*Niku pov*
Am ajuns însfarsit acasă după o zi plină. A fost chiar ok la film cu fetele am fost chiar surprins când am dat de Sabina si Rebeca la intrare în Cinema.M-am băgat la un duș fierbinte ca să pot uita de conversația pe care am avut-o azi cu Matei.
După ce am iesit din duș am primit un mesaj de la Petre să merg la studio cu el. Ai mei oricum pleacă si nu am ce face.*Denisa pov*
Am ajuns acasă după o plimbare lungă în centrul orașului. M-am bagat la o baie iar când am ieșit am mers direct în fața dulapului pentru a lua ceva ce am nevoie. Mă uitam stânga, dreapata, sus, jos. Unde aș fi putut pune hanoracul ăla.
L-am căutat în toată casa si nu e de găsit, într-un singur loc nu m-am uitat, în valiză, poate l-am lăsat acolo de când m-am întors de la munte. Îmi scot valiza de sub pat, inspir adânc și o deschid și expir ușurată când văd singurul lucru care mi-a mai rămas de la el. Îl iau în mâini și puteam deja să îi simt parfumul care deja era îmbibat în material. Îl pun pe mine și deja încep să mă simt puțin mai bine. Mereu fac asta cănd mă simt rău.
Mă duc in bucătărie îmi fac o cană de ciocolată caldă care era defapt rece și mă duc să mă uit la un film de dragoste.
Aprind televizorul si aud niște bătăi în ușă. Azi eram singură acasă toată noaptea. Mama lucră de noapte iar sora mea era plecată la iubitul ei.
Merg la ușă, mă uit pe vizor dar nu reușesc să văd nimic. Deschid cu frică ușa și dau de...
D-Ce faci aici? Spun eu total uimită.
N-Păi...ai mei m-au cam lăsat pe dinafară. Au plecat la bunici si mie nu mi-au lăsat nici o cheie. Berechet nu e acasă, nici Petre iar Aron e la Sabina.
I-am facut semn să intre in casă. Am mers în sufragerie pe canapea.
D-Puteai să îmi dai mesaj măcar. Spun eu indiferentă. Însă acesta scoate telefonul din buzunar si încearcă să îl aprindă însă nu merge.
N-Fix când să te sun pe tine s-a închis.
D-Ehh, nu-i nimic oricum aveam nevoie de companie. Spun eu luând o gură din ciocolata mea caldă.
Las cana pe măsuța din fața canapelei si mă duc să îi aduc un încărcător pentru a-și aprinde telefonul. Când mă întorc observă cu ce sunt îmbrăcată și zâmbește.
N-Mă așteptam să îmi spui că i-ai dat foc. Spune el râzând.
D-Nuu, ba chiar îmi place. Dar totuși îl vrei înapoi. Întreb eu curioasă.
N-Nu, poți să îl păstrezi. Spune el cu un mic zâmbet in colțul guri.
D-Bine, mă duc la mine in cameră să o sun pe mama să îi spun că ești la noi.
N-Bine, sper că nu deranjez.Doamne cum să îi spun mamei că Niku e la noi, adică nu cred că are ceva cu el ba din contră mereu la îndrăgit.
*Niku pov*
Stăteam și priveam în gol, până primesc o notificare pe telefon. Era de la instagram, mi-a scris fata aia Andreea. Fix în momentul ăsta s-a gândit să îmi scrie fata asta. Nu cred că o să pot să am o relație cu ea ori cât mi-aș dori să îi văd reacția lui Deni când ar afla că am relație, nu pot, nu mă atrage nimic la ea, suntem complet diferiți.
Nu-mi vine să cred că încă poartă hanoracul de la mine. Între timp gândurile îmi sunt întrerupte de Deni.
D-Am vorbit cu ea, a spus că poți sta la noi cât este nevoie.
N-Mulțumesc. Unde pot fuma si eu?
D-În bucătărie. Spune si mă ridic îmi scot tigarile din buzunar și mă indrept spre bucătărie.
D-Staii așteptă-mă. Spuse ea si în secunda a doua era pe jos la picioarele mele.*Denisa pov*
Nu-mi vine sa cred că sunt așa de împiedicată încât sa cad fix la picioarele lui. Nu știu dacă să râd sau să plâng. Încerc să mă ridic dar nu pot.
Îmi întinde mâna să mă ajute să mă ridic stau si mă uit până într-un final când accept ajutorul lui. Nu puteam să calc pe picior așa ca șchiopătând am mers în bucătărie.
D-Bine, bine, poți să râzi, nu te mai abține atâta. Spun eu chicotind. Iar Niku izbucnește într-o criza de râs.
N-Cum ai reușit să cazi mă? Spune el printre râsete.
D-Mi s-au îmbârligat picioarele si buff am căzut. Spun eu râzând. Mi-am aprins o țigare si am mai stat de povești cu Niku.
Am cazut la comun acord sa ne uitam la un film dar nu horror, am ales eu un film de dragoste la care voiam eu să mă uit până sa apară el la ușă. Am făcut niște popcorn, mai multă ciocolată caldă si am mers in sufragerie. Am dat drumul la film si în nici 30 de minute am adormit în brațe la Niku.*Dimineața*
M-am trezit pe canapea în brațe la Niku, au trecut 5 luni de când nu am mai dormit cu el. Mă întind repede după telefon ne fac o poză și o trimit repede pe grupul de fete de pe instagram.
Mă ridic încet să nu îl trezesc dar nu a funcționat, nici bine nu m-am ridicat că deja era cu ochii deschiși.
D-Neața. Spun eu destul de somnoroasă.
N-Neața, cât e ceasul? Spune el frecânduse la ochii.
D-E 10:28. Spun eu cu ochii în telefon.
N-Oare ai mei au ajuns acasă.
D-Habar n-am. Vrei cafea? Spun eu îndreptându-mă sper bucătărie.
N-Da, normal. Spune Niku intrând în bucătărie si așezându-se pe scaun la masă. Îi întind o scrumieră că să poată sa își aprindă o țigare. Voiam să mă apuc de cafele dar îmi aud telefonul sunând în draci. Am vazut că mă sună în disperare Sabina, ori s-a întâmplat ceva grav ori a văzut poza de pe grup. Aleg să răspund să nu mai sune telefonul în draci.~Apel telefonic~
D-Da, ai văzut poza sau s-a întâmplat ceva grav? Spun eu total plictisită.
S-Ai ceva să îmi spui?! Aproape că mi se sparge telefonul la cât de tare urlă.
D-Nu povestim mai târziu, îti dau EU mesaj când. Spun eu punând accent pe ,,eu".
S-Bine, hai ai grija, pa pa.
D-Paaa.
~Apel telefonic încheiat~M-am apucat într-un final de cafelel alea deși deja m-a trezit Sabina cu tipetele ei în telefon.
Toată dimineața am fost tare tăcuți, nici măcar un cuvânt nu am scos, ne-am privit, am baut cafea si am fumat. Era atât de liniște în încăpere încât doar ticăitul ceasului se auzea.
În momentul ăsta nu știu ce simt, am un gol uriaș în stomac de care nu aș putea să scap ori cât m-aș chinui.Pe la 12 a plecat Niku de la mine așa că am avut ocazia să le chem pe Sabina si Rebeca la mine. Între timp a venit si mama.
În cam jumătate de oră fetele o să ajungă așa că mă bag repede la un duș să îmi limpezesc mintea.
Am ieșit pe ușa băi, eram cu ochii în telefon nu am apucat să mă uit împrejur, nu am bagat de seamă m-am dus la birou îmi pun telefonul pe el și aud doar un ,,bau" în momentul ăla am crezut că o să ajung să dau mâna cu Dumnezeu.
D-Ce naiba! Spun eu si mă întorc cu fața către Rebeca si Sabina care râdeau de sperietura care mi-au tras-o.
S-Chiar voiam să văd cât îți ia până ne observi? Spune ea printre râsete.
D-Mă uitam pe tik tok , nu eram atentă la ce e în jurul meu.
S-Acum hai lasă asta. I-a zi, ce făcea Niku la tine? Spune ea uitându-se la mine serioasă.
D-Făcea bine. Spun eu ironică.
R-Hai bă zi!!! Spune Rebeca entuziasmată crezând că o să le zic că ne-am împăcat. Inspir aer adânc și încep sa le povestesc tot ce s-a întâmplat aseară.
R-Aaa, dar totuși mai ți puțin la el?!
D-Aparent da, totuși nu înțeleg o chiestie. Spun eu incrucișându-mi brațele la piept.
S-Ce? Spune ea curioasă.
D-De ce toți vreți să ne împăcăm. Spun eu curioasă.
S-Denisa oricât mai minți tu că nu mai simți nimic pentru el, tot pot să îmi dau seama că nu e adevărat. Recunoaște odată!!!
D-NU AM CE SĂ RECUNOSC!!!
S-Da bine cum zici tu, hai să schimbăm subiectul. Spune ea dându-și ochii peste cap.