Tri dana nisam vidjela Huntera koji je kada je u srijedu naveče otišao od moje kuće, prekinuo svaki mogući kontakt između nas. Nisam ga mogla dobiti na telefon, u školi se nije pojavljivao, čak sam išla i kod njegove tetke Marnie i malog Jaya sa kojim sam provela cijeli dan i kupila mu mnogo novih stvari koje su ga oduševile. Međutim, kada sam ga pitala za Huntera, rekao mi je kako svog brata nije vidio od zadnjeg puta kada smo nas dvoje tu došli zajedno. Što znači da je prošlo oko sigurno 4 sedmice od kada su dva brata bila skupa. Umirala sam od brige i ponovnog bijesa koji je kolao mojim venama zato što me je ponovo ostavio, i ne znam gdje je, a obećao mi je da će večeras nekuda da me odvede. Da mi se konačno otkrije.
Međutim, nisam stizala toliko za njim da brinem kada sam na grbači imala još nekoliko prokletih problema koji su se kako mi se čini, nastavili nizati sa njegovim iznenadnim nestankom. Millie je pozvala Susan da dođe u New York, gdje će da ostane kod nas par dana. Ali razlog Susaninog dolaska, koji ni sama jadna cura ne zna, je taj što Millie hoće da završi njihovu vezu. I sama sam vidjela koliko joj to teško pada, i svakim danom koji se bližio Susaninom dolasku, ponedjeljku, bila je sve blijeđa, izgledala je bolesnije i odbijala je da jede dok joj nisam na silu stavljala hranu u usta.
Ellie je, kako se čini, svoju mržnju prema meni nastavila da gaji, i ona je sada jako brzo rasla. Više puta u toku ovih par dana, napala bi me i vikala kako sam joj uništila život, kako ne zaslužujem da budem srećna, kako sam jadna i patetična djevojčica željna pažnje. Nije me to doticalo, barem ne više, jer sam shvatila da se Ellie jednostavno ne osjeća kao da je dovoljna u ovom svijetu. Roy ju je trpio i išao na svaku terapiju odvikavanja sa njom, i vidjelo se da pomaže kada je počela da vraća snagu, boju u licu, i oči joj više nisu bile krvave.
Jacob je juče dolazio kod nas kući, odakle ga je Roy sa tolikim bijesom napao, i da nije bilo Jasona i tate, ne znam kako bi se to završilo, ne znam ni da li bi Jacob uopšte preživio. Ali nakon što su ga otjerali, moj brat blizanac mi je pritrčao i čvrsto me zagrlio, nakon čega sam shvatila u tom trenutku koliko je naša veza jaka. I niko je nikada neće moći raskinuti. Šta god da se desi, a znam da hoće, i čak i da nas razdvoji, ja znam, osjećam, da nas to neće spriječiti da konstantno brinemo i nanjušimo bol jedno drugog.
U školu sam išla redovno i pretvarajući se da je sve u redu, Jason i ja smo stalno vrijeme provodili zajedno. Bio mi je jedina utjeha i za ova tri dana za koja nije bilo Huntera, jako smo se zbližili i povratili sve one izgubljene godine prijateljstva. Način na koji me je gledao sa tolikom količinom topleote u svojim plavim očima, tjerao je moje srce da ubrzano kuca, a nepoznate emocije da se bude negdje, davno zakopane onog dana kada je otišao prije toliko godina.
"Spremna za film?" Uletio mi je u gostinjsku sobu u kojoj sam boravila otkad je Millie zauzela moju, ali se nisam bunila. Pogledala sam ga i široko mu se osmjehnula, onaj istinski koji je u ovoj kući samo Jason iz mene mogao da izvuče.
"Da, samo mi i dalje nisi rekao koji gledamo?"
"Oh, nisam planirao samo jedan. Pošto je sutra nedjelja i ne idemo nikuda, mislio sam da imamo maraton." Podigla sam obrve odmah sebe kriveći jer sam krenula da ga uspoređujem sa Hunterom kojem je moje zravlje uvijek na prvom mjestu, i koji mi nikada ne bi dao da ostanem budna toliko kasno.
"Koji maraton? Znašda ne volim 'Twilight', a ni 'Underworld'." Prekrstila sam ruke preko grudi i sumnjičavo ga pogledala, na šta se on nasmijao. Na sebi sam imala običnu rozu pidžamu kratkih rukava, ali u donjem dijelu malo predugačku, sa mnogo medvjedića i mačića koji su tu bili poredani, tako da mislim da nikako nisam mogla da izgledam opasno.
"Ne beini se. Znam ja tebe." Moje srce je malo brže počelo da kuca i neka toplina mi se proširila tijelom, ali ona koju sam odbila da zanemarim. Jer možda ipak na kraju krajeva mogu da mu dam još jednu šansu, i to ne samo kao prijatelju. "'Avengers'. Sve od samog početka. Krećemo sa Kapetanom Amerikom. Šta kažeš."
YOU ARE READING
Slomljen ✔
RomanceTreća knjiga u sagi o Robinsonovima Ona, učenica za primjer, uvijek sa osmjehom koji je bio kao obasjan suncem, i on, enigma umotana u modrice i ožiljke. Njihovi svjetovi su se sudarili, i svemir je stao. Ona je bila devojka koja je nosila smijeh k...