*Denisa pov*
~Dimineața~
M-am trezit pe la 11 mi-am făcut rapid un duș și m-am dus în bucătărie să mănânc ceva. Acolo era mama și sor-mea
D-Neața. Spun eu fără chef de viață.
Andreea(sor-mea)A-Te-ai trezit cu fața la cearceaf.
D-Ehh...nu chiar
M(mama)-Păi și atunci ce ești așa supărată? Apropo ce mai face Niku?
Când am auzit întrebarea mamei mi-am lăsat capul in jos și i-am spus:
D-Noi...nu mai suntem împreună..
A-Păi de ce?
D-Ne-am răcit și am zis că e mai bine dacă ne despărțim.
M-Hai mă mamă că o să vă împăcați.
D-Nu știu ce să zic...În fine schimbăm subiectul. Vrei să te ajut azi la mâncare, mâine sigur nu o să ai timp.
Daa...astăzi este 23 Decembrie mâine e ajunul si eu nu am cumpărat niciun cadou la nimeni.
M-Nu. Stai liniștită că mă descurc.
D-Bine, atunci dacă nu ai treabă cu mine mă duc la mall că nu am luat la nimeni cadou.
M-Fugi pregătește-te să nu prinzi aglomerația infernală, până atunci îți fac să mănânci ceva.
Am fugit repede în cameră și am sunat-o pe Rebeca~Apel telefonic~
D-Ce faci copil prost?
R-Acum am mâncat, tu ce faci?
D-Bine, așa-i că vi cu mine la mall să iau cadourile pentru mâine?
R-Hai că vin că si eu mai trebuie să mai iau la câțiva.
D-Suno și pe Sabina să vină si ea. Ne întâlnim la mine, să începi să te pregătești, paa. Spun si îi închid repede.
~Apel telefonic încheiat ~*Narator pov*
Primul lucru pe care l-au făcut fetele când s-au văzut a fost mersul la cafea, cadourile m-ai puteau aștepta însă bârfele noi nu.
R-Și cum te simți? Cum e prima zi făra Niku? Spune Rebeca în timp ce ia o gură din cafea.
S-Rebecaaa!!
R-Ce sunt și eu curioasă.
D-E...ok, nu e un sentiment prea plăcut dar mă pot obișnui. Spune Denisa indiferentă.
S-Lasă măi că sigur o să vă împăcați. Spune Sabina încercând să o faca pe Denisa să se simtă mai bine.
D-Eu nu prea cred. În fine schimbăm subiectul. Problema e că nu știu dacă ar merita să îi iau si lui cadou.
S-Păi dacă sunteți prieteni merită.După ce fetele și-au terminat cafelele și discuția au plecat să caute fiecare cadourile pentru ziua de 25.
*Sabina pov*
Mi se pare că Deni s-a schimbat si nu mai e la fel de energică si fericită cum era înainte. Sper să se împace cu Niku, sunt făcuți unul pentru celălalt și ei nu-și dau seama. Gândurile îmi sunt întrerupte de iubitul meu care mă suna:
~Apel telefonic~
S-Da iubire.
A-Ma sunat ăla cu cabana și până la urmă putem să o rezervăm, ce zici vrei? Am vorbit cu Niku, Berechet, Mgk, Petre, Sebi și restu și ei sunt de acord.
S-Dacă ei vor mergem.
A-Bunn, rezervăm din 26 până în 4?
S-Daa, hai că mai vorbim ma duc să le anunț si pe fete.
A-Bine. Pa, te iubesc.
S-Și eu, paa.
~Apel telefonic încheiat~
Am sunat-o pe Rebeca care era cu Deni și le-am spus să ne vedem în față la Zara.
Nu a durat mult și le-am zărit, amândouă aveau cel puțin cinci plase în mână, nici eu nu eram mai prejos am vreo patru plase în mână.
R-Ce voiai să ne spui?
S-Pe 26 mergem la cabană.
D-Serios? Cine mai vine?
S-Aron, Niku, Berechet, Nuțu, Mgk, Petre, Sebi, Eve, Puka, Roxi, Albert, Dia, si Lavinia.
D-A deci mai pe scurt o să fie toată lumea cu relație numai eu nu. Superrr. Spune ea ironică.
R-Aloo! Nici eu nici Berechet nici Niku nu avem relație.
S-Taci că tu mai ai puțin și te combini cu Berechet.
R- Ce! Nu! Spune ea acoperindu-și obrajii roși ca focul.Știu nu am mai postat de aproape o săptămână, am postat primul capitol și am luat și pauză ,săptămână viitoare o să încerc să postez cât de des pot, dar începând cu prima zi de vacanță o să postez aproape zilnic. Pe lângă asta mâine capitolul 3 si 4 . Va pup și vă iubesc💍