5

128 8 0
                                    

Rafet El Roman-Direniyorum

Naber?

Bölümü tekrar atmak zorunda kaldım çünkü bölümü yayımladığımda ve çıktığımda yayımlanmamış olarak gösteriyor, okuyanları, oy ve yorum atanları göremiyorum daha önce tekrar yayınladım ama olmadı. Bende o bölümü sildim tekrar atıyorum lütfen öncekini beğenenler tekrar beğenebilir mi? Şimdiden çok teşekkürler ve kusura bakmayın bu aksaklıktan dolayı, watty'nin meşhur sorunlarından birsi bana da uğradı.

Iyi okumalar.

☆☆☆

"Hayır seni gerizekalı ağlayan o değildi ki Jeongguk orda bile değildi. Kurdu almıştı kontrolü ağlayan kurduydu. Hem Jeongguk senin için neden ağlasın ki sonuçta onu taciz ettin diye senin ağzını burnunu birbirine katan bir omega o öyle duygudan duyguya geçen bir omega değil ya da tiki omegalar gibi de değil evet kurdu duygusal ama zaten Jeongguk kurdunu fazla gösteren birisi değil." Jimin sıkılmıştı artık laf anlatmaktan o yüzden son kez konuşup son dersinin işleneceği dersliğe doğru yol aldı.

"Neyse dediğim gibi getireceğim ama üzmek saçma sapan konuşmak yok. Ha birde en fazla kapının önünde beklerim."

Çıkış zili çalmış ve Jimin Jeongguk'a söylemek için okul çıkışını beklemişti emr-i vaki yapması gerkti yoksa Jeongguk asla kabul etmezdi.

Jimin ve Jeongguk okul çıkış kapısına gelmiş kapıdan çıkacakları zaman arkadan Taehyung'un sesi gelmişti.

"Jimin sen git biz gideriz haber veririm sana işimiz bittince."

Jeongguk şaşırmış ve Jimin'e ne oluyor dermiş gibi bakmıştı. Jimin ise gözlerini yumuş içinden Taehyung'a küfürler saydırırıyordu. "Gguk bak şimdi Tae anlamış olanı ve seninle konuşmak istiyormuş söyleyecektim ama çıkışı bekledim yolda beraber giderken söylemeyi düşündüm, ama bu 7 aylık varlık duramadı. Ayrıca bir yere gitmeyeceğim biraz uzağınızda olacağım sadece. Tamam mı kusura bakma lütfen."

Jeongguk şaşırmış ve Jimin'in tek nefeste söylediklerini anlamaya çalışmıştı. Jeongguk derin bir iç çekmiş ve, "Tamam." Demişti. Jimin Jeongguk'un bu kadar çabuk kabul etmesine şaşırmıştı. Jeongguk Jimin'in bu tepkisine göz devirmişti. "Tamam dedim Jimin ne diyebilirim öğrenmiş, ki öğrenmemesini umak aptallıkdı zaten nereye gideceksek gidelim. Uzamasın daha fazla bu konu."

"E hadi o zaman bir an önce bitirelim şu saçma sapan konuyu. Hejae ile daha önemli işlerim var, malum sevgilim benim herşeyim bekletemem."

Jeongguk'un kurdu bu sözlerden sonra tırnaklarını çıkartmış ve bağırarak Jeongguk'un bedenine geçirmişti Jeongguk çığlık atarak iki büklüm olmuş ve bir elini kalpine diğer elini karnına koymuştu. Jimin ne olduğunu anlamamıştı ve hemen Jeongguk'un yanına gitmişti.

"Gguk! ne oluyor? iyi misin?" Jimin arkadaşına birşey oldu korkusu ile durumunu sormuş ve çantasında olan suyu çıkartıp Jeongguk'u dik konuma getirmiş, su içirmeye çalışmıştı. Bu sırada Taehyung ise kurdunun ona verdiği acı ve Jeongguk'un çektiği acının kendi yüzünden olduğu bilmesinin acısını çekiyordu. Taehyung Jeongguk'a dönmüş ve yanına gitmişti.

"Jeongguk, bana bak. Özür dilerim, çok özür dilerim. İyi misin?" Taehyung Jeongguk'un yüzünü avucları içine almıştı ve iyi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.

"T-tamam tamam iyiyim ben. Sadece lütfen onu sevdiğini yanımda söyleme biliyorum ona aşıksın ama bunu yanımda yapma."

Taehyung kafasını sallamış ve bir kaç dakika daha Jeongguk'un iyi olmasını bekleyip silver nehrine doğru yürümeye başlamışlardı. On dakikanın ardından varmışlardı. Nehir kenarındaki kulübeye girmiş ve biraz dinlenmeye karar vermişlerdi. Taehyung Jimin'e dönmüş ve, " Jimin bizi yanlız bırakır mısın?" Jimin kafasını sallamış ve aynı zamanda da şaşırmıştı Tae'nin bu kadar nazik ve sakin-alaycı olmayan bir dille ondan rica etmesi şaşırtıcıydı. Pek tabi bunun etkisi onbeş dakika önce yaşanan olaydan sonra olduğu aşikardı, Taehyung da tabi korkmuştu bu korku hem kurdunun endişelenip ona saldırmaya çalışması hem de ruh eşinin başına onun yüzünden birşey gelecek duygusuyla ortaya çıkan korkuydu.

Love | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin