10

74 8 0
                                    

Naber?

İyi okumalar.

☆☆☆

Bugün her şeyin rayına oturacağı gündü, seremoni günü gelip çatmış ve Taehyung ile Jungkook resmi olarak eş olduklarını öğrenecekleri vakit gelmişti.

"Ay çok heyecanlıyım. Babam kral felan ama şu sermoni işin de öncelik tanınmıyor ayh!" Küçük beden arkadaşına yaslanmış, mızmızlanıyordu önlerindeki sıraya bakmış ve Jeongguk'a geri dönmüştü.

"Sakin ol Jimin alt tarafı biraz daha bekleyeceksin, hem zaten az kaldı biraz sonra biz de gireceğiz. Ne heyecan yapıyorsun ki."

"Ne demek ne heyecan yapıyorsun! Az sonra ömrümü geçireceğim, göklerin bana layık gördüğü alfa ile eşleşeceğim, Ruh eşimi bulacağım ne demek ne heyecan yapıyorsun!" Ses desibeli yükselen genç Jeongguk'a doğru yürümüş ve parmak uçlarına çıkıp çemkirmeye devam etmişti.

"Tabi sen buldun biliyorsun ruh eşini heyecan meycan yok ama ben öyle miyim? Ya kötü biriyse, ya beni sevmezse, ya da ben onu sevmezsem, belki de bana kötü davranacak?"

Küçük bedenin endişeleri vardı bunu Jeongguk anlayabiliyordu ama yine de çok düşünüp çok yoruyordu arkadaşı kendini, onu rahatlatmaya çalışıyor herşeyi oluruna bırakmasını anlamasını istiyordu.

"Bak Jimin, senin kardeşin saydıklarının hepsine sahip ama bak bana sikim de mi? Şu an belki de gerçek eşini öğreniyordur. Bence biz yanlış anladık, her şey bir yanlış anlamaydı ve belki de şuan içeri girdiğimizde gerçek eşimi öğreneceğim  ama heyecanlı değilim, kötü çıkarsa da siker atarım onu ayrıca eğer senin ki de kötü çıkarsa beraber döveriz, sıkma canını. Oluruna bırak."

Arkadaşının sözlerini pür dikkat dinleyen Jimin hak vermişti arkadaşına ve arkadaşının dediği gibi yapacaktı, oluruna bırakacaktı. Kötü çıkarsa döveceklerdi.

"Bence taehyung ile siz gerçekten eşsiniz yanlış anlama felan değil hadi siz yanlış anladınız kurtlarınız? Kurtlar ruh eşlerini asla yanlış tanımaz ki."

Jeongguk arkadaşının dediklerine hak veriyordu ama bir tarafı da gerçekten başkası olmasını istiyordu.

Sıra Jimin'e gelmiş jeongguk'a sarılmış Jeongguk ise bol şanslar dilemiş ve omega binasına girmişti.

Jimin içeri girmiş ve eline verilen numaralı kağıda bakarak gireceği odayı bulmaya çalışıyordu.

Sonunda 3.kat da olduğunu öğrenmiş ardından asansör ile 3. kata çıkıp 779 nolu odaya girmişti odanın ortasın da duran koltuğa oturmuştu, oda çok büyük değildi ve içeride sadece oturuduğu tek kişilik koltuk, koltuğun altındaki yuvarlak değişik desenli püsküllü halı ve koltuğun yanındaki sehpa vardı.

Jimin odayı incelerken kapının açıldığını duymuş ve kafasını orya çevirmişti. Gelen kişi beta bir personeldi elindeki tepsi ile Jimin'e yaklaşmış ve tam sehpanın orda durmuştu. Tepsinin üstündeki küçük bardak'ın içinde ki sıvıyı sehpaya bırakmış ardından bilgilendirmek amaçlı Jimin'e dönüp konuşmaya başlamıştı.

"İlahi sıvıyı tek yudumda içmeniz gerek ardından arkanıza yaslanıp gözlerinizi kapatmanız ve sıvının etki etmesini beklemelisiniz. Etki ettiğinde vücudunuzu hissetmeyeceksiniz korkmayın bir şey olmayacak. Ardından kurdunuz ile iletişime geçeceksiniz ve karşınızda hem ruh eşinizin insan formunu hem kurt formunu göreceksiniz sizinle aynı zamanda o da alfa binasında olacak ve aynı anda birbirinizi göreceksiniz. Daha sonra ilacın etkisi geçince çıkabilirsiniz, bu kadardı kafanıza takılan bir soru var mı?" Açıklamasını bitiren beta kadın Jimin'e bakmıştı konuşmasını bekliyordu.

Love | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin