Capitolul 7

227 9 4
                                    

    *Narator pov*
   Dimineața următoare toți au vrut să fie mai matinali, dar nu prea le-au ieșit așa că fiecare s-a trezit la ce oră a vrut.
  Pentru Deni să doarmă din nou lângă Niku a fost un coșmar. Încă îi era greu să perceapă că ei doi nu mai sunt împreună, îi era dor să-l țină în brațe, să-l sarute, să-i poarte hainele, îi era dor de el din toate punctele de vedere. Deși acum el e lânga ea în pat tot nu îi era de ajuns. Și știa că amândoi sunt mult prea orgolioși ca să se împace din nou. Le trebuia mult timp petrecut împreună ca să se poată împăca.
  
    *Denisa pov*
   Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare. Dau să mă ridic din pat și simt cum mă oprește o mână care era plasată în jurul taliei mele. Mă întorc și îl văd pe Niku care doarme buștean, îi dau mâna la o parte și mă dau jos din pat. Îmi iau telefonul și țigările de pe noptieră si cobor jos în bucătărie unde erau doar Roxi și Dia.
   R-Bună dimineața rază de soare.
   D-Neața. Spun eu jumate adormită.
   Di-Vrei o cafea?
   D-Da, te rog.
Dia îmi înmânează cana cu cafea și se așează lângă mine.
Îmi aprind o țigare si le zic fetelor:
  D-Ce facem azi?
  R-Noi ne-am gândit să mergem să ne dăm pe pârtie. Spune ea entuziasmată.
  Di-Și la cât mergem?
  D-Eu zic să mai ai răbdare că încă nu s-a trezit nimeni. Spun eu inhalând fumul toxic al țigări.
  Peste vreo 5 minute în bucătarie apare Aron cu Sabina în cârcă.
  D-Neața, ce faceti mă cu atâta energie dimineața.
  S-Ne-am trezit cu o stare super bună. Spune ea tare gălăgioasă.
  A-Iubire mai încet că îi trezești pe toți. Ce facem azi?
  Di-Noi ne-am gândit să mergem să ne dăm pe pârtie.
  S-Mie îmi place ideea.
    Într-un final s-au trezit toți le-am spus unde vrem să mergem și toți au fost de acord.
  Am mers să fac un duș și să mă pregătesc. Nu am stat mult la duș pentru că cineva urlă la mine să mă grăbesc că și el vrea să intre.
  Ies din duș și încep să îmi caut hainele în toată baia. Ahhh...le-am uitat pe pat.
  D-Nikuu!! Adu-mi hainele de pe pat!!
  N-Cee?!Nu te aud!!
  D-Am zis că adu-mi și mie hainele de pe pat!!!
  N-Ce?! Nu se aude până aici! Spune el râzând.
  D-Nu fi nesimțit și adu-mi hainele!!
  N-Nu te aud!! Spune el râzând.
  Am renunțat la idee și am ieșit în prosop, ies pe ușă val vârtej si el trece liniștit pe lângă mine să meargă în baie, îi arăt respectos degetul din mijloc el îmi întoarce gestul și intră în baie. Nu încep să mă îmbrac până nu aud cum se încuie ușa de la baie.
   Într-un final am fost gata îmbrăcată, pieptănată, aranjată.
   Am coborât jos unde erau și restul, am mai fumat o țigare și am plecat spre pârtie care nu era atât de departe precum credeam.
    Când am ajuns am mers toți să ne luăm schiuri si ce mai voiam și ne-am dat drumu pe pârtie. Inevitabilul s-a întâmplat am căzut și m-am lovit destul de rău. Toți au văzut căzătura mea minunată, fetele când au văzut s-au panicat și au venit urgent la mine.
   Nu m-am accidentat foarte rău doar nu mai îmi simt piciorul si nu pot să calc pe el.
  E-Ești bine? Mă întrebă Eve panicată.
  D-Da. Spun eu și încerc să mă ridic dar eșuez, mă doare picioru prea tare.
  S-Nu prea pare. Spune ea și mă prinde să nu cad.
  Au venit și băieți care erau cam debusolați si nu știau ce sa facă. Eu am încercat să par cât mai ok să nu zică că sunt sensibilă. Încerc să mă ridic din nou nu reușesc și simt cum sunt luată pe sus de Andrei.
  D-Pot să merg și singură să ști!
  M-Daa, am observat. Spune Andrei râzând.
  Restu erau în spatele nostru. Am mers să returnăm schiurile și plăcile de snow-board după am mers către mașini și am plecat către cabană.
  Drumul a fost super plictisitor toată lumea era obosită și lipsită de energie iar pe mine ma durea piciorul. Când am ajuns a venit Niku la mine să-mi spună:
  N-Hai să te ajut. Spune el și îmi intinde mâna.
  D-Nu mulțumesc pot și singură. Spun eu și cobor din mașină, am încercat să stau în picioare însă nu am putut era să cad peste Niku, noroc că ma prins.
  N-Da văd ce te descurci singură. Spune el și mă ia pe sus.
  M-a adus în cameră m-a lăsat pe pat si a plecat în baie să se schimbe. Eu fiind fată deșteaptă țopăi până în fața dulapului ca să pot să imi iau haine. Mă schimb înainte să iasă Niku din baie și mă pun înapoi în pat până se oferă cineva să mă ajute să cobor din cameră.
   După vreo 10 minute iese și Niku din baie, încerc să îmi calc pe orgoliu să îl rog să mă ajute să merg in bucătărie, dar pur si simplu nu pot.
  N-Vrei sa te duc în bucătărie? Ma întrebă el cu o sprânceană ridicată.
  D-Da, te rog.
  Mă ia stil mireasă și mă duce cu grijă în bucătărie fără să ma lovesc cu piciorul de vreun obiect.

 

Hello sper că va plăcut capitolul. Urmează tot azi cel mai sigur capitolul 8. Vă pup și vă iubesc rău.🥰

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum