Capitolul 10 Sfârșitul volumului 1

183 8 1
                                    


   *Denisa pov*
   Dimineața următoare m-am trezit cu o durere îngrozitoare de cap, nu am reusit nici să mă ridic din pat așa că am ales să mai stau puțin întinsă. Niku era lângă mine dormea buștean. Am mai stat vreo 15 minute in pat apoi mă ridic si merg sa fac un duș să îmi sară tot somnul.
  După ce am terminata am coborât jos în bucătărie, mi-am facut o cafea și m-am pus liniștită la masă. Toata lumea doarme numai eu m-am trezit devreme. Mi-am aprins o țigară și am intrat pe insta să văd ce mai e nou m-am plictisit repede de telefon așa că mi-am terminat țigarea și m-am apucat să fac curățenie pentru că în casă era o dezordine uriașă.

  *Narator pov*
  Ultimele zile la cabană s-au desfășurat destul de repede. Deni a decis că e mai bine să de-a uitării tot ce s-a întâmplat în noaptea aceea.
  Toți s-au simțit bine în vacanța asta scurtă însă a venit și momentul când trebuie să plece fiecare înapoi acasă. Ziua plecări este cea mai agitată zi posibilă, cabana e întoarsă pe dos și toți se zvârcolesc dintr-un punct al casei în altul  iar săracul Aron care facuse rezervarea îi promisese proprietarului că cabana va fi lună și bec când ei vor pleca.

   *Denisa pov*
  D-Nikuuu!!! Hai și fă-ți și tu bagajul!!! Esti singurul care nici măcar nu s-a apucat să il facă.
  N-Lasă-mă că îl fac mai târziu. Spuse el nepăsător.
  D-Nu! Acum te miști și îți faci bagajul! Spun eu țipând la el. Acesa nu mai sune și doar se ridică in pat și își scoate trolerul de sub pat. Eu tocmai ce mi-am terminat bagajul așa că mă duc să fumez o țigare.
Ieșind din cameră am realizat că fac o mare greșeală, nici nu am loc să fac un pas spre bucătărie, așa că fac cale întoarsă și mă duc pe balcon.
  
  *Rebeca pov*
  R-Mateiii!!! AJUTĂ-MĂ MĂI BĂIATULE CU BAGAJUL ĂLA CĂ NU-L FAC PENTRU MINE CĂ AL MEU E DEJA FĂCUT!
  M-Staii! M-a sunat Scuze și nu am putut să nu-i răspund!
  R-Da, da cum zici tu, acum hai si ajută-mă că nu se închide.
  M-Acum, acum doar nu mai țipa.

  După ce am terminat de făcut și bagajul lui Matei m-am dus la Deni în cameră să văd ce face. Bat încet la ușă și cand aud "Intră!" apăs ușor pe clanță și deschid ușa. Niku și Deni erau unu peste altul și se luau  la palme.
  R-Sper că ce faceți voi acolo e în joaca și că nu vă loviți pe bune. Spun eu serioasă.
  N-Nuuu! Doamne ferește! Noi ne iubim! Spune Niku și o pune pe Deni forțat cu capu pe pieptul lui.

Heloooo! Am revenit cu un nou capitol si de data asta va promit că nu o să mai fac pauzele astea așa mari, si o să incerc să postez cât mai des posibil. A fost o perioadă mai nasoală în care nu am avut deloc inspirație. Dar ce credeți?! Mi-a revenit inspirația mulțumită prietenei mele Namaah_ merită si ea un follow si să mergeți la ea pe cont ca s-a apucat să scrie o carte si merită susținere .
Vă puppppp. Byeeeee💍❤

𝓞𝓻𝓰𝓸𝓵𝓲𝓾 || 𝓔𝓵 𝓝𝓲𝓴𝓾 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum