Kamila's POV
«Po ca dreqin!!!» skuqem e gjitha dhe ai qesh. «Mund të te bej një pyetje?. Si njohe një djalë të till, që nga momenti në moment do të leri?»
«Shiko punën tende... Natën.» futem në shtëpi e gjitha e kuqe. Për disa çaste harroi atë që më bëri Robert, por me pas me vin në mendje.
«Ndoshta t'i lem gjërat të rrjedhin. Do mendoj për mësimet, e dua ate burs studimi.» shkoi në dhomën time dhe bëj gati rrobat për nesër dhe marr ato për të ber veshur pas dushit.Zhvishem dhe futem në dush...«Me nevojitesh ky moment.» mbyll sytë disa seconda dhe nuk e di as vet si, por me vjen në mendje, buzëqeshja e Damonit, sytë e tij, trupi tij kur më përqafoj. «Ç'dreqin!!» e largoi nga mendimet dhe përfundoj dushin. Dhe dal...vishem dhe me pas futem në shtrate. «Ç'fare ndjesie.» ndez TV dhe vendos të shikoj pak Netflix, por kur e ndez e kisha len tek lajmet. Dhe në momentin që e heq lajmet fillojn duke treguar për një sulm në park.
«I ndërpresim lajmet për t'u lajmëruar për një vrasje në parkun Hënor.
Një adoleshente u gjend e vdekur rreth orës nëntë, nëntë e gjysmë..» «Në atë orë gjendesha un aty!!!»«Ku dreqin è lash telefonin!!» me ne fund e gjej mbi komodin dhe vendos të marr në telefon Iridesen, por me vin mendje që më tha më parë që do vinte tek kurshurira për dark. Dhe që do flinte atje. «Per sigures po i dërgoi një mesazh. Se telefones nuk po e hap.»
“Hei Iridesa! Si je?... Uroj mirë. Pash lajmet dhe mora vesh për një vdekje të një vajzë në “Parkun Hënor”.
Vajza më duket se ishte një mikja jote e universitetit. Lajmet thanë që nuk dihet si ka ndodhur.. Nëse je mire, të lutem me merr në telefon.”E pas këtij mesazhi, mbështes kokën në jastëk duke pritur mesazhin por me zë gjumi.
Ditën tjetër ngrihem herët dhe shikoi telefonin. «Është përgjigjur.»
“Hei shoqe si dukesh? Mos u shqetëso. E di e di. I pamë dhe në lajmet dhe e njoh vajzën. Mirë që i thash Damonit të te shoqëronte. Me behet qejfi qe je shendosh e mirë. Flasim nesër ok zemër. Natën.”
«Qenka përgjigjur në tre të mëngjesit. Ah, pra i paska thene ajo që te me vinte nga pas. E po nuk besoj se edhe për puthjen në faqe i ka thënë ajo.» shikoj orën që shenon gjashtë e mëngjesit. Dhe duke parë që u ngrita... Nuk ja vlen te shtrihem përsëri.
Përgatitem për mirë dhe ha mëngjes. Dal nga shtëpia dhe hipi në makinen time..
Makina të cilën çova Robertin në aeroport, ishte e tija dhe shqetësim, nervozizmi... E harrova fare atje tek Iridesa.
«Sot duhet ta marr.»Nisëm për në universitet, gjatë rrugës nuk më hiqet nga mendja “Puthja, përqafimi,syte e tij....”
«Jam è lidhur!!!» Edhe për sa kohë ama? «I urrej lidhjet në distancë.. Nuk janë asnjeher të mira.» mbërrij në universitetet dhe dëgjoj zëra në parkime për vrasjen e vajzës.
«Ç'kemi vajza. Edhe juve i keni parë lajmet?» «Po po. Por se marr vesh nga doli kjo gjë? Pse vrasin?»
«Nuk besoj te ken pun tjetër... Nejse,ikim.ne klas.» kur futem tek porta përplasem me dikë dhe në vend të bije në tok, me kap në ajër. «Hap sytë sheqerk.» «EH!?»
STAI LEGGENDO
𝑰 𝒅𝒂𝒔𝒉𝒖𝒓𝒊 𝒊𝒎 𝒆̈𝒔𝒉𝒕𝒆̈ 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆̈!
Fantasy𝐃𝐲 𝐭𝐞̈ 𝐥𝐢𝐝𝐡𝐮𝐫 𝐧𝐞̈ 𝐩𝐢𝐤𝐞̈ 𝐩𝐚𝐦𝐣𝐞 𝐭𝐞̈ 𝐩𝐚𝐫𝐞̈... 𝐝𝐮𝐤𝐞𝐭 𝐜̧'𝐝𝐨 𝐠𝐣𝐞̈ 𝐦𝐢𝐫𝐞̈. 𝐃𝐞𝐫𝐢𝐬𝐚 𝐝𝐣𝐚𝐥𝐢 𝐬𝐡𝐤𝐨𝐧 𝐧𝐞̈ 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢 𝐦𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐤𝐞̈𝐭 𝐞 𝐭𝐢𝐣, 𝐦𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐢𝐦𝐞. 𝐃𝐞𝐫𝐢 𝐤𝐞̈𝐭𝐮... 𝐂...