(Mabel matiz - Antidepresan)
Naber?
Selam nasılsınız. Ben iyiyim işten çıktım iyi ki çıktım kurtuldum ordan her neyse evet şimdi geldi bu kurgumu bitirmeye Allahın izni ile bunun da altından kalkacağım neyse bu arda instagram hesabımı bilmeyen varsa burdaki ile aynı tatiana_taekook orda da paylaşım yapıyorum kafama göre takılıyom gelmek isteyen gelebilir.
Iyi okumalar.
☆☆☆
"Nasıl olabilmişti olmaması gerekiyordu Jimin bişey söyle?" Jimin ile erkek omegalar tuvaletinin kabinleri önünde dikilmiş tartışıyorduk bir kaç dakika önce yaşadığım olayı Jimin'e anlatmış ve durum değerlendirmesi yapıyorduk.
"Bilmiyorum ama tek bildiğim Taehyung'un ruh eşini bulmak istemiyor oluşu, o kızı seviyor."
"Ne? O kızı mı seviyor madem öyle neden barda bana sarkıntılık yaptı ya da sırf onun sikini elleyim diye neden zindanın anahtarını pantolonundan içeri attı ha! Ya da ben anahtarı alırken ahlayıp ohluyordu bu bildiğin o kızı aldatmak!" Jimin sıkıntılı bir nefes almış ve tekrar Jeongguk'a dönmüştü.
"Bak Jeongguk, Taehyung çok tutarsız biri evet yavşak da ama gerçekten o kızı seviyor. Bir çok kere arkadaşlarıyla konuşurken de duydum, aşık olduğunu söyledi, bir kersinde sarhoş olmuştu ve eve ben getirmek zorunda kalmıştım o zamanda o kızın adını sayıklıyordu ki o aralar araları pek iyi değildi, hatta ayrılma seviyesine gelmişlerdi. Dediğim gibi Taehyung onu seviyor." Jimin'in sürekli onu seviyor demesi sinirlerini bozmuştu, çünkü o kelimeyi kullandıkça kurdu huzursuzlanıyordu ve bu durum pek tabi Jeongguk'u da etkiliyordu.
"Tamam Jimin anladım seviyor 500 kere söylememe gerek yok!"
Jeongguk tuvaletin içinde volta atıyordu ve uzaktan gören birisi bu sinirli omegaya yaklaşılmayacağını çok iyi anlardı.
"Ya benim anlamadığım neden şimdi daha koruyucu eşimi bulmamışken, sermoniye bile katılmamışken ruh eşimi buluyorum ki? Acaba kurdum yanlış mı hissetti? Off bu şimdi olmak zorunda mıydı?"
"Doğum gününden gün aldığın için olmabilir belki ama öyle olsa Taehyung'la bir çok kez yan yana geldiniz hatta zindan olayında yakınlığı da aşmışsınız. Hiç göz göze gelmediniz mi? Eğer geldiyseniz o zaman da kurdunun şuan ki tepkiyi vermesi gerekmez miydi?"
"Evet ama neden böyle oldu anlamıyorum acaba Taehyung'a söylemeli miyiz?"
Jimin Jeongguk'a dönmüş ve "Bence şuan emin olana kadar ve durumun aslını öğrenene kadar ikimizin arasında kalsın. Aslında acaba seremoni yapan ve bu işlerle ilgilenen Chung ha unniye sorsak daha iyi olmaz mı?"
Jimin lafını bitirnce öğretmenler zili çalmış ve bunu duyan ikili kapıya doğru gitmişti, kapıdan çıkıp dersliklerine doğru giderken Jeongguk lafa girmişti.
"Olur soralım sanırım bu konu hakında baya bir oturup konuşmamız gerekecek ve bu konuşmayı bu konular hakkında bilgili olan birisiyle yapmak daha mantıklı ol-"
Jeongguk'un lafının yarıda kesilmesinin nedeni karşısında gördüğü görüntüden çok kurdunun acı çığlıklar atarak uluması olmuştu, kurdu hem ağlıyor hem de eş diye bağırıyordu. Jeongguk olduğu yerde durmuş ve bunu kendi isteğiyle değil kurdunun bedenini yönlendirdiğini bilecek kadar kendindeydi tabi kurdu öyle değildi görünene göre.
"Jeongguk ne oldu? neden ağlıyorsun?"
Jimin Jeongguk'un pür dikkat baktığı yere bakmış ve Taehyung ile o kızın öpüştüğünü görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love | Taekook
Werewolf'Seni bitireceğim Kim Taehyung. Ruh eşim olsan bile seni bitireceğim.' *omegaverse* Not: kurguda geçen ruh eşi seromonisi kendi kurgumdur başka hikaye ya da orjinal omergaverslerde böyle değildir. diğer omegaverse hikayelerden tamamen farkıdır. Yeti...