*Denisa pov*Ahh! Decembrie una din lunile mele preferate. Crăciunul se apropie iar anul se sfârșește.
Tocmai am ieșit din duș si merg să mă pregatesc pentru a ieși cu Rebeca si Sabina la cafea. Mi-am pus muzică si mi-am ales hainele. M-am îmbrăcat cu un hanorac negru simplu de la Nike si o pereche de blugi negrii cu talie înaltă.
Mi-am facut un eyeliner simplu pentru machiaj, puțin rimel un gloss si am fost gata. M-am încălțat am chemat un Uber și am plecat la cafeneaua unde mă asteptau fetele.
D-Bună. Spun eu către ele.
S-Ziua că bună nu e. Spune Sabina supărată.
D-Ce a pățit iară? O întreb eu pe Rebeca.
R-S-a certat cu Aron.
S-În fine lasă asta acum. Ție cum îți mai merge cu Niku? Mă întreabă ea curioasă
D-Ne-am răcit. Spun eu sec privind în gol.
R-Și ce ai de gând să faci?
D-Sincer nici eu nu știu. Spun eu pe același ton.
Mie si lui Niku de la un timp chiar nu ne mai merge. Nu știu ce să fac , țin la el ca la ochii din cap și nu vreau să-l pierd, dar nici nu putem sta așa.
Gândurile îmi sunt întrerupte de Sabina:
S-Alooo pământul catre Deni. Spune fluturând mână prin fața mea.
D-Da...ce e?
R-În timp ce tu erai aeriană a venit ospătarul și ți-am comandat si ție un frappe.
D-Oky. Oricum voiam să-mi comad frappe că doar ăla îmi place.
S-La ce te gândeai de erai așa pierdută în spațiu?
D-Cred că ar fi mai bine ca eu si Niku să luam o pauză. Spun eu înghițind in sec.
R-Și când ai de gând să îi spui?
D-Nu știu..stai puțin că ma sună cineva. Spun eu scormonând prin geantă după telefon.
~Apel telefonic~
D-Da Aron.
A-Sora mea, haideți la studio si voi.
D- Stai că încă nici nu ne-a venit comanda. Cine mai e pe acolo?
A-Niku, Cipi si Berechet.
D-Ok venim si noi intr-o jumătate de oră că acum ne vine si nouă comanda.
A-Ok. Pa pa.
D-Pa.
~Apel telefonic încheiat~
S-Ce voia? Întreabă Sabina luând o gură din cafea.
D-Ne-a chemat la studio.
Cât timp ne-am băut cafeaua am mai povestit despre planurile din vacanța asta iar după am plătit si am plecat spre studio.
S-O să îi spui cand ajungem?
D-Nahh...îi spun mai pe seară când sunt doar eu cu el.
R-Dacă plangi te bat si pe tine si pe el!
Am ajuns la studio si fiecare si-a găsit o ocupație. Eu stăteam pe telefon, Sabina era în brațe la Aron, Rebeca povestea cu Berechet si Niku cu Cipi trăgeau o piesă.
Avem in plan ca de revelion să mergem la munte dar nu știu ce o să iasă dacă azi am de gând să ma despart de Niku.
A trecut destul de repede timpu si în studio am mai rămas doar eu cu Niku si Cipi restu au plecat.
N-Mergem si noi?
D-Da hai, vreau să vorbim ceva pe drum.
N-Si eu.
L-am salutat pe cipi si am plecat. Pe drum era o liniște îngrozitor de apăsătoare până pe la jumatea drumului când sparg gheața si îl intreb:
D-Ce ai vrut să vorbim?
N-Mi se pare că ne-am răcit mult și că nu mai suntem la fel de apropiați ca la început.
D-Știu...cred că cel mai bine ar fi să ne despărțim...Spun eu cu o durere in voce. Și chiar mă durea rău nu voiam să se ajungă la asta...
N-Da...așa ar fi cel mai bine.
D-Rămânem prieteni?
N-Da,normal.
Ma condus până in fața blocului apoi a plecat si el spre casă. Urc sus deschid ușa si mă duc direct la mine in cameră, nu aveam chef să îi povestesc mamei si surori mele ce s-a întâmplat cel puțin nu acum.