Capitolul 5

147 3 3
                                    

   *Narator pov*
  Zilele au trecut destul de repede si iată că a ajuns și prima zi de "Beach please".
  Toți se pregăteau cu entuziasm de festival.

  *Denisa pov*
  În sfarșit au venit zilele mult așteptate de noi toți.
  M-am trezit pe la 11 și m-am dus să îmi fac o cafea. Majoritatea fetelor dormeau numai Iulia, Roxi care se pregătea să meargă la plimbare cu Albert și Lavinia erau treze.
 
  Mi-am pus într-o cană niște cafea și m-am pus la masă, mi-am aprins o țigare  și m-am pus să mă uit pe instagram.
  Astăzi din gașca noastră cântă doar Sebi la ora 20:15 și în deschidere nu cântă artiști de care să ne prea intereseze așa că avem la dispozitie 8 ore să ne pregătim. Ehh hai că exagerez, trebuie să mergem la probele de sunet la ora 15.

   *Sebi pov*
  Mă pregătesc să merg la probele de sunet. Sincer chiar am emoții mari, e prima oară când cânt în fața a atâtor oameni de când am devenit cunoscut.
  M-am băgat repede la un duș căci eram în criză de timp. Am ieșit din duș și m-am îmbrăcat repede. Mi-am luat pe mine un tricou negru de la off-white și niște blugi negri simpli, în picioare mi-am luat niște af1 high negri.
  Am chemat-o repede pe Lavi să îmi facă părul căci și-a dorit ea mult.

  Eram pe scenă, făceam probele de sunet si așteptam să mă sune Bogdan de la Ploiești deoarece în această seara vom face anunțată cea mai tare colaborare de până acum. Am luat o mică pauză și m-am dus în backstage.

  S: Mi-e sete. Spun eu punându-mă jos pentra a mă odihni puțin.
  L: S-au dus acum Deni cu Niku să cumpere apă. Spune aceasta punându-se la mine în brațe si plasându-mi un sărut pe buze. Momentul nostru este întrerupt de Iulia si Andrei.
  M: Luați-vă o cameră băi nebunilor. Spune el râzând.
  I: Nu mai fi așa rău! Ți-e ciudă? Spune ea si îi scoate limba la el.
  M: De ce să îmi fie ciudă?! Spune el aproape scos din sărite.
  I: Că tu nu ai o relație. Spune ea calmă.
  M: Hai lasă-mă! Spune el și pleacă.
  Nu: Ce are mă ăsta? Spune Nuțu confuz.
  I: Credeți că am exagerat? Spune ea tristă.
  Nu: Nahh, nu stiu ce l-a apucat. Cred că ar trebui să te duci să vezi ce a pățit.
  I: Așa o să fac. Spune Iulia și se ridică hotărâtă.

   *Iulia pov*
  Nu știu ce l-a apucat. Nu voiam să fiu nesimțită am vrut să fac si eu o gluma si uite la ce s-a ajuns, mă plimb de nebună pe plajă pentru al căuta pe Andrei.
  Mă simt prost rău de tot, nu voiam să îl supăr mai ales că am început să prind sentimente pentru el.
  După vreo 5 minute l-am găsit. Stătea pe nisip și privea în gol. Mă așez încet lângă el si îi spun:
  I: Îmi pare rău... Spun eu și îmi las capul în jos.
  M: E ok... Spune el sec.
  I: Ba nu, nu e! Uită-te ce sec îmi vorbești. Spun eu cu lacrimi in ochii. De ce plâng? Pentru că sunt o proastă și o să îl pierd.
  M: Hai mă nu plânge... Spune el si mă ia în brațe.
  I: Îmi pare rău. Am vrut să fac o glumă, si uite la ce s-a ajuns. Spun eu printre suspine.
M: Hai liniștește-te, nu mai plânge, gata nu mai sunt supărat pe tine. Te rog nu mai plânge, nu suport să te văd așa. Spune el încercând să mă calmeze.
  Mi-am pus capul pe umărul lui si am început să privesc în gol.
  M: Iulia... Trebuie să îți spun ceva. Spune el iar eu îmi îndrept privirea spre el.
  I: Spune. Îl privesc curioasă așteptând să vorbească.
  M: Iulia... De ceva timp am început să petrecem tot mai mult timp împreună și am realizat că sunt îndragostit al dracu' de tare de tine. Auzind aceste cuvinte rămân mută și încerc să procesez ce tocmai am auzit.
  I: Andrei... Te iubesc! Spun eu si îl sărut acesta răspunzându-mi la sărut.
  M: Iulia, vrei să fi iubita mea? Spune el și mă privește în ochii.
  I:Daaa! Spun eu fericită. Acesta mă sărută iar apoi mergem înapoi la ceilalți.

   *Denisa pov*
  Am plecat cu Niku să luam apă pentru că celorlalți le era sete iar noi ne-am plictisit să stăm să ne uităm la Sebi cum face probele de sunet.
  Pe drum am mai povestit iar eu încercam să îl incurajez pe Niku deoarece avea emoții pentru ziua de mâine. Ne-am oprit să facă poze cu niște fani care ne-au intrebat pe urmă dacă suntem împreună. Am răspuns că nu iar apoi noi ne-am amuzat pe tema asta.
  
  Am ajuns înapoi în vreo 20 de minute deoarece era destul de departe magazinul. Ne-am întors cu 10 sticle de apă la jumate. Când am ajuns înapoi am observat că lipsește cineva.
  D: Unde e Iulia? Spun eu ridicând o sprânceană.
  R: Pff, s-a certat cu Mgk și a plect după el. Spune ea cu ochii în telefon.
  N: Uitați amorezi! Strigă Niku și arată cu degetul spre cei doi care veneau către noi ținându-se de mână.
  M: Ooo, văru' Mgk nu mai e singur! Spune Berechet entuziasmat și sare să dea mâna cu Andrei.
  D: Mă bucur pentru voi! Îi spun eu Iuliei și o îmbrățișez.
  I: Urmezi tu si Niku. Spune ea în șoaptă fără să audă Niku care era în spatele meu iar apoi îmi face cu ochiul.

   *Lavinia pov*
  Iată că a venit și seara, Sebi mai are 20 de minute și intră pe șcenă, pare foarte emoționat așa că m-am dus și l-am luat în brațe. Deocamdată nu ne-am făcut relația publică deoarece am căzut la comun acord că mai bine lăsăm să vină toate la timpul lor si să nu forțăm treaba. Deși nimeni nu știe de relație niciodată nu ne-am ascuns pe stradă, mereu dacă mergeam într-un loc public ne comportam normal nu ca și când nu ne-am cunoaște. Mă simt extrem de bine în relația asta și sper că nu o să se termine niciodată.
  L: Haide, știu că poți să o faci. Spun eu încrezătoare și îl sărut.
  S: Îți mulțumesc că îmi esti alături. Spune el și mă ia in brațe. Ma pupă pe frunte si rămânem îmbrățișați o vreme.

   *Denisa pov*
  Eram toți în backstage încurajândul pe Sebi. Mai are 5 minute si va intra pe șcenă. Sincer îl înțeleg sunt mii de tineri care așteaptă cu nerabdare ca el să intre pe șcenă.
  Nici nu ne-am dat seama când au trecut cele 5 minute rămase si doar auzim refrenul piesei "Prea gagiu" semn că Sebi trebuie să intre pe șcenă. Acesta se ridică îi plasează un sărut pe buze Laviniei si fuge pe șcenă, restul rămânem în backstage să îl urmărim.

   *Sebi pov*
  S: COSTINEȘTI! Urlu eu din toți plămânii.
  S: Începe distracția!?
  P(publicul): DAAA!
  S: Hai să-i dăm! Spun eu si dintr-o dată pornește piesa "Lux".
  După ce am cântat aproape toate piesele din playlist am început să vorbec cu publicul.
  S: BĂI! Am si eu o surpriză mare pentru voi! Eu știu că-i festival de trap da știți că eu-s mai cocalar puțin!
  S: Vreau să-l invit lângă mine să cântăm "Yny tarabanele", PE BOGDAN DE LA PLOIEȘTI. Urlu eu iar în a doua secundă apare Bogdan pe șcenă. Publicul începe să țipe iar eu simțeam că îmi bubuie inima de fericire.
  După ce și-a ținut si Bogdan "discursul" a început piesa. Deși nu mulți au știut piesa a fost o atmosferă incredibilă.

  *Denisa pov*
  A ieșit și Sebi de pe șcenă si Lavinia i-a sărit direct în brațe.
  L: Sunt mândră de tine! Spune ea și îl sărută.
  S: Te iubesc cel mai mult! Spune el si o strânge în brațe.
  După ce a ieșit Sebi de pe șcenă ne-am decis să mai rămânem deoarece băieți voiau să îi prindă pe șcenă pe cei din Șatra B.E.N.Z.

   Am ajuns acasă pe la 3 dimineața, băieții s-au cam amețit puțin si am fost nevoite să îi ducem până la ușa apartamentului iar apoi am mers si noi la noi în apartament.
  M-am băgat repede la un duș, m-am demachiat și mai apoi m-am pus la somn.

 

 

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum