Ze was in een hoekje in slaap gevallen. Toen ze plots wakker schoot van een harde knal. Haar nekhaartjes stonden overeind. Er werd naar elkaar geschreeuwd en gescholden. De deur werd open geramd en iemand werd het hok in gesmeten. Snel kroop Maria achteruit. De jongen vloekte. Ze zag dat hij niet heel oud kon zijn ergens in de 20 dacht ze. Hij keek haar aan. "Ja, dit kan nog wel even duren meid." Hij grijnsde. Vragend keek Maria hem aan. "Hieruit komen." Zijn grijns trok weg. "Eerder dood dan levend..." hij haalde iets uit zijn zak en haar ogen werden groot toen ze zag dat het een mes was. Hij keek haar scherp aan en begon in zijn hand rondjes met het mes te draaien. "W-wat zijn ze van plan?" De man of de jongen haalde zijn schouders op. 'Hij weet het wel!' Waren haar gedachten.
Een tijd later het moest zeker wel tien uur zijn. Ging de deur open en werd er één stuk brood in de kamer gegooid. Natuurlijk pakte de jongeman het en begon het op te eten. Ze had de hele dag bijna niks gegeten en hoorde haar maag nu knorren. Ze keek verlangend naar het brood in zijn handen. "Z-zou ik ook een stuk mogen?" "Dit?" Hij grijnsde en at verder. Toen hij nog een vierde overhad keek hij haar aan en zuchtte geïrriteerd omdat ze hem zo aanstaarde. Ze was blij toen hij het laatste stukje naar haar gooide. Het brood smaakte heel lekker...1,02 K Yee Jippie Ahaahaaha Yess.
Moest ff. Dankjewel voor het lezen!! Hopelijk lezen jullie door en is het een leuk boek!
JE LEEST
Één TV is één dode man
Misteri / ThrillerMaria loopt op de verkeerde dag met haar vader een TV winkel binnen. Een vreselijke dag met een trauma voor de rest van haar leven. Dit zal haar altijd bij blijven.