(Jeon Jungkook - Still With You)
Naber?
Iyi okumalar.
☆☆☆
Taehyung da durumlar karışıktı Hejae ile tartışmışlardı ve evden kovulmuştu. İlişkiye girecekleri zaman bir terslik olmuştu, Tae sertleşemiyordu ne kadar odaklansa ya da kendini zorlasa da olmuyordu aklına sürekli Jeongguk'un yüzü aklına geliyordu tabi kurdunun da etkisi vardı. Hejae bu durumu fark etmiş ve tartışmışlardı. Tabi Taehyung'un umrunda bile değildi bu, Hejae'nin evinden çıkmış ve evine doğru yürümeye başlamıştı. Eve gitmiş duş almış ve direkt yatmış uyumuştu.
Jeongguk ise bu sırada Jimin'in yanından ayrılmış evine gitmişti o da duş almış yatağına geçmişti bugün olanları düşünmüş ve bir anda sırıtmaya başlamıştı. Bir yandan heyecanlı hissediyordu eşini bulmuştu ama bir yandan da içinde burkluk vardı. Zihni ve gözleri daha fazla dayanamamış kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
°°°
Jeon Jeongguk
Gerçekten zor bir gün olacaktı. Cumaretsi günü olmuştu ve geçen üç günde hayatımın en berbat üç günüydü, nereye baksam tae ve Hejae ikilisini görüyordum çoğu zaman Taehyung ile göz göze geliyor kimi zaman onların yakınlaşmlarına şahit oluyordum ne kadar kaçsamda, görmezden de gelmeye çalışsam kurdum sürekli atak geçiriyordu bunu fazla dışarıya yansıtmıyordum ama kimi zaman çok acı verici oluyordu. Hani omegaya birşey olmazdı yani hani sadece alfa ve geçici eşinde bu tür şeyler olurdu? gördüğüm kadarıyla Hejae'ye hiç birşey olmuyordu Taehyung desen zaten halinden memnundu olan bana oluyordu, neyse umarım bu olaylardan daha fazla etkilenmeden bu dünyadan ayrılabilirdim.
Bugün Yeon gelecekti ve ben onu özlemiştim ne kadar aramızda Tae ve Hejae ikilisinde olduğu gibi aşk denen birşey olmasada, yine de o yanımda olunca daha iyi hissediyordum. Geçici eş olalı bir buçuk sene olacaktı ve gerçekten çok iyi günler geçirmiştik kimi zaman eğlenmiş ve gülmüş, kimi zaman birbirimizin omzunda ağlamıştık. Ama aramızda hiç aşk denecek bir ilişki olmamıştı bunun en büyük nedeni baştan itibaren birbirimizi sadece geçici eş olarak tanımlayıp görmemizdendi.
Şimdi ise evinin önünde onu bekliyordum. Yeon'dan bahsedecek olursam kendisi uzun boylu yaklaşık benden üç beş santim uzun, düzenli spor yaptığı için göze batmayan ama benimle yan yana gelince bariz belli olan kasları ve büyüklüğü var, saçları kumral, gözleri ela, 21 yaşında ve eşini halla bulamamıştı. Dediğine göre eşinin daha eşleşme yaşı gelmemiş o yüzden bulamamış ama bu sene olacağını söylemişti.
Şimdi derseniz ki nerden biliyor bu sene olacağını diye hemen anlatayım.
Her ırkın yani omega ,beta ve alfların şehir merkezinde okulumuza yakın bir yerde ayrı ayrı binaları var, her yıl gerçekleşen bu eş bulma seremonisinde yaşı 20 olan her genç o yıl seromoni hangi tarihte belirlendiyse o zaman kendi cinsinin binasına gidiyor. Bu tarihi ulu kurtlar değimiz bir nevi Tanrı ile iletişime geçen kişiler belirliyor onların dediklerine göre onlara da Tanrı onlara söylüyormuş.
Neyse.
Belerlenmiş bir sıra var ve ona göre sizi bir odaya alıyorlar orada bir içecek içiyorsunuz ve bir kaç saniyeliğine uykuya daliyorusnuz, daldığınızda kurdunuz ile otomatik bir şekilde bağlanıyorsunuz artık tamamen bir oluyorsunuz böylece kurdunuz size ruh eşinizi gösteriyor, ama eşinizin de ruhesi öğrenme yaşında olması gerek eğer değilse kurdunuz sadece yaşını gösteriyor. Tabi bende biraz farklı oldu bunun neden olduğunu bilmiyorum ama öğreneceğim.
Herneyse işte bana da ilk annem anlatmıştı tüm bunları küçükken ufak tefek detayları ise okulda öğrenmiştim.
Ben bunları düşünürken önünde dikildiğim bahçe kapısı açılmış ve Yeon çıktığı demir kapıyı kapatıp karşıma geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love | Taekook
Werewolf'Seni bitireceğim Kim Taehyung. Ruh eşim olsan bile seni bitireceğim.' *omegaverse* Not: kurguda geçen ruh eşi seromonisi kendi kurgumdur başka hikaye ya da orjinal omergaverslerde böyle değildir. diğer omegaverse hikayelerden tamamen farkıdır. Yeti...