31. Advokat

546 26 1
                                    

Daria

"Anđele." Okrenula sam se u krevetu na drugu stranu i ponadajući se da ću da nastavim da spavam, ignorisala Huntera. "Anđele, budi se."

Osjetila sam njegove ruke na svojoj nozi, i osjetila sam kako mu prsti polako putuju sve više sa moje butine. Kada me je dodirnuo na onom mjestu, oči su mi se bez ikakvih problema širom otvorile i ispustila sam jedan iznenađeni, ali i zadovoljni izdah. Gledala sam ravno u Hunterove tamne oči pune požude, čak i nakon cijele noći provedene u krevetu. Nismo stajali, i kada smo konačno odlučili da je dosta, cijelo moje tijelo se samo ugasilo.

Sjećam se da je žurka trajala do negdje 4 ujutro prije nego što su svi počeli da se razilaze ili su se samo srušili u dnevnom boravku, ali Hunter i ja smo otišli već oko jedan. Nismo gubili vrijeme, i zaključavši vrata od moje sobe, proveli smo sve do 7 ujutro u krevetu bez sna.

"H-Hunter? Šta to... Radiš?" Upitala sam zbunjena i isfrustrirana kada se odmaknuo od mene bez da mi je dao orgazam. Vidjela sam ga kako se zločasto osmjehnuo i ustao bez ičega na sebi, bez ikakvog stida šećući se po mojoj sobi.

"Moraš da ustaneš. Jedan je popodne. A i mislim da sam čuo tvoje da su došli prije nekih 15 minuta."

"Oh... Ali zašto si sad stao? Zar nisi mogao da dovršiš to što si počeo?" Hunter je prešao sobu i sada se nalazio pred vratima kupatila. I dalje okrenut leđima i dajući mi savršen pogled na svoju zadnjicu, zabacio je glavu u stranu.

"Idem da se istuširam. Ako hoćeš, bilo bi mi veoma drago kada bi mi se pridružila." I samo tako, bez razmišljanja sam skočila iz kreveta i potrčala za njim.

***

Cijeli taj dan proveden je tako što smo Roy i ja čistili kuću. Hunter je ubrzo nakon što smo se istuširali otišao, rekavši kako ima nekih obaveza. Naravno da mi nije rekao koje su to obaveze, ali sam imala osjećaj da je u pitanju njegov svijet kriminala i ilegalnih borbi.

A opet, i nisam toliko razmišljala o Hunteru, koliko sam bila zbunjena oko cijele situacije sa Millie i Michelle. Šta se desilo da se njih dvije počnu sviđati jedna drugoj i da Millie prevari Susan? Da li se stvarno toliko vole da su spremne napraviti kolateralnu štetu?

Narednih sedam dana je prošlo. Millie i Michelle su me zasad uspješno izbjegavale, baš kao i Katy iz nekog razloga. Mislim, više imam osjećaj kao da je ona izbjegavala Jasona koji je uvijek bio sa mnom i Hunterom. Ali kada sam pitala Jasona da li zna šta se dešava, veoma sumnjivo je slegnuo ramenima i dao mi neki izgovor kako mora da obavi nešto, i samo je otišao.

Katy je takođe izbjegavala i Noah-u koji je bio zbunjen cijelom situacijom podjednako kao i ja. Bilo mi ga je žao jer je izgledao kao da ga fizički boli Katy-no neobjašnjivo ponašanje.

"Hunter?"

"Da, Anđele?"

"Da li ti možda imaš neku predstavu šta se dešava sa Jasonom, Katy i Noah?" Naslonila sam se na školski ormarić pridržavajući svoje knjige uz grudi dok je Hunter sa rukama u džepovima stojio naspram mene.

"Kako to misliš?"

"Mislim kao... Svi se ponašaju jebeno čudno. Svi sviju izbjegavaju. I ne pričam samo o njima troje, pričam i o Millie i Michelle koje bježe po školi od mene. Jebote, najviše vremena provodimo sa Jacobom i Ellie, a ni ona nema pojma šta joj se dešava sa sestrom. Kunem se da ću da pripremim zasjedu i da ću da je čekam na izlazu iz škole, u žbunju ako treba..."

"Anđele."

"... I natjeraću je da mi sve ispriča. Ne može to tako, nije fer. Osjećam se kao da me svi smatraju lošim likom...

Slomljen ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang