29 [ ♥ + 👌👌 ] Drift x M!Reader

189 8 57
                                    

Drift x Medic!Mech!Reader"Denial is the river in Egypt! Your Samurai is GAY!"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Drift x Medic!Mech!Reader
"Denial is the river in Egypt!
Your Samurai is GAY!"

Zamówione przez:       Najtansza_Whisky

Pierwsza publikacja:      13 września 2024; 14:00

Licznik słów:      5 093

Tags:      fluff; crack-fic; internalized homophobia — Drift żyje w głębokim zaprzeczeniu i wypiera się uczuć; Jetstorm traci cierpliwość; wyznawanie uczuć; Jetstorm i Slipstream jako skrzydłowi; dużo przekleństwwszyscy uwielbiają Reader; sugestywny język — mózgi tych postaci powinno się wyczyścić bleach'em;

AU:      RiD2015;

A/N:      Z każdym crack-fic'kiem moje oneshoty staja się coraz bardziej unhinged i coraz bardziej sugestywne ... mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza
(ale jakby przeszkadzało, to dawajcie znać — ja wciąż po prostu testuję swoje pisarskie możliwości)

A/N 2:      Fun fact: biorąc pod uwagę wszystkie zamówione shoty jakie napisałam w vol 1 i 2 to ten ma numer 69 i akurat jest to suggestive crackfic ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A/N 3:      Fun fact nr2: ren fic to drugi najdłuższy oneshot jaki opublikowałam w jednym rozdziale (brak mu 26 słów by zająć pierwsze miejsce, ale pierdziele to, jest po północy a jutro robota jak to piszę XD)

--------------------------------------------------------------
Y/N — your name (twoje imię)
F/C — favorite color (ulubiony kolor)

--------------------------------------------------------------

Slipstream i Jetstorm mieli ciężkie życie.
Dwa Minicon'y w służbie zagorzałego Samuraja twardo trzymającego się swojego kodeksu zasad. Rok za rokiem, dzień za dniem poświęcone na trening ciała, rozwój umysłu i bardzo często również test ich cierpliwości. Musztra i służba — jak dotąd zakłócane jedynie przez dziecinne żarty Sideswipe'a — ostatnimi czasy zwolniły przez pewien nieoczekiwany problem zupełnie innej natury...


Stream zablokował kolejne uderzenie swojego przeciwnika. Sparował kopnięcie wymierzone w jego głowę i odpowiedział szybkim ciosem w mostek. Posłał Jetstorm'a na łopatki, wybijając mu powietrze z wentylatorów.
Był z siebie dumny. Z triumfalnym uśmiechem wyciągnął dłoń do drugiego Minicon'a i pomógł mu wstać.

— Wyszło mi! W końcu mi wyszło!

— Na pewno mocniej niż wcześniej. — Wysapał Jet wciąż rozmasowując obolałe miejsce. Wzdrygnął się, widząc jak uśmiech momentalnie zelżał na ustach drugiego. — Ale z pewnością zasługuje na pochwałę od Mistrza!

| Transformers oneshots vol.2 | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz