Kamila's POV
«ZOT! Do çʼmendem! Ku donte të dilte me fjalën. "Do të fshi përsëri kujtesën!" Kur ma ka fshirë mua ky?» shfry è mërzitur. «Ke ndonjë hall zemër?» aq e mërzitur jam saqë nuk dëgjoj as zhurmën e derës që hapet. «Ç'ke Kamila.» «Jo zemër nuk kam gjë. Thjesht mendoja. U ndava me Robertin.» «Dreqin! Nga mbive!?» ajo qesh dhe ulët tek krevati im. «Si shkojnë gjërat më tim vëlla?» Iridesa me pyet duke qeshur në fytyrë, por un, nuk di si t'i përgjigjem asaj sinqerisht!
«Mirë. Djali mbar vërtetë.»
«Djali mbarë? Të paska ber lavazh trurit? Ai vetëm i mbar nuk është! Hahaha, por hajde me thuaj si shkoni ju te dy!»
«Kemi dal disa herë.» Ç'dreqin jam duke thënë!!!»
«Më bëhet qejfi. Shiko si thua te dalim per te ber pazar?»
«Mh! Ti è di. Ok.. Por me kusht që të mësosh për provimet me mua!» i them duke qeshur. «Nuk kam reug tjetër apo jo?» tund kokën.
«Dreq! Mirë fitove! Ti e di që mësimet nuk janë pika ime e dobët.» «Per këtë arsye do mësosh!» shfryn me inat dhe ulët afër meje. Dhe un hap disa libra në dysheme.
«Të duket ndonjëher sikur nuk i përket kësaj toke? Kësaj kohe?» ngre kokën dhe e shoh e habitur.
«Un jam e kësaj toke dhe botë. Ç'pyetje bën dhe t'i!» Iridesa qesh dhe vin ulet afër meje në dysheme.
Shumcen e orëve e kalojm duke mësuar. Lexo një faqe,,, ose dy. Derisa shiu nuk pushon.
*«Lavdi Zoti! Mbaruam!» thotë e gëzuar.
«Hajde tani dalim.. Një pakt është një paktë.» buzëqesh dhe sistemo gjërat dhe me pas ngrihem dhe vendos të vesh diçka.
«E sheh që duhet të bësh pazar?»
«Pse?»
«Si pse mo? Nuk ke asnjë rrob brenda. Janë të tëra për varrim... Dhe një femër si t'i, duhet t'i ket sexy, siç është dhe vet.»
«Moj! Nuk janë për varrim. Vetëm se nuk kam pasur arsye për të dal. Kaq.»
«Nëse è thua t'i. Hajde tani.» vesh vetëm një palë streçe pas trupit të zeza dhe një bluzë të bardh me Adidas me mëng të shkurtëra.
«Shumë klasik. Nuk ke për te futur zemrën e asnjërit. Haha.»
E shikoj njeher me inat pastaj qesh.
«Te shikoj nëse arri të fitoj zemrën e vëllait tënd. Pastaj flasim.» dalim nga shtëpia duke qeshur. «Harrova çelësat è makinës. Prit.» sa largohem pak Iridesa me ndalon.
«Vin na merr Damon. Nuk ke pse të marrësh të tendën.» «O Zot! Ok.» disa minuta më von vjen Damon me makinën e tij.
«U lash të prisnit?» Damon shkel syrin. Iridesa hap derën e makinës dhe futet brenda. «Un para?» Iridesa ulët mbrapa ndërsa un para.
«Nuk të kafshoi, mos u shqetëso.» e shikoj çik keq por ai qesh përsëri.
Ulem para dhe Damon nis makinen dhe na çon në qendrën tregtare.
«Mir ne po t'i?» qeshim duke parë Damon që ulet në stolat që janë në qendër.«Sot do jem shoferi juaj. Shkoni nga të doni.»
«Mh, ku është hileja?» i them serioze por ai qesh dhe me shkel syrin.«Do dalësh takim me mua për një javë rresht!» përgjigjet serioz. «Ah? Kështu është puna? Mirë atëherë, rri aty t'i.» Iridesa as që e çan kokën dhe ikën nëpër dyqane.
«Mesa duket, kemi pun bashk pastaj.» Damon me shkel syrin dhe un kuqen e gjitha.Shkoi te kërkoi Iridesën. Dhe e gjej duke par rroba për plazh.
«Moj shushunjë è dreqit! Pra do qe un të dal me të?!» i ngre pak zërin dhe ajo me shkel syrin duke nxjerr gjuhën.
«T'i atij i pëlqen. Nuk shoh ndonjë problem.»
«Po t'i nga è di?»
«Duket kur të sheh. Të ka pik të dobët. Tani eja merr dhe t'i diçka, kështu e vesh dhe qëllon në shenjë me të!»
Un për ç'farë skuqem!? Damon me do? Domosdo që më do... Po hapa gojën më hoqi qafe!
STAI LEGGENDO
𝑰 𝒅𝒂𝒔𝒉𝒖𝒓𝒊 𝒊𝒎 𝒆̈𝒔𝒉𝒕𝒆̈ 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆̈!
Fantasía𝐃𝐲 𝐭𝐞̈ 𝐥𝐢𝐝𝐡𝐮𝐫 𝐧𝐞̈ 𝐩𝐢𝐤𝐞̈ 𝐩𝐚𝐦𝐣𝐞 𝐭𝐞̈ 𝐩𝐚𝐫𝐞̈... 𝐝𝐮𝐤𝐞𝐭 𝐜̧'𝐝𝐨 𝐠𝐣𝐞̈ 𝐦𝐢𝐫𝐞̈. 𝐃𝐞𝐫𝐢𝐬𝐚 𝐝𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐬𝐡𝐤𝐨𝐧 𝐧𝐞̈ 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢 𝐦𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐤𝐞̈𝐭 𝐞 𝐭𝐢𝐣, 𝐦𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐦𝐞. 𝐃𝐞𝐫𝐢 𝐤𝐞̈𝐭𝐮... 𝐂...