Naber?
Bu şarkıya takıntılı hale geldim.
İyi okumalar.
☆☆☆
Jungkook
Çok gergindim. Nefes alış-verişim hızlıydı, evin içinde bir curcuna vardı. Ailem telaşlı şekilde hazırlık yapıyordu; yurtdışında okuyan ablam dahi gelmişti. 'Hayır, sen niye geliyorsun ki? Ne gerek var?' dedim içimden. Neyse, 'ne oluyor ya' dediğinizi duyar gibiyim. Ne mi oluyordu, gelin anlatayım.
O konuşmadan sonra Taehyung bir hafta sonra beni arayıp ailesiyle konuştuğunu ve ailesinin ailemle tanışmak istediğini söylemişti. Tanışmak için ise saraya çağırıyorlardı. Tabii ben de bu bir haftada aileme anlatmıştım olanları. Taehyung ile ruheşi olduğumuzdan falan bahsetmiştim işte. Tabii, ailem duyunca havalara uçmuştu. Ne seviniyorlarsa, Oğlunuz acı çekecek, aloo!
Taehyung ile konuşmamız dün olmuştu. Aileme söylediğimden beri hazırlık içindeydik. Japonya'da eğitim gören ablam dün gece uçaga binmiş ve sabahın köründe eve damlamıştı. Ne gerek var, ne geldin yani.
Her neyse, nerde kalmıştık? Hah.
Sabah ablam gelmiş ve evdeki tüm herkese kıyafet almak için AVM'ye gitmiştik. Birkaç kıyafet almıştık. Şimdi ise hazırlanıyorduk. Birkaç saat sonra sarayın gönderdiği bir araç ile yola çıkacaktık. Saray uzaktı evimize; tabii camdan bakınca ne kadar görülse de, uzaktı. Tepenin tam üstündeydi ve tüm şehri görüyordu.
Bence güzel olmuştum. Saçlarım uzundu, o yüzden arkadan yarı şekilde bağlamıştım. Kahküllerimi yana atıp alnımı açıkta bırakmıştım. Takı olarak iki parmağımda birer yüzük vardı. Bence baya iyi olmuştum.Gerçi çok önemli değildi formaliteyi ama sonuçta kral ve kraliçe ile tanışacaktık. Ne kadar oğulları çok iyi bir halt olmasa da, gerçi kraliçe Taehyung'un üvey annesi oluyordu, o zaman benim de üvey kayınvalidem mi oluyordu? Olsun, neyse.
Annem aşağıdan bağırıyordu, çabuk olmam için. En son parfümü sıktım ve odamdan çıktım. Aşağıya inip kapının önünde beni bekleyen aileme bakmıstım... gerçekten güzel ve uyumlu olmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love | Taekook
Werewolf'Seni bitireceğim Kim Taehyung. Ruh eşim olsan bile seni bitireceğim.' *omegaverse* Not: kurguda geçen ruh eşi seromonisi kendi kurgumdur başka hikaye ya da orjinal omergaverslerde böyle değildir. diğer omegaverse hikayelerden tamamen farkıdır. Yeti...