Drunk!Wheeljack x Femme!Reader
"On na ciebie nie zasłużył, wiesz?"Zamówione przez: _LastHopePL_
Pierwsza publikacja: 7 stycznia 2024; 12:00
Licznik słów: 1 632
Tags: Wheeljack się upił i próbuje być zabawny; pijany Wheeljack jest inny, niż trzeźwy Wheeljack myślał; dużo alkoholu;
TW: alkohol, pijaństwo, przekleństwa; rozdział nie ma na celu promowania picia alkoholu; wszystkie postacie w tym rozdziale są dorosłe;AU: akcja dzieje się po wojnie, na Cybertronie, w czasie odbudowy;
A/N: Witam w 2024 roku! (o゜▽゜)o☆
--------------------------------------------------------------
– Chyba będziesz musiała po niego przylecieć.
Tego się obawiała.
Odkąd dostała od niego wiadomość z załączonym niewyraźnym zdjęciem podłogi i cudzych nóg, z jakże pięknym poematem o treści:"skatbe upilem sie kochanmm .cie"
Choć tak w sumie to nie!
Ona się nie "obawiała", bo przecież była pewna że to się tak skończy. W momencie gdy usłyszała od niego te słowa, jeszcze przed wyjściem:– To tylko niewielka imprezka. Stary skład wreszcie się zebrał i chyba wypada opić koniec tej cholernej wojny, nie? To tylko jeden wieczór z kolegami. Jakoś ci to wynagrodzę, skarbie.
O tak.
On umiał prosić gdy czegoś chciał. Potrafił się przymigdalić i przekonać. Och! A jak przekonywał!
Ze zbłękitniałą twarzą zamknęła kanał komunikacji.
Podróż Jackhammer'em trwała krótko, choć jej samej wydawało się jakby leciała godzinami. Pod nią rozciągała się nocna panorama miasta w odbudowie. Po niebie leniwie płynęły dwa jasne księżyce.
Przed barem właściwie nie było gdzie zaparkować. Primus się do niej uśmiechnął, gdy robiła trzecie kółko wokół wielkiego budynku – zwolniło się miejsce i to niedaleko wejścia.
Wychodząc na zewnątrz, słyszała ze środka głośną muzykę i śpiew. Przez masywne okna chodnik zalewały dyskotekowe światła. Spojrzała na wielki, neonowy szyld nad drzwiami.
◸ Maccadam's ◹
◺ Old Oil House ◿
CZYTASZ
| Transformers oneshots vol.2 | PL
Fanfiction| Transformers oneshots vol.2 | (zamówienia zamknięte) Kolejny zbiór miniaturek (one shotów) typu "x Reader" oraz shipów postaci (+ starć postaci) (Głównie TFP) Data rozpoczęcia: październik 2019 Data zakończenia: (w trakcie) Transformers i wszystki...