4 [ 👌 ] Wheeljack x Reader

506 18 0
                                    

Wheeljack x  Human!Reader"Nie mój najlepszy moment"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wheeljack x Human!Reader
"Nie mój najlepszy moment"

Zamówione przez: -

Pierwsza publikacja: 28 maja 2022

Licznik słów: 735

Tags: sleepover, nocka w bazie, ktoś przeklina;

AU: Jesteś czwartym człowiekiem w bazie i Wheeljack to twój opiekun. 

--------------------------------------------------------------
[ (IMIĘ)'s POV ]

Ciekawy dziś wieczór. Nie mam co narzekać.

Najpierw koncert Slash Monkey, na który wyskoczyliśmy z Miko, Bulkhead'em i Wheeljack'iem pod pretekstem zwiadu. Potem pizza i mała demolka, aż w końcu powrót do domu w środku nocy.

Byliśmy już za granicami miasta. Stygnący piach syczał nam pod stopami.
Bulk i Jackie gadali o czymś przy jego statku. Miko wyłożyła się na kamieniu jak zwłoki i przeglądała nagrania z koncertu - nadal podjarana jakby wsypała w siebie kilo żelków.

– To ten, (Imię) – Zaczęła, nie odrywając gał od ekranu. – Gdzie śpisz?

– Hm? Co?

– No podobno twoi myślą, że dziś u mnie nocujesz, tak?

– Oooch! Tak, a co?

– Pewnie Bulk zaraz będzie mnie odwoził.

– Spoko, zostaję z Jackie'm. – Odpowiedziałem/am, spoglądając na rzeczonego Wrecker'a. – A twoich nie przejmuje, że wracasz w środku nocy?

Miko mnie za to wyśmiała.



* * *

Niedługo zostałem/am sam ze swoim kosmicznym opiekunem.

Tylko my, a nad nami doskonale widoczna Droga Mleczna i miliardy gwiazd. Noce na pustyni są piękne . . . i okropnie zimne.

– Czemu się tak trzęsiesz? – Odezwał się Jackie.
Takiemu metalowemu to dobrze.

– Bo zamarzam i chyba coś chodzi mi po nogawce.

– To tylko skorpion. Ten taki z tym, no. – Zaczął gestykulować zwijając palce wskazujące w haki.

.

.

[ WHEELJACK's POV ]

W życiu nie widziałem, żeby jakiś człowiek wyżej skakał! O, a jak piszczał!

Niemal zwijałem się ze śmiechu patrząc, jak (Imię) pada na ziemię i desperacko próbuje się otrzepać, a potem potykając się wbiega na kamień.

| Transformers oneshots vol.2 | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz