Sunstreaker x Depressed!Female!Reader
"Wszystko to, co stracone w ogniu."Zamówione przez: _LastHopePL_
Pierwsza publikacja: 14 stycznia 2024; 10:00
Licznik słów: 1 922
Tags: ANGST!!!; łagodna końcówka z nadzieją; depresja; rozłąka; śmierć członków rodziny — starszego brata; samotność; dużo płaczu; Sunstreaker zmieniający opinię o człowieku; soft Sunstreaker; niech ich ktoś przytuli; trauma bonding?
TW: wojna; zniszczenia; zbrodnie;AU: —
A/N: Not gonna lie, troszku mi się płakało pisząc tego shota ಥ_ಥ
Btw. jutro Blue Monday — chyba najgorsza pora by to wstawiać...
sorry (┬┬﹏┬┬)------------------------------------------------------------
Nad okolicą wciąż unosił się dym. Zlewał się z mgłą zimnego wieczoru, tworząc lepki, duszący koktajl. Jęczący wiatr zrywał zeschnięte liście z powalonych, martwych drzew. Posyłał je w labirynt zniszczonych budynków, gruzowisk i przeoranej rakietami ziemi.
Po resztkach zbombardowanej drogi z wolna manewrowało auto.
Brudne — pokryte kurzem i błotem ukrywającym jego prawdziwe barwy. Powoli, po cichu, bez świateł — za wszelką cenę unikając potencjalnego oka wroga. Nawet pod osłoną kamuflażu, każdy niewłaściwy ruch niósł ze sobą ryzyko.
— Przestań już tyle płakać. Sama chciałaś tu przyjechać. — Odezwał się szorstki głos, a niewielkie, niebieskie logo zamigotało w centrum kierownicy.
— W-wiem. — Odparła [Imię] zaciskając oczy. — Ja wiem, ale...
— Niech to rdza! Nie wiem nawet, czy to ta ulica. — Warknął zdenerwowany, ignorując jej cichutki głosik. Unikając głębokiej wyrwy skręcił gwałtownie na rozwidleniu. Nagłe szarpnięcie aż zakołysało nią w fotelu.
Tak, to był najsmutniejszy fakt.
Nie można było niczego łatwo poznać. Żaden z budynków się nie zachował; żaden ze znaków; żadne drzewo na rozrytych zieleńcach. Gdzie była jej dawna szkoła? Gdzie dom rodziców? Gdzie alejka, w której wraz z Miko poznały sekret robotów z kosmosu?
Całe miasto jakby przejechał ogromny buldożer. To już nie był dom ... nie ten, który pamiętali. Taki wynik miał atak decepticonów na Jasper w Nevadzie. Po odkryciu położenia Bazy Autobotów, zniszczyły ją ... a potem postanowiły ukarać pobliskie ludzkie siedlisko za to, że śmiały ich 'ukrywać'. Nikt nie miał czasu niczego ze sobą zabrać. Niektórzy nie mieli czasu nawet ewakuować samych siebie...
CZYTASZ
| Transformers oneshots vol.2 | PL
Fanfic| Transformers oneshots vol.2 | (zamówienia zamknięte) Kolejny zbiór miniaturek (one shotów) typu "x Reader" oraz shipów postaci (+ starć postaci) (Głównie TFP) Data rozpoczęcia: październik 2019 Data zakończenia: (w trakcie) Transformers i wszystki...