts en de receptie te regelen. "Ik zet je thuis af. Ik ga nog even boodschappen doen. " zei haar moeder met haar ogen op de weg. "Kan je me dan niet afzetten bij de bibliotheek?" "Waarom?" "Dan kan ik nog een boek of film huren." "Oké. Pas je alsjeblieft een beetje op? " "jaja. " Haar moeder sloeg een staat in en even later waren ze er. Maria stapte uit de auto. Het was niet en grote bibliotheek, maar het was wel knus en gezellig. Overal stonden boeken met rekken. Ze ging opzoek naar boeken om te leren van de misdaad. Ze voelde zich hopeloos en verloren. Ze hield zich groot en ze was wel brutaal. Maar iedereen zou gebroken zijn als er zoiets gebeurde.
Ze ging aan en tafeltje met kranten zitten en begon er een te lezen. Veel mensen zouden geen kranten met lezen maar het journaal kijken, of op hun telefoons. Toch vond Maria het soms wel interessant om een krant te lezen. Het had en andere opbouw en je kon er meer van leren vond ze.
Ze stopte met lezen toen ze een afbeelding zag van haar in de tv winkel. Haar ogen werden groter en ze las het artikel. Er stond in dat op een computer die een van de vorige dagen was binnen gekomen, informatie stond over een drugscartel. Haar mond hing open. Zoiets had ze niet verwacht.Sorry mensen!!!! Ik was op vakantie en had geen internet. Daarom zo'n late update! Normaal update ik tussen de 3-7 dagen. Maar sorryy! Het hoofdstukje is een beetje kort. Maar hierna ga ik weer iets anders typen natuurlijk!
Oké die zin is best wel dom en raar. ;)^
Hoop dat jullie blijven lezen; )
JE LEEST
Één TV is één dode man
Misterio / SuspensoMaria loopt op de verkeerde dag met haar vader een TV winkel binnen. Een vreselijke dag met een trauma voor de rest van haar leven. Dit zal haar altijd bij blijven.