8 [♥] Ratchet x F!Reader (+ Bulkhead)

421 17 44
                                    

Ratchet x Femme!Maximal!Reader (+ Bulkhead)"Lodzika?"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ratchet x Femme!Maximal!Reader (+ Bulkhead)
"Lodzika?"

Zamówione przez:      DazaiowaGamiHamiltx_LastHopePL_

Pierwsza publikacja:      13 sierpnia 2023; 12:00

Licznik słów:      2 388

Tags:      Reader ma narzucony beast mode; Bulkhead jest trzecim kołem;

AU:      -

A/N (23 lipca):      Cały ten upał sprawił, że zachciało mi się chłodniejszych klimatów (co pewnie wykraczę i będzie padać przez tydzień po tym jak to wstawię lol) + Zastanawiam się, czy nie zacząć znowu dodawać tytułów do każdego rozdziału lol do tego dodałam

A/N (25 lipca):      mamy załamanie pogody XD

A/N (31 lipca):      Zamorduję siebie z przeszłości za te teksty o "chęci chłodu". Pada codziennie od tygodnia! Gdzie jest lato???

A/N (9 sierpnia):      Lata nadal brak, a miał być tydzień wypoczynku.... i jak? Skoro zimnica jak na jesień?? Przeklęty ten one shot jakiś (┬┬﹏┬┬)

A/N (11 sierpnia):      Fabuła to w 100% mój pomysł i moja własna męka, ale jeśli zobaczę pod nim komentarze, to wszystkie cierpienia będą tego warte (i może wreszcie zacznę wstawiać shoty co tydzień). Tak więc komentujcie. Ratujcię mnię ( ಥ_ಥ )

--------------------------------------------------------------

[ RATCHET's POV ]

Arktyka nikomu w drużynie dobrze się nie kojarzy.
Chłód, bezkresna pusta biel i ryzyko powolnego, nieprzyjemnego zgaśnięcia.

Na dodatek niedawne fiasko ze Scraplet'ami.
Bulkhead wciąż chodzi korytarzami na palcach i z bronią w gotowości.

- Doktorku? Nad czym właściwie tak tam dłubiesz? - O wilku mowa. Bulk właśnie zaglądał mi przez ramię.

Właściwie to cieszy mnie jego ciekawość. Jest bardzo na miejscu, zważywszy na potencjalną wagę mojego znaleziska.

- Ustalam dokładne współrzędne naszej kolejnej arktycznej misji.

- Powiedz, że żartujesz. - Wysapał unosząc ręce w błagalnym geście. - Jedna pułapka nic nas nie nauczyła? Po co my tam drugi raz?

- Spójrz na to, a zmienisz zdanie.

Otworzyłem zdjęcia satelitarne. Na pierwszym widoczne było dokładne miejsce ich ostatniej misji - przez przeszklony lód widoczny był ciemny jajowaty kształt pułapki na Scraplety. Poza tym na nieskazitelnym białym śniegu odznaczały się jedynie wystające bryły lodu i ich cienie.

| Transformers oneshots vol.2 | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz