11 [1/2] [ ♠ ] Orion Pax x F!Reader x Megatronus

439 16 44
                                    

Obsessed!SG!Orion Pax x Gladiator!Femme!Reader x SG!Megatronus"Największy fan"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Obsessed!SG!Orion Pax x Gladiator!Femme!Reader x SG!Megatronus
"Największy fan"

Zamówione przez:      KamciaFox;  SkilletkaTFAutobotka_Prime

Pierwsza publikacja:      27 sierpnia 2023; 16:10

Licznik słów:      3 463

Tags:      obsession, horror, miłość od pierwszego wejrzenia; jednostronna miłość; niech ktoś przytuli Megatronus'a

AU:      SG (Shattered Glass) + przed wojną więc Orion jest jeszcze młody i daleko mu do bycia nawet tym Orion'em, któremu dostała się matryca, a co dopiero do Optimus'a!

A/N:      ten shot zaczął swój żywot jako mały drabble podczas gdy zaczynałam poprzednią książkę z shotami (więc pewnie jakoś 2018); leżał w zapierdzielniku i czekał na śmierć, ale potem tak się złożyło, że trzy osoby zamówiły coś podobnego i drabble dostał drugi wiatr i teraz, po latach, wreszcie jest skończony XD miłego czytania

------------------------------------------------------------

[ ORION PAX's POV]

To nie jest mój szczęśliwy dzień.

Zdecydowanie nie jeden z najlepszych.

Rano prawie się spóźniłem. Później przez zmęczenie i nierozwagę przewróciłem wózek pełen dokumentów i wszystko pomieszałem. Całość musiałem oczywiście sam posprzątać. Buu huu nabrudziłem i po sobie sprzątam – wiem! Nie mam na co narzekać! Ale to właśnie takie małe rzeczy zbierane przez cały dzień doprowadzają do wybuchu na koniec. Ziarnko do ziarnka i czara goryczy czy coś tam!

Po tym małym fiasku wysłuchałem reprymendy od Alpha Trion'a, bo jak się okazało, dokumenty z tego wózka były mu potrzebne na już, a nie za dwadzieścia minut. Jak on się rozgadał to na jednym wdechu przez godzinę leciał! Trzeszczał jak scraplet w rui. Nadal mnie głowa boli.

To jednak nie koniec nieszczęść!

O nie, nie! Teraz jeszcze będąc w pracy muszę się ukrywać. Szuka mnie ktoś, kto jeśli mnie znajdzie, to za nic mi nie odpuści. Tej ważnej persony nie obchodzi, że mam kupę pracy i jeśli jej dziś nie wykonam to jutro mi się spiętrzy, a Trion znów będzie torturował moje audioreceptory. Nieee, dla niego to fakt nie do ogarnięcia! Bo przecież o wiele ważniejsze jest gapienie się na rozwałkę na arenie i darcie mordy jak dzikie zwierzę.

No ale co? "Mi nie pokibicujesz?" i maślane oczka działają za każdym razem!
Mam zbyt miękką iskrę.

ORIONNNN!

| Transformers oneshots vol.2 | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz