Capitolo 15

94 9 0
                                    

Kamila's POV

  «Ah, kënaqësia ime.» Buzëqesh edhe pse jam goxha nervoze. «A jeni miq të vjetër?» pyes me kureshtje, edhe pse kam ankth të madh.
«Po, ne jemi miq prej një kohë të gjatë. Ne humbëm nga sytë njëri-tjetrin, por tani e gjetëm veten.» «A mund ta marr nga ju? Motra e tij dhe un kemi pak pun me të.» Vajza me flokët e zinj si nata, me shikon njeher keq pastaj buzëqesh. Buzëqeshja e saj të fut të dridhurat.
«Po.» i kap dorën Damon dhe ikim brenda.

«Mos me thuaj qe ishin ato të dyja!?»
«Po.. Dy vrasëse e vjetra! Ato që më vranë familjen. Dhe tani me siguri do të ven edhe ty kthetrat!»
«Nuk kanë mëshirë aspak?»
«Tte kishin... Do e kisha motrën gjall akoma.» pa u menduar dy her e përqafoj dhe në ato momente vjen Iridesa.
«Më lat të haja vetëm! Ou!» i buzëqesh. «Më falë. Por u humbëm.» «E shikoj. Pra je e falur.» me shkel syrin.
«Nuk è kisha aty ok?» Damon me përqafon nga pas dhe me puth tek gusha.
«Nuk ke pse e fsheh më zemër... Duhet ta di që në duhemi.» habitem nga fjalët e tij. Nuk jemi bashk! Boll pe ëndërr  me sy hapur!
«E dija! Jam vërtetë e lumtur! Por mos më lini mënjanë. Është një gjëra që ndodh në një lidhje.» përqafoj Iridesen fort dhe e puth tek faqja. «Nuk më la mendja. Mos u shqetëso. Edhe nëse mund të lidhemi, un nuk të lë. Je si motër per mua. Mos è ki këtë hall.»

Kështu, kthehemi brenda dhe fillojm të Ham atë që porositëm.
Rreth një orë më von dalim nga Fast-food dhe vemi në shtëpi. «Kamila dale pak.» kur Iridesa zbret nga makina sbrez edhe un por Damon me ndalon.
«Mund të flasim pak?»
«Për?»
«Për atë që ndodhi sot. Dhe se kush ishin ato.» futem përsëri në makinë dhe Damon largohet nga shtëpia e Irideses dhe vemi drejt detit.
«Dua që t'u rrish larg. Bëj sikur u ke harruar fytyrën. As mos u fol.» «Kaq keq janë?» me shikon me sytë serioz dhe të ftohtë.
«Bëj ça të them un.»
«Në rregull.» «Un po dal. Dua të fus pak kembet në uji.» «Nuk është akoma sezoni të bëhesh uji.» «Nuk ka gjë. Po deshe rri këtu.» qesh dhe iki tek bregu detit.
Heq këpucët dhe çorapet dhe fus këmbët në uji.
«Është i freskët.»
«Normale. Nuk është kom vap.» Damon vjen afër meje dhe me shikon duke qeshur.
«As mos guxo.»

«Pse?» è pyes duke qeshur. «Nuk dua të bëhem uji.»
«Sa femër që sillesh! Si ato të përkëdhelurat.» «Nuk ka ndonjë gjë të keqe të lagesh e di?» un ne gri në vend kur shoh Sunin të vi drejt meje.
Dal nga uji dhe vete tek Damon.
«Jeni gjë të lidhur ju te dy?» Pyet serioze.
«Po.» përgjigjem un e para  dhe i kap dorën Damon. «Është i dashuri im dhe e dua.. Dhe jam shumë xheloze.» duke pare që të dyja lexoj mendimet, përgjigjem duke u mundur të mos mendoj asgjë.
«Shumë mirë. Dhe pa merak se nuk ta marrë.»
«Nuk kam shumë besim tek vajzat e bukura..»
«Të falënderoj.»
«Tani dua të rri pak më të dashurin tim. Të vjen keq?»
«... Mh?» Damon duke qeshur më kap fytyrën me dy gishta dhe më puth para saj.

«Un po' iki. Ciao.»
Damon nuk shkëputet nga un as për një sekondë dhe me puth me shume. «I dashuri yt eh?» skuqem e gjitha. «Pra me do?»

𝑰 𝒅𝒂𝒔𝒉𝒖𝒓𝒊 𝒊𝒎 𝒆̈𝒔𝒉𝒕𝒆̈ 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆̈!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora