Naber?
İyi okumalar.
☆☆☆
"Efendim, Yoongi?" Sarayın kapısından çıkarken arayan Yoongiye cevap vermiş, bir yandan da elimdeki hırkamı giymeye çalışıyordum. Bugün hava bulutluydu. Hırkamı giyinmeye çalışırken Yoongi de cevap vermişti.
"Unutmadın değil mi? Bu akşam randevuya çıkacağız. Kral ve kraliçe mekanı belirlediler, değil mi?"
"Evet, unutmadım. Hatta şimdi kuaföre gidiyorum ve tekrar evet, mekan belirlendi. Sana şimdi konumu atarım." Oturduğumuz apartmanın merdivenlerinden iniyordum. Kulağımdan telefonu çekmiş, hemen konumu atmıştım.
"Kuaföre mi? Niye ki?" Göz devirmiştim. Bu dediğine niye olabilir acaba? Kuaföre niye gidilir bir düşünmem gerek.
"Saçlarımı boyatacağım, Yoongi. Sarı yaptırmayı düşünüyorum." Sarayın bahçesine doğru yürümüş, tüm kapıdan çıkacaktım.
"Hangi kuaföre gideceksin?" diye sormuştu.
"Tati'nin güzellik salonuna gideceğim. Biliyorsun, kraliyetin mekanları dışında bir yere gitmemiz tehlikeli oluyor."
"Dediğin yer nerdeyse şehrin öbür ucunda değil mi? Yani benim bildiğim tek bir kraliyet kuaförü var." Bahçeden çıkmış, bahçe ve sarayın dış kapısının önünde durmuştum. Yürürken konuşmak zor oluyordu. Zaten bahçe çok uzundu.
Bu sırada telefondan ses kesilmişti. Kaşlarımı çatmış, kulağımdan telefonu çekip telefonun yüzüne bakmıştım. Ne olmuştu şimdi?
Tam tekrar arayacakken önüme park eden gri araç dikkatimi çekmişti. Yoongi'ydi.
"Yoongi?" Telefonu cebime koymuş, ardından aracın açık olan içinde Yoongi'nin olduğu sürücü kapısına doğru ilerlemiştim.
"Bin, hadi. Ben götüreceğim seni. Çok uzak orası."
"Tamam, olur."
Arabaya binmiş, yola çıkmıştık.
"Eee, nasılsın? Ailemle tanışmaya hazır mısın?" İlk sohbeti başlatan Yoongi olmuştu.
"İyiyim, bugün daha da iyiyim. Evet, hazırım ama heyecanlıyım. İlk kez ilişkiye başlayacağım kişinin ailesiyle tanışacağım. Sen hazır mısın?" Gerçekten de heyecanlıydım. Umarım kötü geçmez ve sorunsuz bir akşam olurdu.
"Ben de heyecanlıyım. Sonuçta kral ve kraliçe ile tanışacağım ama çok da değil. Gerçekten ilk kez mi tanışacaksın?"
"Evet, geçici eşlerimiz belirlenmeden önce birkaç sevgilim olmuştu ama hiç tanışacak kadar ilerlememiştik."
"Anladım. Saçlarını sarı yaptıracağını söyledin, riskli değil mi biraz?" Haklıydı, ama riski severdim. En kötü ihtimal bere takardım.
"Olsun, riski severim. Hem oradaki kişiler alanın en iyisi. Ayrıca oraya birçok üst düzey makama mensup kişiler de geliyor. Tüm cinsiyet ve alt cinsiyetten bireyleri görebilirsin orada. Oraya gittiğinde televizyonda ve sosyal medya platformlarında gördüğün kişileri görebilirsin."
"Öyle mi? Vay, yani ünlüler, siyasi isimler ya da onların aileleri falan mı bahsediyorsun? Peki, kaç gibi işin biter, ona göre alayım ya da beklerim. İşim yok nasılsa." Bu adam beni çıldırtacak. Bu kadar ince düşünceli de olunmaz ki.
"Evet, çoğu davet, düğün, özel gün ya da günlük saç makyaj bakımını yaptırıyor. Sadece kuaför değil yani ve 4-5 saat sürer, sanırım. Zaten 9'da olacak yemek, şu anda saat 10, daha çok var. Ama bekleyemem diyorsan gidebilirsin, ararım ben seni bitince."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love | Taekook
Werewolf'Seni bitireceğim Kim Taehyung. Ruh eşim olsan bile seni bitireceğim.' *omegaverse* Not: kurguda geçen ruh eşi seromonisi kendi kurgumdur başka hikaye ya da orjinal omergaverslerde böyle değildir. diğer omegaverse hikayelerden tamamen farkıdır. Yeti...