*Denisa pov*
Am ajuns la apartament la ora 3:00, m-am demachiat mi-am făcut un duș iar apoi m-am pus la somn.
Nici o oră nu am apucat să dorm și am simțit cum cineva mă zgâlțâie pentru a mă trezi. Deschid încet ochii și îl observ pe...
D: Niku! Ce cauți aici la ora asta?! Cum ai intrat? Spun eu și mă ridic din pat. Acesta era îmbrăcat într-un tricou negru simplu si niște pantaloni scurți tot negri.
N: Nu pot să dorm așa că am zis să îmi încerc norocul să văd dacă e ușa deschisă la voi să vin să te trezesc. Spune acesta și se trântește lângă mine în pat. Se pune cu capul pe pieptul meu și își deschide telefonul. Pare că îi sărise toată amețeală pe care o avuse când ajunsesem la cazare.
D: Hai cu mine să fumez o țigare dacă tot te-ai gândit să mă trezești. Spun căscând. Acesta nu spune nimic doar se ridică și mă așteptă la ușă până îmi iau pe mine un hanorac și țigările și telefonul de pe noptieră.
Am mers pe balcon să nu facem gălăgie în bucătărie căci restul dormeau. Era destul de frig afară dar nu prea simțeam din cauza hanoracului de pe mine.
D: Mâine ai cel mai important concert de până acum și tu ești treaz la ora asta. Spun eu aprinzându-mi o țigare.
N: De fapt e azi. Spune el corectându-mă.
D: Sunt prea adormită să mă contrazic. Spun și mă așez pe scaunul poziționat lângă măsuța de sticlă care dădea un aspect luxos balconului. Acesta se așează lângă mine și îmi spune:
N: Am emoții, dacă o să mă încurc la versuri sau mai rău...
D: E ceva normal să ai emoții, sunt sigură că nu o să te încurci și că o să te descurci. Spun eu luându-l în brațe pentru al consola.Am mai stat puțin pe balocon iar apoi am mers în cameră să ne uităm la un film. Am pornit televizorul pe netflix și am intrat pe filmul "venom". Ne-am uitat la nici 10 minte din film si am adormit.
𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠
Mă trezesc destul de târziu cu o durere îngrozitoare de cap. Mă ridic încet pentru a nu-l trezi pe Niku care dormea lângă mine. Îmi iau telefonul si țigările și mă duc în bucătărie unde erau toți inclusiv și băieții, mă schimb la față când îi vad pe toți posomorâți.
D: Ce s-a întâmplat? Spun eu somnoroasă și confuză.
A: Nu-l găsim pe Niku... Am încercat să îl sunăm dar are telefonul închis. Spune acesta speriat. Auzind ce scoate Aron pe gură încep să râd în hohote.
D: Zău așa. Și l-ați căutat bine? Spun eu punându-mi într-o cană cafea iar apoi mă așez la masă.
S: L-am cautat peste tot! Nu există loc în care să nu-l fi căutat! Spune Sebi speriat de situația în care se afalu. Mă uitam la ei și râdeam fără să le spun nimic și nici nu o să le spun până nu o să observe ei. Dupa vreo 2 minute a apărut și Niku somnoros ne având habar de ce se întâmplă în jurul lui. Toți erau cu fața la mine si cu spatele la ușă însă eu l-am observat cum stătea în tocul uși așteptând să i se facă loc. Mă uit ba la ei ba la Niku si încep să râd. Aron observă că îmi tot întorc privirea spre ușă și mă întreabă:
A: La ce dracu te uiți și râzi! Spune el exasperat și își întoarce privirea spre ușă unde se afla Niku.
A: Unde mama naibi ai umblat!? Spune Aron atrăgând toate privirile asupra lui. Toți îl observă pe Niku săracu cum stătea confuz în tocul uși.
N: Aaaa, eram în cameră dormeam. Spune acesta și își face loc printre ei să vină lângă mine la masă.
D: Vrei cafea? Spun eu zâmbind.
N: Da, te rog. Spune el căscând. Mă ridic și îi pun într-o cană niște cafea. Iau din sertar o linguriță și niște zahăr și i le pun in fața.
N: Si totuși ce s-a întâmplat? Spune acesta luând o gură din cafea.
Di: Băieții te-au căutat peste tot si nu te găseau așa că au intrat în panică și au venit la noi. Ne-au explicat situația iar apoi s-a trezit Deni care nici ea nu știa ce s-a întâmplat, i-a povestit Aron si ei și pe ea ce să zic a pufnito râsu și după ai apărut tu ca prin magie. Deci pe scurt băieții te căutau de nebuni si tu erai la Deni în cameră dormeai liniștit. Spune aceasta gesticulând și vorbind foarte repede.