*Rebeca pov*
Primul lucru care l-am făcut când am ajuns a fost să ne trântim bagajele în mijlocul casei, după am mers toți în bucătărie să discutăm despre cum vom sta în camere.
Înainte să plecăm am vorbit cu Berechet și vrem să stăm în aceeași cameră. De ce? Dacă aș avea un răspuns concret la această întrebare v-aș spune, probabil pentru că ne place să petrecem mult timp împreună, suntem super apropiați și mă bucur de asta pentru că mereu a fost acolo când am avut nevoie, mereu a fost sprijinul meu.
5 minute nu am fost atentă la ăștia și deja au început să se certe.
R-Bă da ce vă complicați atâta mă? Fiecare stă cu iubita/iubitul în cameră și gata. Vă certați ca țațele în piață!
Îmi dreg glasul și le spun:
R-Deci...Nuțu stă cu Eve
Andrei stă cu Puka
Petre stă cu Dia
Sebi stă cu Lavinia
Berechet stă cu mine
Albert stă cu Roxi
Aron stă cu Sabina
Niku stă cu Deni. Aveți ceva de obiectat?
Toți-Nuu!*Denisa pov*
Eram atentă la ce zicea Rebeca până când aud ,,Niku stă cu Deni". Prima zi aici deja e distrusă. Deși ne-a întrebat dacă avem ceva de obiectat am preferat să tac să nu ne certăm iară.
Am mai fumat o țigare și m-am dus să îmi duc bagajele sus și să despachetez. Nici bine nu intru în cameră că pe ușă intră Sabina cu Puka.
S-Ești bine?! Spune ea gâfâind.
D-Da ce ai dragă de gâfâi în halul ăsta? Spun eu încercând să-i ignor întrebarea.
S-Am urcat scările în fugă. Deci dacă vrei vorbesc cu Aron să vină el aici și tu să stai cu mine în cameră.
D-Nu trebuie stai tu cu el în cameră până la urmă e iubitul tău, nu mă deranjează să stau cu Niku în cameră. Spun eu încercând să par convingătoare.
P-Sigur nu te deranjează?
D-Da mă, nu vă mai îngrijorați.
S-Bine, eu ma duc să îmi aranjez hainele. Spune și iese val vârtej pe ușă.
P-Pot să mai stau cu tine?
D-Sigur. Spun în timp ce îmi pun ultimul hanorac în dulap. După ce am terminat de aranjat tot îmi închid trolerul si îl bag sub pat.
D-Auzi da băieți ce fac?
P-Au descoperit că în sufragerie se află un Ps4. Spune ea râzând.
D-E clar, Niku până diseară nu mai pleacă de acolo. Spun eu râzând.
P-Sper că nu te deranjează că te întreb, de ce nu încerci să te împaci cu el?
D-Nu mă deranjează, păi cred că nu are rost sa încerc pentru că el nu mai simte nimic pentru mine.
P-De ce ești așa sigură?
D-Dacă mai simțea ceva pentru mine făcea ceva să nu ne despărțim. Spun eu sec.
P-Eu zic că ,,pauza" pe care ați luat-o voi este...Spune și se oprește când aude ușa deschizându-se și pe ea intrând Niku.
N-Deranjez?
P-Nu,chiar deloc, eu tocmai plecam. Dacă mai vrei să vorbim dă-mi mesaj.
D-Bine, paa.
Niku a început să iși despacheteze hainele iar eu m-am pus sa mă uit la serial.Hello, scuze că am lipsit atât din nou promit să încerc să fiu cât mai activă și să postez cât mai des. Mulțumesc pentru susținere . Vă pup și vă iubesc pe toți💍