3.Slomljeno srce

1K 44 4
                                    

Daria P. O. V

Naredni dan sam došla u školu loše volje. A kada sam vidjela crni motor, Hunterov, parkiran na svom uobičajenom mjestu koje se niko nije usuđivao uzeti, moja mrzovolja se samo pojačala.

Prisjetila sam se jučerašnjeg haosa od prvog dana škole, Huntera i Jacoba i njihovog djetinjastog ponašanja, i odjednom mi se moja ideja i nije baš svidjela.

Planirala sam danas poslije nastave ponovo otići do Jacoba, provjeriti kako je, ali i izgladiti stvari između nas. Bez obzira što je on kriv i što juče nije trebao onako da reaguje, on je Royev najbolji prijatelj i ja ne želim da moj blizanac bude primoran da bira. Znam da će uvijek da izabere moju stranu, ali to ne znači da će mu biti lako da okrene leđa nekome ko mu je takođe veoma bitan.

Zaputila sam se prema Ellie i Millie koje su stajale na školskim stepenicama sa nekoliko momaka i cura. Muški dio društva imao je jasno usmjeren pogled u pravcu Ellienih grudi koje samo što nisu ispadale iz bijelog krop topa koji je nosila.

"Hej." Mahnula sam rukom prema Millie koja je odahnula srećna što sam došla da je spasim. Ellie, s druge strane je i dalje flertovala sa trojicom momaka koja nisu skidali oči sa nje. "Koliko dugo trpiš ovo?" Pitala sam kada smo se odmaknule od njih i zaputile se u školu.

"Previše dugo. Kunem se da Ellie oblači one majice samo da bi provocirala, ne da se lijepo obuče."

"Pusti je neka radi šta želi. Nije dijete. Vjerovatno ima neki razlog." Razlog koji se zvao Roy. Odmahnula sam glavom, tjerajući iz glave slike Ellie i Roya zajedno. Ne, nikako ne idu. Previše su... Slični.

"Da. Razlog koji je oblika visokog, plavokosog košarkaša koji je takođe tvoj brat blizanac." Namršteno je rekla Millie, kao da mi je pročitala misli.

"Stvarno misliš da se toliko promijenila samo zbog njega?" Upitala sam, zagrizavši usnu. "Mislim, oduvijek joj se sviđao, ali... Svaka cura zna šta Roy može da joj pruži." Jednu noć. Ništa više.

"Šta drugo može da bude? Imali su seks jednom. Jednom, Daria. I od tada, njen život se fokusira samo oko njegovih potreba iako on ne bi mogao da brine manje i da želi."

"Dobro. Ne želim da čujem riječ seks i ime mog blizanca u istoj rečenici ikad više." Napravila sam bolnu grimasu dok mi se u stomaku nešto prevrnulo. Jutrošnji doručak vjerovatno.

"Da, slažem se." Kao da je i ona tek shvatila šta je rekla i u kom kontekstu. Baš kao što smo nas dvije bile kao sestre, isto tako joj je Roy bio poput brata.

"Mijenjaj temu. Mislim da će mi pozliti ako slike koje su mi trenutno u glavi nastave da se vrte."

"Izvini, ali samo iznosim činjenice." Rekla je slegnuvši ramenima, a onda spomenula stvar koja je bila skoro na nivou kao seksualni život Roya. "Hej, kako je prošlo sa Hunterom?"

"Radije ne bih pričala o tome." Dodala sam uz grimasu prisjećajući se njegovog hladnog tona.

"Ma daj. Ne možeš to da mi radiš. Svi se pitaju šta se desilo u direktorovoj kancelariji." Gurnula me je ramenom.

"Ništa što vrijedi ponavljati."

"Daria." Zgrabila me je za ruku i zaustavila na hodniku. "Da li je sve u redu?" Izgledala je zabrinuto.

"Da, da." Uzdahnula sam i nastavila hodati. "Hunter je... Nikada nisam srela nekoga kao što je on. Kunem se, taj momak ne bi pokazao ni trunčicu zahvalnosti da mu život o tome zavisi." Ponovo sam u glavi prevrtala jučerašnju scenu u hodniku, njegov hladan i nemaran ton, i na kraju, moju naivnost. Svijet nije šaren za svakoga kao što je za mene, pa zašto sam mislila da ću odjednom da utičem na Huntera Dalea?

Slomljen ✔Where stories live. Discover now