[UNEDITED]
Hoofdstuk 8:
Wait, why does she needs to take that test?Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open. Hij kijkt me geschrokken aan.
'Ben,' mompel ik.
Alpha Nick kijkt verbaasd op.
'Hoe weet je de naam van mijn beta?' Oké dat komt dus hard aan. Ben laat alles dat hij vasthield vallen en komt naar me toe. Zijn gezicht staat nog steeds vol ongeloof en verbazing.
Tranen prikken in mijn ogen maar ik vertik het om te huilen.
Voor ik iets kan vragen, omhelst hij me zonder waarschuwing. Ik sla mijn armen om hem heen en adem diep zijn geur in.
Ik heb zijn vertrouwde armen gemist, ik heb zijn vertrouwde geur gemist, ik heb zijn vertrouwde knuffel gemist. Ik heb hem gemist.
'Allison,' mompelt hij in mijn oor, 'ik heb je zo gemist, ik dacht dat ik je nooit meer zou zien! Ik-ik dacht dat Damien je ging bedreigen om met hem te maten...'
'Ik ben gevlucht en...' mama is dood. Wil ik zeggen maar ik kan het niet.
Op dat moment schiet me nog iets binnen.
'Waar is pap?'Mijn ogen tranen als ik zie dat Ben opeens in een krimpt.
'Neen....'
'Sorry Allie.'
'Norm me Blue!' schreeuw ik luid en woest. Ik draai me om en vlieg de kamer uit.
[...]
Ik staar naar de witte muur van mijn kamer.
'Au- Blue?' Hoor ik zachtjes.
'Wat wil je Ben?' vraag ik rustig.
'Mag ik binnenkomen?'
'Ga je gang...,' zeg ik sober.
Ben komt naar me toe en legt zijn hand op mijn schouder.
'Is mam?' vraagt hij en ik knik lichtjes. Hij sluit zijn ogen en kijkt me verdrietig aan.
We zitten een tijdje in mijn kamer. Opeens komen Nick en Allie binnen.
'Zijn jullie broer en zus?' vraagt Allie nieuwsgierig. Ik knik zachtjes en zet een glimlach op.
Ik zie Nick breed glimlachen en hij geeft een klop op de schouder van Ben.
'Ik ben blij voor je dude.'
'Ik ben ook blij,' zegt hij met een brede grijns.
Allie kijkt op haar horloge en daarna klapt ze met haar handen.
'Kom kom! Het is avondeten tijd!'
Iedereen schiet in de lach waardoor Allie ons vreemd aankijkt.
'Wat?' vraagt ze fronsend. Nick lacht nog een laatste keer en veegt zijn tranen weg.
'Jij en je voedsel verslaving ook.'
Allie slaat hem speels en steekt dan haar tong uit terwijl ze naar beneden rent. Nick volgt haar terwijl hij haar naam schreeuwt.
Aan tafel eet iedereen stilletjes totdat Nick de stilte breekt.
'Zo Blue... Dus morgen is de test. Wat kan je zowat goed tijdens het vechten?'
'Gogh,' zeg ik met een zucht, 'ik zou het niet weten.'
'Ze kan haar wolf kalm houden voor heel lang ook al worden haar ogen pikzwart of-' Ik mep hem onder tafel voor hij nog iets anders zegt.
JE LEEST
You can call me Rogue [NEDERLANDS]
WerewolfAllison Stan heeft alles achter haar gelaten dat was haar enige keus. Haar moeder heeft haar geholpen om te ontsnappen uit hun oude pack. De Shining Sun Pack. Vanaf die dag wordt ze een Rogue genaamd Blue en is ze harteloos. Tijdens haar tocht vec...