Capitolul 5

237 13 4
                                    

   *Narator pov*
   Dimineața a venit pe nepregătite, Denisa n-a reușit să închidă un ochii azi-noapte.

  *Denisa pov*
    Aș spune că m-am trezit fără vreun chef de viață dar nici să dorm nu am putut.
   M-am ridicat cu greu din pat și am mers repede sa îmi fac rutina și să mă îmbrac.            
   După ce am terminat tot ce aveam de făcut, am mers în bucătărie să îmi fac o cafea și să o sun pe Puka. Îmi aprid o țigare si o apelez.
 
   ~Apel telefonic~
  D-Neața. Spun în timp ce dau afară fumul toxic.
  P(Puka)-Neața. În 10 minute venim să te luăm. După mergem la studio să ne vedem cu restu si de acolo plecăm toți spre Brașov.
  D-Bine, mă suni când să cobor.
  P-Bine, pa pa.
  D-Pa
    ~Apel telefonic încheiat~

   În timp ce le așteptam pe fete să vină era să ațipesc de vreo 3 ori.
  Îmi spălam cana de cafea până când aud telefonul sunând, era Puka:
    ~Apel telefonic~
  D-Da.
  P-Am ajuns, poți coborâ.
  D-Bine, acum mă încalț si cobor.
  ~Apel telefonic încheiat~

   Îmi iau ghetele în picioare, îmi iau geaca și trolerul și ies pe ușă
   Puka coboară din mașină să mă ajute cu bagajul si eu urc pe locul din dreapta.
  D-Dimineața că bună nu e. Spun eu căscând.
P-Păi de ce nu e bună? Spune Puka urcânduse la volan.
D-N-am inchis un ochi azi-noapte.
Di-Păi de ce?
D-Din cauza la presimțirea aia că se va întâmpla ceva rău.
S-Da ți-am spus să nu te mai gândești, o să o iei razna fato.
D-Ee nici chiar așa, o să aflăm zilele astea dacă e pe bune sau nu. Spun eu scoțând o țigare din pachet.
  În vreo 10 minute am ajuns în fața studioului unde erau restu.
  Puka se dă jos le spune ceva apoi îl sărută pe Mgk și urca înapoi în mașină. Pornește motorul si plecăm spre ieșirea orașului.
  D-Ce ai vorbit cu ei?
  P-Le-am spus să plecăm acum să ajungem în timp util.
  Di-Ho că e deabea 7:00.
  P-Știu da cine naiba mai avea chef să stea în fața studioului să fumeze ei încă nu știu câte țigării.
  S-Nimeni. Mormăie Sabina jumate adormită.
  Di-Tu taci și dormi acolo.
  S-Da nu pot să dorm că am dormit destul azi-noapte, m-a pus Aron la somn la 22:30 să mă pot trezi dimineața.
  D-Acu' îmi faci în ciudă?
  S-Cam așa. Spune ea și începe să râdă.
  
   După vreo o oră de mers am făcut o pauză să alimentăm și să fumăm o țigare liniștiți.
  Mă duc să îmi iau o cafea și după mă întorc înapoi la ceilalți
  Îmi pun cafeaua pe capota mașinii și îmi aprind o țigare.
  Ochii îmi erau ațintiți asupra lui, mă uitam la el și simțeam cum dorul mă apasă pe suflet. Trag în piep fumul toxic și îl dau afară încet privind în gol.
  Gândurile îmi sunt întrerupte de cineva:
  N-A câta cafea e? Spune și ia o gura din ea.
  D-A treia. Spun eu sec și îi iau cafeau din mână.
  N-Deja?
  D-Spre deosebire de voi eu azi-noapte n-am inchis nici un ochii.
  N-Păi?
  D-Nu contează. Spun eu și arunc chiștocul pe jos în zăpadă și iau o gurade cafea.
  N-Ba da contează!
  D-Uite, Niku nu te mai preface că îți pasă ok. Spun și urc în mașină.
  În cinci minute apare si Puka și restul fetelor și plecăm la drum.
  P-Ce ai vorbit cu Niku?
  D-Nu vreau să vorbesc acum despre asta...
  P-E de rău? Să mă iau de el? Ți-a făcut ceva?
  D-Nu mă, stai liniștită.
  Di-Păi de ce ești așa posomorâtă.
  D-Nu am avut cea mai ok conversație...
  S-Ce ați vorbit mă, spune-ne si nouă.
  D-Ma întrebata a câta cafea sunt, și i-am spus ca la a treia si el m-a intrebat deja și i-am zis că nu am dormit azi-noapte și el ma întrebat de ce și eu i-am spus că nu conteaza si el mi-a zis că ba contrează și eu i-am spus destul de clar să nu se mai prefacă că îi pasă. Spun eu încercând să îmi stapanesc lacrimile.
  S-Hai mă nu plânge, te rog.
  P-Draga mea, îi pasă de tine mult.
  D-Și atunci de ce nu suntem împreună, de ce nu vine dracu să îmi spuna că vrea să ne împăcăm?
  P-Nu știu...
   
    După încă vreo o ora și jumatate de mers am ajuns însfarsita cabană. Era super mare, îmi plăcea maxim.

Sper că va plăcut capitolul, urmează curând capitolul 6. Va pup și vă iubesc rău de tot. 🤍💍

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum