Capitolo 1

165 20 11
                                    

⚠️Lajmërim: E gjithë historia është Version ANIME.. Jo Real Life!
Protagonistet janë ata tek... Kopertina. Kaq! ⚠️

Kamila's POV

«Robert?»
«Aman! Ç'farë ke tani? Ram dakort që nuk do e hapnim me këtë muhabet!» è shikoj gjithë nerva. «Nuk e kam aty.. Por doja të dija nëse tek ky udhëtimi që do besh, ka dhe vajza?» Robertti dhe un kemi tre vjet të lidhur. Jemi një kopje për t'u marr shembull.
Shkojm dakort dhe gjëra të tjera. Mirpo...
U bën disa kohë që un dhe ai nuk kemi më atë harmoni si dikur.
Është i ftohtë, me injoron... Se di...
«Edhe nëse ka, un kam sy per ty edhe për asnjë tjetër...
Mos u  beso shumë shoqeve. Nëse të thonë që të tradhtoj. Nëse kemi arritur tre vjet lidhje është se kam sy vetëm për ty.» è përqafoj nga mbrapa duke e shtrënguar fortë.

«Ke të drejtë, me falë. Por sa do rrini?» mbyll valixhen dhe më shikon pak si me inat.
«Si thamë?» «Mendojë në këtë mënyrë: - i dashuri yt është i bukur vërtet, edhe ti je disi xheloze... Ai largohet për disa javë më pushime dhe nuk i dihet se ça mund të ndodhë andej.»
«Ka dhe djem që të janë besnik e di? Edhe un të dua vetëm ty! Kështu që mos u bej paranojake.» tre  orë më von e shoqeroj tek aeroporti. E përshëndes dhe rri aty derisa dëgjoj emrin e avjonit të tij që niset.

Nuk është se po bëj shumë paranoja, por thjesht...
Roberti ka qen djali me i suksesshëm në universitetetin. Nuk ishte djali ribel që adhurojnë të gjithë, përkundrazi, dinte të sillesh, dhe kjo më pëlqente.
Por shumë zëra thoshin që lidhjet e tij nuk duronin shumë. Maksimumin një jave dhe e ke shume.
Por un dhe ai dhuruam deri në tre vjet lidhje.
Pas aeroportit shkoj në shtëpi e një mikeje.
Nha aeroporti është dy orë rrugë por nga shtëpia ime është afër.
Shkoj atje e gjithë e mërzitur. «Per ç'farë e mbajë mendjen atje? Nëse më do nuk do me tradhtoj. Pikë!»

Mbas dy orësh udhëtim me ne fund tek ajo. Kur mbërrin shikoj një makinë sportive të zezë.
«I njoh makinat e familjes së saj, dhe këtë se kam par asnjëherë.»  i bie ziles dhe e hap 1 djalë i gjatë, me flokë si e bardh e gri bashk të shkurtra Sa i bukur! Sytë  i ka si në kuqe të lehtë.

«Ke humbur zonjushë?» me pyet me një zë të lehtë dhe sensual.
«Po Kërkoja Iridesen.» «Më thuaj kush je, dhe të them nëse është këtu.» duke folur me bën një zgërdhjeshe. «Jam një mike e Saj. Kamila.»
«Mos u bë i keq vëlla. Hapu.» edhe me ne fund ja Iridesa. «Iridesa, që kur paske vela t'i ?» ajo qesh pak dhe me fton të futem në shtëpinë e saj.
«E kam pasur gjithmonë, edhe katër vjeç me i madh se un. Ka jetuar jasht Miamit  edhe para se të ikte u zu me prindërit. Ata nuk donin që të ikte dhe u zun. Por Damon iku gjisesi. As që mendoi dy her. Donte, dhe e bëri. Kaq.»
«I bukur dreqi. Por sa vjeç është?» «Je è lidhur hahah.» «Kureshtja të vret.» qeshim. «Tridhjetë vjeç.»
«E pamundur! Nuk i tregon!» «Është gjatësia. Nejse. Ndërroj temë. Iku ai i yti?» «Është ndar nga i dashuri mikja jote?» Damon rri tek dera i mbështetur dhe qesh.

«Jo. I ka ikur në Transilvani. Asgjë më shumë.» «Aha, se ka të gjatë Atëherë.» ulët në krevat me ne, edhe pse nuk e ftuam. «Më falë?»
«Nëse ka vajtur te shohin vendin, është një vajzë e bukur atje që të bën guid turistike. Kështu që, me shume sheh atë sesa vendin...» «Mos i thuaj mikes time ashtu! I dashuri i saj e do!» «Un nuk thashë kushedi se ç'farë. Thash të atë që kam parë, kur vajta atje... Kaq.» shiko Iridesen me vëmendje... «Thuhet që kush hyn në atë vend, nuk del me që atje.»

Autorja: For the cover, I have to thank my BEST. Gloria_Lovely

𝑰 𝒅𝒂𝒔𝒉𝒖𝒓𝒊 𝒊𝒎 𝒆̈𝒔𝒉𝒕𝒆̈ 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆̈!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora