Capitolul 9

274 11 7
                                    

    *Narator pov*
  Seara a venit destul de repede, iar fetele s-au strâns toate într-o cameră să se pregătească. Băieții nu se stresau foarte mult erau convinși că o să se distreze și dacă nu se aranjează foarte mult.

    *Denisa pov*
  Am făcut repede un duș, m-am îmbrăcat în ceva lejer si am plecat în camera în care erau restul fetelor. Toate eram încântate că petrecem revelionul împreună si nu singure cu Dan Negru.
  S-Păreri despre rochia Denisei?
  Di-E minunată. Spune Dia  entuziasmată.
  E-E misto rău de tot. Continuă Eve.
  S-Nu vreau să mă laud darr...eu i-am ales-o. Spune Sabina chicotind.
  Toate începem să râdem. Am mers în baie să îmi iau rochia pe mine, când am ieșit din baie fetele se uitau la mine ca la mașini străine.
  D-De ce vă uitați toate așa la mine. Spun eu confuză.
  R(Roxi)-Bă arăți minunat!! Spune ea țopăind.
  P-Tu îți dai seama ce reacție o să aibă Niku când o să te vadă. Spune Puka râzând.
  S-O să îi curgă balele. Spune Sabina râzând.
  D-E na, nici chiar așa. Cine mă ajută și pe mine cu părul.
  E-Hai la mine să ți-l ondulez dacă vrei. Spune Eve entuziasmată.
  Peste vreo două ore am fost gata toate, ne-am făcut câteva poze să le postăm și am coborât jos.

@deny_.19
Locație:Brașov
Tag: @bxby.rebe_

Apreciată de: @elniku1, @berechet

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apreciată de: @elniku1, @berechet.m, @bxby.rebe_ , @puka.im, @m6mgkbeleaua + 35,908
@deny_.19: bestie💍💞
Comentari:
@berechet.m:🔥❤
@puka.im: ce prezență 😝💕
@saaaabinaaaaa: ale mele 😍
@elniku1: 🤧💞
+245.

  Am coborât jos și deja băieții au început să petreacă, muzica era la maxim toți dansam si ne distram, toți am uitat complet de toate grijile nimeni și nimic nu ne mai putea opri din a ne distra.
  Bine înțeles că și eu am făcut o mică excepție și am ales să beau și eu puțin alcool în seara asta. Nu aveam de gând să exagerez pentru că totuși nu vreau să scot perle pe gură.

@evee19 add a new story

@evee19 add a new story

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


@dianaa_.m add a new story

  Cred că cel mai frumos moment a fost acela de la 00:00, toți aveau pe cine să sărute și pe cine să ia în brațe mai puțin eu, nu că ar fi o mare problemă, nu ar fi fost o mare problemă dacă fostul meu iubit nu era lângă mine, nu m-am putut abține...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Cred că cel mai frumos moment a fost acela de la 00:00, toți aveau pe cine să sărute și pe cine să ia în brațe mai puțin eu, nu că ar fi o mare problemă, nu ar fi fost o mare problemă dacă fostul meu iubit nu era lângă mine, nu m-am putut abține mult, în doar 2 minute șiroaie de lacrimi mi se preling pe obrajii mei roșii ca focul, mă încercau multe sentimente în momentul acela, nici eu nu știam ce simt exact, plângeam de fericire că am niște persoane minunate lângă mine sau plângeam pentru că îmi era dor de el și mi-aș fi dorit să petrecem momentul ăsta mult mai apropiați. Erau multe senitmente pe care nu știam vum să le gestionez așa că am ciocnit paharele cu șampanie iar mai apoi am fugit la baie să nu vadă nimeni că am plâns.
  Nu am de ce să mă plâng că seara de Anul Nou este stricată, pentru că nu este, sunt doar eu prea proastă să trec peste despărțirea asta, el nu are absolut nicio vină. Faptul că am căzut la comun acord că cel mai bine ar fi sa ne despărțim nu îmi dă dreptul să dau vina pe el pentru că plâng de dor.
  Îmi ștergem cu atenție rimelul de la ochii și îmi făcea ordine în gânduri până când o bătaie în ușă mă face să tresar.
  D-Ocupat. Spun eu încercând să fac să pară că nu am plâns.
  N-Ești bine?
Când am auzit acea voce m-a luat un fior.
  De ce iarăși a venit sa vada dacă sunt bine, de ce mereu se bagă în seamă cu mine, pur și simplu nu îl mai înțeleg pe băiatul ăsta.
  Deschid ușa și mă izbesc cu totul de  trupul lui.
  D-Da sunt bine. Spun eu și îl ocolesc sa pot merge înapoi la ceilalți. Dar mă oprește, mă prinde de încheietura mâini și mă trage aproape de el, iși plasează  mâinile pe talia mea și ma trage și mai aproape de el. Buzele noatre era la un centimetru distanță unele de celelalte.
  Momentul nostru este întrerupt de Eve care mă căuta disperată. Eram în fața băii cu Niku care mai avea puțin și mă saruta și cu Eve care era în tocul uși și se uita la noi surprinsă.
  D-Îmi cer scuze...Spun și îl dau la o parte pe Niku. O iau pe Eve de mână și coborâm jos, am mers pe terasă să pot să îi expkuc ce s-a întâmplat.
  E-Ce a făcut mă? Să-și vadă de ale lui vă te-a făcut destul să suferi!!
  D-Da nu e vina lui...e din cauza băuturi. Spun eu scoțându-mi o țigare din pachet.
  E-Înetează să îi mai iei apărarea! Spune Eve exasperată.
   După ce mi-am terminat țigarea am intrat amândouă în casă. Eve mi-a supus că cel mai bine pentru mine este să uit ce s-a întâmplat și să mă distrez încontinuare, și cam asta am făcut.
   Tot bairamul s-a terminat pe la 7 când băieții nu se mai puteau ține pe picioare toți erau morți, eu eram singura care știa pe ce planetă e, și ca o prietenă grijulie ce sunt am avut grijă ca toți să nimerească camera lor și nu alte locuri. Ultimul rămas era Niku, l-am luat de pe canapea și încet, încet am mers către cameră. Odată ajunși acolo eu m-am dus mai întâi să mă ocup de mine, m-am schimbat in pijamale și m-am demachiant apoi am mers înapoi la Niku care deja dormea, i-am luat niște haine in care să se schimbe sa fie mai lejer. L-am zgâlțâit puțin însă nu prea dădea semne că se trezește așa că iam dat două pălmi acesta se trezește instantaneu.
  N-Femeie...lasă-mă să dorm. Spune el și se trântește înapoi în pat.
  D-Hai schimbăte și dupa poți dormi cat vrei. Spun eu si ies din cameră. Merg în bucatarie să beau apă, când m-am întors Niku stătea pe pat în șezut și încerca să tasteze ceva pe telefon. Când ma vede că intru îl pune pe noptieră și pare că vrea să se pună înapoi la somn, mă așez lângă el și oftez lung. Se întoarce cu capul la mine și îmi spune:
N-Cine te-a supărat? Spune el deabea reușind să rostească calumea cuvintele.
  D-Niku culcă-te! Spun eu răstindu-mă la el.
  N-Să ș..știi..că..mie îmi este dor de ,,noi".
  D-Niku pune-te să dormi că deja vorbeste alcoolul în locul tău..

Îmi pare rău că am lipsit atât de mult, mulțumesc pentru susținere, știu că am spus că o sa postez mulr în vacanță însă au fost niște probleme tehnice și nu am putut scrie. Vă pup și vă iubesc

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum