*Niku pov*
Sunt trezit de razele soarelui care îmi mângâie fața si de o gălăgie destul de mare care provine cel mai sigur din sufragerie.Mă ridic din pat îmi iau telefonul și țigările si ies din cameră. În sufragerie erau Petre cu Sebi care cântau și dansau. Am trecut pe lângă ei de parcă ar fi ceva ce se întâmplă în fiecare zi. În bucătărie erau restul care stăteau pe telefoane și își beau cafeaua liniștiți.
Îmi pun niste cafea în cană și mă pun la masă și îmi aprind o țigare. Stăteam pe telefon și mă uitam pe instagram până când cineva saprge liniștea din încăpere.
B: Azi ce avem în plan? Spune Berechet căscând.
A: Mergem la plajă, e cald afară deci e o vreme perfectă. Spune Mgk entuziasmat.
Nu: Am vorbit cu fetele si au zis să mergem la ele la apartament că au gătit ceva bun. Spune Nuțu încălțându-se.
Ne-am încălțat toți si am plecat spre apartamentu fetelor care era la 3 uși distanță. Am intrat în apartament și ne-am dus în bucătărie unde erau toate. Era o aglomerație în bucătărie încât nu puteai nici să respiri, băieții s-au pus să mănânce, mie nu imi era foame așa că m-am dus pe balcon să fumez o țigare.Dau să deschid ușa dar observ ca e deja întredeschisă, intru si o observ cum stătea sprijinită de balustradă trăgând adânc în piept fumul toxic.
Mă duc prin spatele ei si o iau în brațe aceasta tresare și se întoarce la mine. Doamne fata asta mă dă peste cap cu totul, o iubesc maxim.
D-Neața. Spune ea ciufulindu-mi părul și zâmbind.
N-Neața, cineva s-a trezit cu bună dispoziție. Spun eu zâmbind.
D-Cam așa. Tu nu mânaci? Spune ea luând o gură din cafea.
N-Nu mi-e foame. Spun eu și îi iau cafeau din mână și beau o gură.
D-Hei aia e cafeaua mea! Spune ea și îmi ia cana din mână.
N-A noastră. Spun eu făcându-i cu ochiul.Am mai stat puțin pe balcon la povești, aș fi vrut să vorbim în legătură cu sărutul de aseară însă am preferat să tac și să aștept momentul potrivit.
Am ieșit de pe balcon și ne-am dus la ceilalți în bucătărie, aceștia când ne-au văzut intrând se uitau la noi ca la felu 3.
P-Unde ați fost până acum. Spune el curios. Mă uit la Deni si spun:
N-Am fost pe balcon am fumat.
D-Ați și uitat de existența noastră cât timp eram pe balcon. Spune Deni râzând.Ne-am așezat și noi la masă și am început să povestim despre ce facem azi.
*Denisa pov*
Am decis ca azi să mergem la plajă deoarece este cald si nu avem cu ce altceva sa ne ocupăm timpul.
Băieții au plecat la ei în apartament pentru a se pregăti si pentu a ne lăsa și pe noi să ne pregatim.
M-am dus la mine in cameră mi-am luat costumul de baie pe mine, un costum alb din două piese de la victoria's secret.
În 30 de minute am fost gata de plecare. Mi-am luat pe mine o rochiță albă pana la genunchi iar în picioare o pereche de sandale care se asorta la perfecție cu rochia.Am ajuns destul de repede la plajă si fiind destul de devreme am prins șezlonguri aproape de mal. Ne-am instala si am mers eu cu Eve si Iulia să luam ceva de băut.
I: Și ce ați povestit voi pe balcon. Spune Iulia dând din sprâncene.
D: Nimic interesant. Spun eu amuzată de gândul că primesc mai multe întrebări despre Niku decât primesc despre cum mă simt eu.
D: Mă da voi în afară de cum îmi merge cu Niku mai știți si voi alte întrebări. Spun eu râzând.
E: Nu e ca și când tu de când am ajuns aici ne înnebunești cu el. Spune ea râzând.