Hoofdstuk 16

400 18 8
                                    

Wat vooraf hing: 

Als ik net buiten het territorium ben ruik ik een afschuwelijk geur.

Rogues

Gabbie had zoals altijd gelijk. Terwijl ik probeer in te schatten met hoeveel ze zijn versnel ik en opeens hoor ik gegil en geschreeuw.

Shit.

Zonder na te denken ga ik op het gegil af, maar wat ik niet weet is dat het daar een nachtmerrie is.

Ik rem abrupt af als ik zie dat het niet zomaar een paar rogues zijn maar dat het bijna een hele pack is.

Dubbele shit.

Nu wou ik dat ik iemand kon bereiken.

Ik zucht en laat een afschuwelijk luide grom. De rogues komen tot een halt en draaien zich om.

Oeps ik heb ze boos gemaakt. Echt slim Allison!

Drievoudige shit.


[UNEDITED]

Hoofdstuk 16:
Flushed

De Rogues beginnen te grommen, maar ééntje gromt luider dan al de rest en iedereen stopt. Ik hoor nu alleen de mensen die gewond zijn kreunen en smeken. Dit maakt me kwader en m'n bloed begint naar mijn oren te stijgen. 

Ik grom en de grootste Rogue zet een stap naar voor. Hij is groot, maar lang niet zo groot als Jason en hij heeft een donkergrijze vacht. Hij en al de rest stinken afschuwelijk waardoor ik bijna mijn neus optrek. 

Iedereen houdt me in de gaten en opeens verandert de Rogue die naar voor kwam naar zijn mens vorm. 

Ik probeer niet lager dan zijn hoofd te kijken en focus me op zijn gezicht. 

'Zo, zo. Gaat er iemand heldhaftig zijn?' grinnikt de man. Er gaat een rilling door me heen als ik zijn stem hoor en probeer het niet te tonen. 

Op zo een moment wou ik echt dat Jason mij had gemerkt als zijn, dan kon ik nog tenminste met hem mindlinken. Ik vloek in mijn zelf als ik me realiseer dat ik mijn kleren heb verscheurd en moet gillen als ik wil dat Jason mij hoort. 

De man zet een paar stappen naar voor en ik begin automatisch te grommen. 

'Rustig maar ik ga je heus niets doen,' zegt de man sarcastisch met een stomme grijns op zijn lelijk gezicht. 

'Oké, oké. Laten we het eerlijk doen. Shift en laten we dit met vuisten oplossen. Als ik win ga je ons gewoon met rust laten en nou, als jij wint dan gaan we jou niets aandoen.' 

Wie denkt die man dat hij is? Hij denkt dat ik die mensen hier zomaar ga achterlaten en wil dat ik hem, een Rogue, geloof dat als ik win hij gewoon weg gaat gaan. Ha, ik dacht het niet. Dan denkt hij ook nog dat ik ga shiften, heeft die idioot echt niet door dat ik een meisje ben?

Als hij ziet dat ik niet shift, fronst hij. 'Ben je soms een bang meisje ofzo? Kom op gast shift,' zegt hij duidelijk geïrriteerd. Die heeft echt niet door dat ik een vrouwelijke wolf ben.

Blue begint ongerust te worden en door haar begin ik te panikeren. Ik zet een paar stappen naar achten. Ik moet echt op één of andere manier Jason of gewoon iemand proberen te bereiken. Ik kan niets eens hopen op een wachter die langs kan komen omdat ik me niet eens in Jason zijn territorium bevindt. 

De man begint ook stappen naar voor te zetten en ik wees op mijn hoede. Hij krijgt een grote grijns op zijn gezicht en zegt: 'Als je niet wilt shiften, dan kan ik even goed ook ik wolf vorm vechten met je. Maar ik denk niet dat je enige kans maakt.' 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 19, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

You can call me Rogue [NEDERLANDS]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu