36. Prvi trening

511 29 1
                                    

Prvi dan škole nakon raspusta.

Nova je godina prošla i vrijeme je za novi početak.

Nakon što smo se Hunter i ja pomirili na Božić, on i Jay su proveli sa nama ostatak raspusta i praktički dolazili svaki dan. Proslavili smo i Novu godinu u stanu Chrisa i Taylor. Hunter i ja smo i dalje na nesigurnim vodama, i vrlo često sam se znala naći kako maštam o njemu i njegovom dodiru. Mislila sam da ću lakše da ga prebolim jednom kada riješimo stvari između nas, ali nisam mogla biti manje u pravu.

Srce me zaboli kada se sjetim da su on i Antonia... Pa, skupa. Nismo to još raščistili, ali znam šta sam čula taj dan preko telefona.

Takođe, danas poslije škole, Hunter želi da odemo do teretane koju vodi njegov budući trener, čovjek po imenu Henry Cavill. Mislila sam da bi možda htio da ide sam, ali kada sam mu to predložila, odbio me je i prije nego što sam stigla da dovršim svoju rečenicu. U isto vrijeme, dirnula me je njegova potreba da budem tu sa njim. I mada sam htjela da kažem kako bi trebao da povede Antoniu, i dalje sam se osjećala kao da moje srce ne bi moglo to da izdrži. Da vidim kako priča o njoj, kako mu oči zasijaju na njen spomen... Ne, još nisam spremna za to.

"Spremna?" Upitao je Roy kada smo izašli iz auta i samo stajali gledajući našu grupu prijatelja, koji su svi stajali skupljeni na stepenicama ispred vrata škole.

"Ne."

"Ni ja. Ali da li nas ko pita?" Prevrnula sam očima i zaputila se zajedno sa njim prema grupi u kojoj su bili i Ellie, i Jacob, i Katy i Jason. Kao i Millie i Michelle, koje su stajale jedna uz drugu, posmatrajući me sa strahom. Sada ja ispadam zlikovac u cijeloj priči.

Podignula sam glavu odbijajući da ih uopšte i pogledam. Riješila sam stvari sa Millie. Očito je da ona ne planira ništa da poduzme kako bi spasila naše prijateljstvo, pa zašto bih ja? Ponadala sam se da će možda nastaviti pokušavati da probije do mene, misleći da joj je stalo. Ali nakon našeg zadnjeg razgovora kada sam je izbacila iz svoje sobe, ponekad sam se našla kako razmišljam da li sam cijelu tu raspravu umislila.

Katy i Jason. Dvoje ljudi koji su takođe držali distancu od mene, iz meni i dalje nepoznatih razloga. Stajali su sada jedno pored drugog, i izgledali su nekako... Previše bliski. Tada sam primjetila da u cijeloj grupi nedostaje i Noah, koji je inače uvijek priljepljen uz Katy.

Suzila sam oči i osmotrila oba svoja prijatelja od glave do pete. Šta se moglo desiti tokom raspusta? Katy mi i dalje duguje mnoštvo objašnjenja, i mogu samo da se nadam da ovaj put neće pobjeći.

***

Nisam bila u pravu. Katy me je iz nekog razloga i dalje izbjegavala, baš kao i Jason. Bio je veliki odmor, i konačno sam uočila Noah-u koji je sjedio sa svojim društvom. Izgledao je normalno. Ali Katy nije bila pored njega. Nisam mogla da primjetim ni Jasona.

"Daria!" Začula sam Devona kako viče sa druge strane kantine, i brzo sam se zaputila prema njegovom stolu za kojim je sjedio sa Jacobom i Ellie.

On i ja smo se pozdravili jednim prisnim zagrljajem koji je bio previše blizak. I sada kada više nisam bila opsjednuta potrebom da pređem preko Huntera, moja zainteresovanost za Devona je znatno opala. Znam da me to vjerovatno čini najodvratnijom osobom na svijetu i tako se tačno i osjećam.

Hunter nam se pridružio i mislim da sam na nekoliko trenutaka bila šokirana, ali onda sam mu se široko nasmijala i dalje u zagrljaju Devona pored kojeg sam sjedila i koji je odbijao da me pusti. Nije mi promaklo koliko je Hunter lagano, skoro neprimjetno počeo da se otvara. Bio je to veoma spor proces, ali kada sam sjetim naših prvih momenata zajedno kada smo se upoznali, mogu da osjetim promjenu u zraku.

Slomljen ✔Where stories live. Discover now