Capitolul 4

222 13 2
                                    

   *Denisa pov*
    M-am trezit cu o stare super bună. Am mai lenevit puțin în pat după m-am ridicat și m-am dus să îmi fac rutina de dimineață.
   După ce am terminat m-am dus să mănânc ceva.

D-Hello. Ce faceți mă? Spun eu energică, speriând.o pe mama.
M-Cam energică azi. Cu ce ocazie așa fericită?
A-L-a visat pe Niku sigur. Spune sor-mea chicotind.
D-E ajunul Crăciunului mă, normal că am o stare bună.
M-Ia și mănâncă și tu ceva.
Spune mama și îmi pun un bol de cereale în față.
   Am terminat de mâncat și m-am dus să îmi fac curat în cameră să nu fie dezordine în ziua de Craciun.
   În timp ce făceam curat mă gândeam ce să îmi pun în bagaj si cu ce să mă îmbrăc în seara de revelion, și nu mă putea ajuta nimeni alt cineva decât verișoara mea minunată Sabina care are cele mai bune gusturi la haine.
   Termin curățenia și o sun să o chem la mine.
   ~Apel telefoni~
  D-Ce faci?
  S-Acum am terminat de făcut bagajul, tu?
  D-Bine, auzi vi la mine să mă ajuți să găsesc cu ce să mă îmbrac de revelion?
  S-Hai ca acum plec, vezi că vin în pijamale, în 5 minute ajung, paa.
  D-Bine,paa.
  ~Apel telefonic încheiat~
   După ce termin de vorbit cu Sabina fug la mama să o anunț ca vine Sabina la noi.
  D-Mama vezi ca vine Sabi la noi să mă ajute la bagaj.
  M-Bine.

  *Sabina pov*

   M-am încălțat repede și am plecat spre blocul Denisei. În mai puțin de 5 minute am și ajuns.
  Sun la interfon si urc sus, bat la ușă și îmi deschide ușa mătușa mea preferată.
  S-Ceau tuși. Spun și o iau în brațe.
  M.D(Mama Denisei)-Bună dragă. Deni e la ea în cameră.
  S-Bine. Spun si mă descălț.
   Am dat buzna la ea în cameră și se sperie. Stătea în fața dulapului si se uita pierdută în gol.
  D-Nu ști să intri normal pe ușă?
  S-Da la ce te uitai așa pierdută?
  D-La ăla. Spune și arată cu degetul spre un hanorac.
  S-Așa și, ce-i cu hanoracul ăla?
  D-E a lui Niku, ce fac acum cu el?
  S-Cum adică ce faci cu el? Îl dai înapoi său îl păstrezi, tu decizi.
  D-Îl dau înapoi, când mergem la cabană.        
   Spune ea luând hanoracul și trântind-ul în valiză.
  Ne-am pus niște muzică și am început sesiunea de probat rochii.
  S-Încearcă-le pe astea. Spun eu și arată cu degetul către două rochii care stăteau agățate de un umeraș. Una era neagră mulată cu umeri goi si cealaltă era la fel doar că era albă.
   Și-a luat prima dată rochea neagră si tot ce pot sa spun e ca arată minunat.
  S-Asta! Asta rămâne îți stă minunat cu ea!
  D-Chiar îmi stă bine?
  S-Te prinde super bine rochia!
  D-Bine asta o iau.
 
   *Denisa pov*
   Am terminat în sfârșit bagajul după o grămadă de nervi și multe pauze de țigare.
  Sabina a mai rămas la mine să mai povestim.
  D-Auzi.
  S-Ce?
  D-Aseară am avut o presimțire că o să se întâmple ceva rău zilele astea.
  S-E na, nu mai bagă de seamă, nu o să se întâmple nimic rău.
  D-Mda, probabil.
  S-Vaii, deabea aștept să plecăm. Spune ea entuziasmată.
  D-Și eu, mare show facem pe acolo.
  S-A doua zi nu o să mai avem voce.
  D-Cumpărăturile cine le face?
  S-Mergem după ce ne organizăm noi pe acolo si după băuturi si alea pentru Revelion mergem înainte cu o zi.
  D-O să fie mișto rău. Spun eu entuziasmată.

    *Narator pov*
   Sabina a plecat de la Deni pentru a merge să se pregătească pentru diseară. Familile lor au o anumită tradiție în care familia Denisei în seara de ajun merg la familia Sabinei să petreacă seara de ajun împreună , iar mai apoi când se întorc acasă Denisa și sora ei găsesc cadourile sub brad.
   Denisa și-a ales o pereche de pantaloni negrii evazați și un hanorac alb puțin mai scurt.
   Momentul plecări se apropia destul de repede.

    *Denisa pov*
  Am plecat spre Sabina cu o grămadă de cadouri în mână deoarece mama s-a gandit că pot să le car eu pe toate.
  În câteva minute chinul prin care treceam se va sfârși. Am ajuns în fața uși Sabinei și mama și-a luat cadourile ei înapoi.
   La ușă apare mama Sabinei care ne poftește în casa cu zâmbetul pe buze.
   D-Ceau tușă! Spun și o iau în brațe iar după îi dau cadoul.
  M.S(mama Sabinei)-Mulțumesc draga mea. Spune și mă sărută pe ambi obraji.
  M.S-Mergeți în living că venim și noi imediat. Spune și arată cu degetul spre ușa care duce spre living. Acolo era Sabina cu fratele ei mai mic, tata și tatăl Sabinei.
   Fug repede la Sabina care era cu spatele la mine și o speri.
   D-Asta e revanșa. Spun și scot limba. Aceasta râde la gestul copilăresc făcut de mine.
  Îi înmânez cadoul iar apoi mă duc să îi dau cadoul și unchiului meu.

   *Narator pov*
   Ultimele zile au trecut destul de repede. Și uite așa a venit vremea să plece toți la cabana mult așteptată.
  Denisa nu avea somn și mâine dimineață la 5 trebuia să se trezească.
  Presimțirea ei că ceva rău s-ar putea întâmpla nu o lăsa să închidă vreun ochi, deși toți i-au spus că doar i se pare și că nu ar trebui să bage de seamă ea nu putea, nu știa la ce să se aștepte.

Sper că va placut capitolul 4 urmează cât mai curând capitolul 5. Vă pup si vă iubesc rău de tot 💍🦋

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum