*Narator pov*
Zilele dinainte de revelion au trecut destul de repede. Azi este 31 Decembrie azi toți aveau câte ceva de făcut. Deni trebuia sa meargă cu Nuțu, Mgk și Petre la magazin, restul au rămas la cabană să facă curățenie generală.*Denisa pov*
Somnul meu dulce este întrerupt de alarma care sună de vreo 10 minute în continu. Mă ridic în fund stâng alarma și îl trezesc pe Niku.
D-Trezireaaaa!!!
N-Shhh!! Încă 5 minute te rog. Spune el adormit.
D-Hai sus că n-avem timp de lenevit.
Nu mai spune nimic doar se ridică din pat si merge leneș la baie. Eu mă ridic din pat îmi iau telefonu și țigările și cobor în bucătarie. Aparent eu și Niku suntem cei care s-au trezit ultimi restu erau deja în bucătărie.
Rb(Rebeca)-Bună dimineața rază de soare. Spune ea și îmi întinde o cană cu cafea.
D-Neața, mersi. Spun și îi iau cana din mână.
S-Ție foame?
D-Nu, stai liniștită.
N-Denisoo! Țipă Nuțu.
D-Ce vrei mă?! Ce urli așa? Sunt lângă tine, te aud. Spun eu râzând.
N-Păi am urlat la tine ca să îți sară somnul. Spune el râzând.
D-Vezi că trebuie sa mergem la magazin să facem cumpărăturile pentru diseară. Spun în timp ce îmi aprind sfânta țigare.
L-Vezi că vin și eu că sunt sigură că ăștia cumpăra tot magazinul.
D-Mie îmi convine, nu mai sunt singura fată. Spun eu entuziasmată.
Am fumat vreo două țigări între timp venise și Niku în bucătărie să îmi confirme că nu s-a pus înapoi să doarmă. După ce mi-am terminat cafeaua am mers sus să mă îmbrac. Mi-am luat o helancă neagră niște blugi negrii si peste mi-am luat un hanorac gri simplu de la nike.
Am coborât înapoi jos m-am încălțat i-am luat pe restu cu care mergeam la cumparaturi și am plecat. M-am urcat în dreapta deabea așteptam să plecăm, cu Andrei la volan te simți ca în Fast and Furious.
Într-un final au urcat și restul în mașină și am plecat în oraș la "Carrefour" primul magazin care ne-a ieșit in cale și cel mai aproape de cabană.
După o oră de hoinărit prin magazin am cupărat tot ce am avut nevoie, ne-am ales cu vreo 6 sacoșe pline, bineînțeles că băieții au cărat tot până la mașină.
Când am ajuns acasă am fost întâmpinați de o gălagie infernală. Fetele făceau curat și băieții le mai ajutau când era nevoie. Am lăsat sacoșele în bucatarie și am mers să mă schimb în niște haine mai lejere. Mă apuc si eu să strâng puțin din cameră, mi-am pus muzică și m-am apucat de treabă.
După ce am terminat tot ce aveam de făcut am coborât în bucătărie să fumez o țigare.