*Narator pov*
Într-un final fetele și-au terminat sesiunea de shopping și au plecat fiecare acasă.*Niku pov*
N-Deci până la urmă pe 26 mergem?
A-Da mă acum am vorbit cu Sabina și fetele sunt de acord.
M(Mgk)-Și cum facem eu și Nuțu venim cu mașinile nu?
B(Berechet)-Suntem 16 persoane și 2 mașini, încăpem toți?
M-Ne înghesuim cumva să încăpem.
A-Și bagajele vin singure pe jos nu.Spune Aron râzând.
N-Eu zic să le chemăm și pe fete să stabilim toți ce facem și cum facem.
M-Aron, suno pe Sabina și spunei să le adune pe fete să vină toate aici.
A-Bă da mai sunați si voi că eu nu mai am baterie.
N-O sun eu pe Deni.*Denisa pov*
Stăteam și eu frumos pe pat impachetam cadourile până aud cum îmi sună telefonul. Până să apuc să îl iau de pe birou apelul s-a inchis și deja am si primit mesaj.@elniku1: Ce faci mă cu telefonu ăla de nu raspunzi?
@deny_.19: Împachetam cadouri și telefonu era pe birou. De ce m-ai sunat?
@elniku1: Adunăle pe fete și haideți la studio.
@deny_.19: De ce?
@elniku1: Să stabilim ce facem cu cabana.
@deny_.19: Bine.Fix acum s-au trezit și aștia să ne cheme la studio. Nu stau mult pe gânduri și creez un grup să nu dau la fiecare mesaj.
@deny_.19 created a group
@deny_.19: Bună siara dragele mele💞 @bxby.rebe_:Cu ce ocazie grupul ăsta?
@puka.im: Neața la 7 seara. Cu ce ocazie pe la noi?🤍
@saaaabinaaaaa: Numa' bine rău la nimeni.
@eveev19: Hello iubirile mele 💕
@roxiii_.11: Ce am făcut iară?
@lavi_a: Cu ce ocazie pe aici?
@dianaa_.m: @deny_.19 ai muri zână? 🤍
@deny_.19: Ne-am adunat toate aici în această seară minunată ca să vă anunț că din păcate trebuie să ne îmbrăcăm și să plecăm la studio.
@puka.im: De ce?
@saaaabinaaaaa: Ce s-a întâmplat iară?
@deny_.19: Gagicii voștri nu sunt în stare să planifice plecarea la munte fără noi.
@dianaa_.m: Mi se face rău. Unde ne vedem?
@bxby.rebe_: Ne vedem în față la mine la bloc
@puka.im: Sunt recunoscătoare că stăm în același cartier.
@lavi.a: Și euu.
@roxiii_.11: E frig rău?
@eveev19: Nu Roxi nu, ai întrebat de zici că nu suntem în luna Decembrie.🤦🏽♀️
@roxiii_.11: Păi după mine eu aș veni și în tricou.
@deny_.19: Hai gata cu vorba îmbrăcați-vă!!De ce nu pot să am si eu o seară normală și liniștită.
M-am îmbrăcat repede mi-am luat țigările și bricheta și m-am dus să mă încalț.
M(Mama)-Unde pleci?
D-Până la studio, nu stau mult. Spun și ies pe ușă.
în mai puțin de 10 minunte am ajuns în fața blocului. Și nu eram singura, mai erau si Eve, Roxi și Dia.D-Bună. Spun și le iau în brațe.
Di(Dia)-Hello. Ce faci cum ești?
D-Bine, tu?
E-Am auzit de tine si Niku...
R(Roxi)-Chiar de ce v-ați despărțit?
Di-Nu o mai stresați mă!
D-E ok Dia stai liniștită. Păi ne-am îndepărtat mult până la un moment dat când am căzut la comun acord că cel mai bine ar fi să ne despărțim.Într-un final au ajuns și restul și am plecat spre studio. Pe drum am mai făcut câteva poze și niște tik tok-uri.
Odată ajunse acolo i-am salutat pe băieți si au început discuțiile.D-Bă ia gata! Știu cum facem!
A-Să te auzim geniule. Spune Aron și își dă ochii peste cap.
D-Mgk, Nuțu, Eve și Puka își iau mașinile si ne împărțim 4 persoana într-o mașină.
R-Și cum stăm în mașinii?
D- Eu, Puka, Dia și Sabina mergem cu Puka cu mașina, Rebeca, Lavi, Eve și Roxi merg cu Eve cu mașina și băieții stabilesc cum vor să stea ei în mașini.
Di-Mie îmi place ideea. Sunt de acord.
R-Și eu sunt de acord.
D-Deci de acord toată lumea?!
Toți- Daaa!!*Narator pov*
Într-un final gașca s-a spart și toți au plecat către casă.
Toți așteaptă cu nerăbdare ziua plecări mai puțin Deni care are o presimțire că ceva rău s-ar putea întâmpla însă nu dă prea multă importanță, vrea doar să se distreze și să îl dea uitării pe Niku.Sper că va plăcut capitolul, urmează în curând capitolul 4.🦋 Mulțumesc pentru susținere vă iubesc rău de tot. 🦋💍